Mijn ouders. Ik ben dus voor de tweede keer ziek in korte tijd, en heb me dus vanmiddag ziek gemeldt (hoofdpijn, misselijk, heb overgeven) Nu denk ik er dus over om morgen ook thuis te blijven om goed uit te zieken, krijg ik allemaal commentaar dat als zij een werknemer hebben die twee keer ziek zijn in een korte tijd ze het wel weten, en dat als mijn contract hierdoor niet verlengd wordt, ik echt niet mag klagen.
Ik ben voor de rest altijd op tijd op mijn werk, werk als enige fulltime, en klaag echt nooit. Ik ben er mentaal niet zo heel sterk op het moment dus ik word hier heel onzeker en verdrietig van. Ik voel me echt kut, heb al drie keer boven de wc gehangen, maar ik durf bijna niet meer thuis te blijven?
(Mijn werkgevers zijn heel tevreden met mij en hebben echt heel veel in me geïnvesteerd dus het contract niet verlengen zou wel een beetje dom zijn, maar ik vind het vanuit mijn ouders ook wel suggereren dat ik niets doe op mijn werk, terwijl mijn collega’s juist heel begripvol waren)