Waar erger jij je aan #4

Mensen die copyright niet snappen.

Edit: of het wel snappen maar er gewoon dikke schijt aan hebben.

Dat je bij marktplaats nu ook ‘gelijk kunt oversteken’ en dat iedereen dat nu wilt. Ja sorry ik heb geen zin om 5 x 6 euro verzendkosten voor te schieten. En dan te moeten wachten tot mensen eens aangeven dat ze het pakje binnen hebben

Échte ingrediënten, gelukkig maar, ik was even bang dat dit flesje drinken nep was, een optische illusie ofzo.

Dit vind ik echt van die onzin voor mensen die denken dat je doodgaat van E-nummers.

18 likes

Aan het publiek dat net bij Mumford and Sons was

Ja, same.

En specifiek mijn ergernis: de twee jongens die echt MINSTENS zeven keer langs ons heen en weer wilden en we dus elke keer op moesten staan. Rot op.

Ik stond in het publiek en NIEMAND luisterde. Iedereen was aan het praten en weet ik veel wat en het deed zo af aan de avond!

1 like

Mensen die op instastory’s plaatsen naar welke muziek ze momenteel luisteren.

4 likes

Dat diezelfde irritante gast op stage zijn gebruikte theezakje op mijn bureau (naast de zijne) legt
Waar heeft die jongen last van :rage::rage::rage::rage:

Edit: ik zei er wat van en nu noemt ie me territoriaal lol

12 likes

Dat is zeker een accuraat beeld!!!

2 likes

Hahahaha ja die meme is echt precies hoe ik me voel, nooit gedacht dat ik zou kunnen relateren aan Trump. Ook zo vies op t aanrecht idd, als jij je theezakje 10 keer wilt hergebruiken moet je m gewoon lekker bij je houden!!

1 like

Aan mezelf. Ben nu nog in een hele spirituele vibe en ik wil bij alles “mijn reis” noemen. Maar ik wil niet zo overkomen haha. Dit trekt vanzelf wel weg maar voel me nu zon aansteller haha

3 likes

Ja en mijn vriendin was echt verdrietig. Zij en haar aanstaande zijn de meest lieve zachtaardige mensen die ik ken. Staan altijd klaar voor een ander etc. En dan veroordeeld worden door zo’n gekkie, dat gaat me echt aan mijn hart.

1 like

Mensen die mijn grappen herhalen :rage:. Mijn baas doet dit bijv altijd, dan maak ik een grapje en dan zegt hij het daarna ook maar harder en dan zit iedereen van HAHAHAHAHA en ik op de achtergrond:

Hallo aan mijn grappen is 30 jaar aan zelfhaat en beschermingsmechanismen voorafgegaan YOU HAVE TO EARN THEM

39 likes

Wow ja dit is super irritant!

Op mijn oude werkplek schreef de lokale etiquette voor dat je alleen theezakjes deelde met collega’s waar je maatjes mee was :+1: Daar ontstond natuurlijk ook allerlei petty gedrag uit.

2 likes

Dat als ik mijn vriend verschillende dingen in een keer app, hij altijd maar op 1 app reageert en niet meer op de rest :upside_down_face:

6 likes

Ik was gisteren wat drinken met een ex, en hij is een van die mensen die altijd zo treuzelen met betalen, dat vind ik irritant.

Ook hadden we 2.5 uur gespendeerd en toen vroeg ie of ik nog bij hem thuis kwam drinken. Maar 1) ik wilde naar huis omdat ik moe was en op tijd naar bed wilde en 2) ik ben met een jongen aan het daten dus vind dat niet cool tegenover hem
Ging ie helemaal zeggen dat dat geen excuus was etc etc lol ben gewoon weggegaan en heb hem (uiteraard) direct een tikkie gestuurd
Niets voor niets een ex dus :stuck_out_tongue: Ik haat gierigheid gewoon

7 likes

Dit doet mijn vriend ook vaak.
Mijn eigen hypothese hierover is dat mannen gewoon niet zo goed veel informatie tegelijkertijd kunnen verwerken en daarom dus maar op een vraag kunnen reageren ook al stel je er meerdere. Dit is verder niet onderbouwd hoor :sweat_smile:

1 like

Zeggen dat iets geen excuus is stoor ik me dan het meeste aan. Dat jij niet mee wil met hem mag je elke rede voor gebruiken die je wil, en hoeft hij geen goedkeuring voor te geven

Ik erger me aan mijzelf en het feit dat ik totaal niet mindful bezig ben. Mijn jongste zoontje is 5 weken oud, en mijn oudste gaat 2 dagen in de week naar de opvang. Ik heb nu alle tijd en ruimte om op die dagen heerlijk de hele dag met mijn baby’tje te knuffelen, maar ik kan gewoon niet stil zitten en ga me dan ontzettend op zitten vreten over alle dingen die ik van mijzelf nog moet. Dan schiet me opeens te binnen dat ik mijn kledingkast wil uitmesten en dat moet dan ook meteen. Dus leg ik mijn zoontje weg en ga als een kip zonder kop door het huis rennen terwijl het al allemaal zo snel gaat en ik mijzelf straks voor mijn kop sla dat ik zo weinig van deze momenten heb genoten (bij mijn oudste ging het ook zo). Ik voel me altijd zo onrustig en ben vooral altijd aan het piekeren over alles wat ik zou moeten doen en waar ik niet aan toe kom. Enerzijds een goede eigenschap want lui ben ik zeker niet, ik krijg wel altijd dingen gedaan. Maar ik voel me altijd opgefokt en kan slecht genieten. Als iemand tips heeft, graag. Vind het frustrerend want ik wil heel graag zoveel mogelijk van mijn kinderen kunnen genieten zonder altijd maar rond te rennen of te stressen

2 likes

videobellen, je bent zo veel meer bezig met hoe je overkomt dan met het gesprek.

3 likes