Ze zijn vrijgegeven, maar er is een lijst met maximale tarieven en omdat marktwerking ook in de tandheelkunde een compleet geflopt plan is vraagt elke tandarts gewoon het maximale tarief, dus vrijwel alle tandartsen zijn even duur.
Bedoel je zo’n spalkje wat je na je na een beugel krijgt? Mijn vriend heeft laatst een nieuwe laten plaatsen en die was nog geen 90 euro! Misschien even informeren bij een andere orthodontist?
Ik vind het tot nu toe reuze meevallen, maar dat zie je natuurlijk niet meteen. Elk jaar liet er wel ergens lijm los, kostte het me geld om het weer te repareren. De laatste keer was dat ook het geval, met als gevolg een verschoven tand met een gaatje… Het is meer een verademing dat ze eruit zijn!
Wanneer je online shopt de modellen of superslank zijn of plussize. En de vrouwen daar tussen in dan? Dan kan ik tenminste inschatten of iets me gaat staan of niet.
Nou dit dus. Ik zoek een rechte spijkerbroek. Op modellen denk je: oké, ziet er goed uit. En dan blijkt dat recht betekent dat de pijpen even breed zijn als de heupen. Dat ziet er dan dus niet uit als je alleen een kont hebt en dus een maatje groter moet nemen. Of ben ik zo te vaag?
Het hebben van een huisgenoot.
Nu is de bleek weer op maar dat wordt alleen in de wc gesmeten en dat is dan schoonmaken ofzo?
Kan nog zoveel kwijt maar onfg het wordt tijd voor iets voor mezelf.
Precies. Mij maakt het niet uit welke maat iemand heeft maar laat me tenminste ongeveer zien hoe het op mij zou staan met 1.65 en maat 38/40.
Carrièreswitch Lula. Doe het voor ons
Aan zwembaden met zo’n slow lane, medium lane principe waar je dus in rondjes achter elkaar aan zwemt. Ik snap het idee, want ze kunnen zo natuurlijk veel meer mensen kwijt zonder dat het chaos wordt. Maar het zwemt zo irritant omdat er altijd mensen tussen zitten die eigenlijk net te sloom of te snel zijn voor die medium lane waardoor je of steeds vast zit, of steeds een hand/voet tegen je aan krijgt omdat iemand er langs wurmt.
Ben je net in het sportfondsenbad geweest? (haha ik stalk je niet maar dit verhaal + de hema foto die ik herken)
Yessss.
Wit ondergoed dragen en 3 dagen te vroeg ongesteld worden.
Haha ik deel je ergenis volkomen, over 1,5e maand gaat het flevoparkbad weer open, daar zijn de banen langer en heb je minder kans om langzame bejaarden te schoppen misschien een tip!
Ik ging vorig jaar voor het eerst en iemand had me wijsgemaakt dat het een verwarmd bad zou zijn dus dat was wel schrikken (/hartaanval) de eerste keer. Maar het is echt fijn daar! Heb er al helemaal zin in
In het Zuiderbad heb je dus alleen een snelle borstcrawlbaan en een middenstuk waar je op je dooie gemakje mag zwemmen. Maar dat levert dus problemen op want er zijn altijd mensen die niet kunnen crawlen maar wel snel gaan. En die zitten dan tussen de pensionado’s (en mij). Ik word nergens zo vaak getrapt als in het Zuiderbad.
Pff heb net een bestelling gedaan bij weekday, ga ik na betaling met paypal na een pagina met ’ page not found’. Wel email van paypal dat het bedrag is afgeschreven, niks van weekday en alles zit nog in mn mandje
aaaggghh ik heb zo geen zin om hiermee te dealen. alles qua contact is ook engels
Zo naar is dat… Waar ik eerder woonde had je baden die groot genoeg waren om iedereen op en neer te laten zwemmen zodat iedereen een ‘eigen’ baan had (of twee per baan ofzo) en je dus eigenlijk nooit last van elkaar hebt.
PayPal is vaak heel makkelijk met dit soort dingen! Zou die in ieder geval een mailtje sturen
Dankje voor de tip! Niet gedaan omdat ik dacht dat het probleem bij weekday moest liggen, maar kan het idd altijd proberen
Prutsende treinconducteur!!