Waar erger jij je aan? #3

Kan je de middel niet bij een kleermaker laten innemen?

ooh goeie tip!! mijn stage zit daar dicht in de buurt dus dan ga ik erna een keer zwemmen. Maar het is dus onverwarmd :frowning: is dat wel te doen?

De eerste 5 seconde dacht ik wel altijd dat ik dood ging maar daarna is het prima! En als je eenmaal bezig bent is het veel lekkerder dan in een normaal zwembad met broeikas temperatuur

Herkenbaar! Heb je al een ski broek gevonden? Ik had er vorige week een aan van de decathlon en die zat wel heel goed. Misschien nog een tip :smiley:

1 like

Ik ben ziek op vakantie :slightly_frowning_face:

Nooooooo :slightly_frowning_face:

Luxe ergernis. Maar wel een terugkerende; mij vriend beslist altijd last minute dat we 4 dagen weg gaan en voor mij is dat gewoon te kortdag. Zit ik weer gestresst op airbnb en boeking.com naar hotels te zoeken terwijl we nog niet eens weten waar we heen gaan DONDERDAG :sweat_smile:

3 likes

Haha leuk toch zo spontaan :smiley: Je hebt nog wel even de tijd om een hotel te zoeken. Gaan jullie dan ook echt naar het buitenland of is dat per keer verschillend?

Aan mijn vriend die verkouden is en doet alsof hij dood gaat

Ik heb de Tenson Cora, die zit mij bij de benen niet te strak, maar in de taille wel strak genoeg om omhoog te blijven zonder sneeuwhappend gat boven m’n billen!

1 like

Daar ben ik al een tijdje niet meer mee samen. Het was allemaal niet meer goed te combineren en op het moment zit hij in Amerika. Maar hij basketbalde redelijk veel. Ik zie nu al een tijd iemand anders en die traint bijna elke dag en dan heb je nog de wedstrijden. Plus hij kijkt ook veel basketbal dus word er wel eens gek van. En die kleding kun je opvouwen maar het glibbert allemaal zo weer van de plank. Het wordt wel eens too much ja. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hoi stuur me even een privéberichtje want ik denk dat ik je kan helpen

Ohhh nee ik haat verrassingen :dizzy_face: dus dat zou echt mijn hel zijn

Buitenland! Maar wel binnen Europa. Al hebben we ook 1x een vakantie naar Amerika geboekt een maand voordat we gingen. Terwijl ik liever vooruit plan met vakanties. Maar helaas

Ik heb dit met milieu defensie :thinking: bellen echt 3 x per week anoniem. Ik ben donateur laat me met rust. Ga het milieu beschermen

3 likes

Oeh dat is echt kut. Zo’n russisch roulette iedere keer als je opneemt

1 like

Ja echt kut, eerst kuiten verbrand, een hele dag niet kunnen lopen, dan dikke koorts en nu snotverkouden :sob: Hopelijk gaat 't morgen beter.

Dat er hier mensen werken die normaal onder een steen leven. Men wist niks van een staking en ging daar ook stom over praten.

Edit: hahaha collega 2 appt me: Blijkbaar staakt de metro ook, ben later :’).

Headset tijd dus.

2 likes

@Krabsalade
Maar hebben jullie dan niet dat bandje gekregen na het gesprek en gebruik gemaakt van het recht van verzet?

1 like

Ik kan niks bestellen bij pull&bear en die hebben de ideale trui in de sale nu. Klantenservice is ook kut. Kunnen me niet helpen. Zo irritant dit. Heb al een nieuw account gemaakt, cookies verwijderd, andere laptop geprobeerd maar niks werkt. Tegen de tijd dat het ooit werkt is alles sowieso uitverkocht :rage::rage: