Waar erger jij je aan? #3

Gelukkig, er is nog hoop!

Wat betreft prioriteiten: op dit moment is heel hard studeren inderdaad belangrijker dan de rest, maar dat is ook dubbel. Als ik voor mijn studie netjes de boel had bijgehouden had ik nu niet last minute als een idioot aan de slag gehoeven.

Herkenbaar, ook wat je zei over alsnog later beginnen en dingen tussendoor doen die niet relevant zijn.
Tis ook niet dat ik het nu wel goed kan hoor, werk als zzper en dan heb ik 1 uur waarin ik alles doe maar de aanloop er naar toe doe ik 3 uur lang bar weinig behalve denken aan wat ik moet doen.

1 like

Haha je vriend speelt toch (veel) basketbal? Te veel ofzo dat alles inmiddels je je ergert? :stuck_out_tongue:

Gaan je tanden niet verschuiven zonder spalkje? Dacht dat die kans best groot was!

Dat een van mijn vriendinnen echt zo stom, naief en beinvloedbaar kan zijn

2 likes

Ik ging die Chilly’s fles maar eens googelen, zie ik op bol dit in de beschrijving staan:

De Chilly’s Bottle is dé revolutionaire waterfles voor iedereen met een active urban lifestyle.
Perfect om mee te nemen op de die-hard hike of om je dorst te lessen na een inspannende surfsessie.

Helaas, niet voor mij, ik heb geen actieve stedelijke levensstijl en ik surf en wandel niet wekelijks.

16 likes

Ik dacht dat Chilly intieme zeep was? Helemaal in de war nu met hun actieve leefstijl
Edit: dat heet dus ook echt Chilly. Raarrr

14 likes

Haha ik dacht ook aan die zeep!

Aan mijn ouders die na 109999 jaar nog steeds niet weten hoe ze de bedden van mij en m’n broer moeten opmaken. Heb maar een deken uit zijn kamer gestolen, je weet dat hij het altijd warm heeft en ik altijd koud.

Het is fucking 3 uur ‘s nachts en ik kan alleen maar denken aan mijn FUCKING SCRIPTIE en hoe ik bepaalde dingen wil formuleren en moet aanpakken en bleeegh. Ik wil gewoon slapen.

2 likes

De tandartstarieven zijn toch juist sinds een jaar of 5 vrijgesteld om marktwerking te bevorderen? Daarom hebben tandartsen nu vaak een prijslijst op hun site staan voor behandelingen.

Ze zijn vrijgegeven, maar er is een lijst met maximale tarieven en omdat marktwerking ook in de tandheelkunde een compleet geflopt plan is vraagt elke tandarts gewoon het maximale tarief, dus vrijwel alle tandartsen zijn even duur.

3 likes

Bedoel je zo’n spalkje wat je na je na een beugel krijgt? Mijn vriend heeft laatst een nieuwe laten plaatsen en die was nog geen 90 euro! Misschien even informeren bij een andere orthodontist?

1 like

Ik vind het tot nu toe reuze meevallen, maar dat zie je natuurlijk niet meteen. Elk jaar liet er wel ergens lijm los, kostte het me geld om het weer te repareren. De laatste keer was dat ook het geval, met als gevolg een verschoven tand met een gaatje… Het is meer een verademing dat ze eruit zijn!

Wanneer je online shopt de modellen of superslank zijn of plussize. En de vrouwen daar tussen in dan? Dan kan ik tenminste inschatten of iets me gaat staan of niet.

21 likes

Nou dit dus. Ik zoek een rechte spijkerbroek. Op modellen denk je: oké, ziet er goed uit. En dan blijkt dat recht betekent dat de pijpen even breed zijn als de heupen. Dat ziet er dan dus niet uit als je alleen een kont hebt en dus een maatje groter moet nemen. Of ben ik zo te vaag?

2 likes

Het hebben van een huisgenoot.
Nu is de bleek weer op maar dat wordt alleen in de wc gesmeten en dat is dan schoonmaken ofzo?
Kan nog zoveel kwijt maar onfg het wordt tijd voor iets voor mezelf.

2 likes

Precies. Mij maakt het niet uit welke maat iemand heeft maar laat me tenminste ongeveer zien hoe het op mij zou staan met 1.65 en maat 38/40.

Carrièreswitch Lula. Doe het voor ons :joy:

Aan zwembaden met zo’n slow lane, medium lane principe waar je dus in rondjes achter elkaar aan zwemt. Ik snap het idee, want ze kunnen zo natuurlijk veel meer mensen kwijt zonder dat het chaos wordt. Maar het zwemt zo irritant omdat er altijd mensen tussen zitten die eigenlijk net te sloom of te snel zijn voor die medium lane waardoor je of steeds vast zit, of steeds een hand/voet tegen je aan krijgt omdat iemand er langs wurmt.

7 likes