Waar erger jij je aan #4

:notes: Door de regen en de wind … :notes:

3 likes

3 vingers in de lucht voor Willem!

@amazoniet ik herkende het wel meteen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Hellmann’s olijf mayo

1 like

Dat een collega altijd mijn halve diensten wil ruilen voor haar lange dienst die ik bewust in plan en dan altijd als argument iets met haar kinderen benoemt :+1: echt don’t care meid

9 likes

Ik ben bang voor honden en mensen reageren daar vaak zo irritant op. Ik hoef maar een stapje opzij te doen als ƩƩn of andere grote hond aan me komt snuffelen of mensen beginnen al te lachen en zeggen dat hij echt niks doet hoor!! Laat me gewoon.

Laatst was ik in een druk cafĆ© en aan de tafel naast mij zat een hele groep mensen die ook een grote hond bij zich hadden. Sowieso al een beetje vervelend omdat hij echt zo’n nattehondengeur had. Maar toen ik naar de wc ging moest ik me vlak langs die tafel wurmen, wat die hond natuurlijk interessant vond, waar ik dan weer van schrok. Vervolgens heeft die groep mensen (een stuk of acht volwassenen die enigszins aangeschoten waren) nog een kwartier gelachen en gepraat over het feit dat ik bang was voor die hond.

Overigens erger ik me ook aan het feit dat ik deze angst überhaupt heb. Ik weet dat het allemaal wel meevalt en ben ook lang niet zo bang meer als toen ik een kind was, maar ik kan nooit echt rustig zitten als er een hond in de buurt is. Ik ben altijd op mijn hoede als er bijvoorbeeld in het ov vlak bij mij iemand met een hond zit, of als ik bij mensen thuis ben en er daar een hond rondloopt.

10 likes

De hele tijd die fucking helicopters boven mijn huis vanwege de huldiging. Laat me in rust mijn series kijken op mijn vrije dag ja :sob:

Ja ik zat er ook gek van te kijken, zou zo’n hond dat ook leuk vinden, die ligt toch liever thuis te chillen dan dat hij urenlang aan een riem in een druk cafĆ© zit?

Ik ben aan het PMS’en dus ben sowieso snel geĆÆrriteerd maar dat mijn vriend het pakje geraspte kaasmix heeft open gelaten waardoor ik dus net brokken schimmel op mijn pasta heb gegooid kan ik er effe Ć©cht niet bij hebben :triumph:

Voor wie het zich afvraagt: ik heb de brokken eraf gehaald en mijn pasta ligt nu in de oven een mooi kaaskorstje te krijgen.

2 likes

Ik heb een zen.uwb.esch.adig.ing opgelopen bij de b.loe.db.an.k. Kan gebeuren maar wel kut.

Puntjes voor anonimiteit, mocht dat iets uithalen.

Tot ze een keer de printer of het internet niet aan de praat krijgen, dan hebben ze je hulp wel nodig natuurlijk :roll_eyes:

2 likes

Huh maar is dat niet heel raar voor een apotheek? Een apotheek moet toch alles wel zo’n beetje binnen 2 dagen kunnen regelen qua medicatie?

Hoe gebeurt dat, prikken ze dan verkeerd en op een zenuw? En heb je nu pijn of juist gevoelloos? (of iets anders?)
Wist niet dat dat kon gebeuren :flushed:

Ze heeft inderdaad in m’n zenuw geprikt. Op dat moment deed het flink zeer, en nu heb ik een soort pijnscheuten op willekeurige momenten (echt als ik het liftknopje indruk of mijn broek ophijs oid). Het voelt als een soort elektrische schok door mijn onderarm heen, vrij irritant.

@Wolf sorry ik zit bij te lezen maar mensen voor goede doelen mogen bij deze sticker gewoon aanbellen. Als het daar om gaat moet je een sticker van geen colportage nemen. Bizar trouwens dat die jongen drie keer aanbelde, heel raar?

1 like

Ik ben vorige week de lifehack van de eeuw tegengekomen. Bij de Xenos verkopen ze insectenhorren als een stuk stof met zelfklevend klittenband erbij. Dat klittenband plak je langs je raam en de hor, die je op maat knipt, blijft daar in plakken. En je kan het heel makkelijke losmaken om het raam open te doen en weer dicht plakken.

1 like

OkĆ©, naar… en het gaat wel weer beter worden?

1 like

Volgens mij wordt het vanzelf beter ja, gelukkig

1 like

Een hordeur is de oplossing! Je houdt het nooit helemaal tegen, maar dit helpt echt al veel. Ik heb hier zo’n schuif hordeur en dan zet ik hem vaak maar half open en wring mezelf naar buiten haha, alles tegen die muggen. Ik word anders ook echt lek geprikt.

1 like

Ohja kut. Maar ze hadden ook van die hordeuren (hodor) met magneetjes, misschien helpt dat?

Ik had vroeger nooit zo’n last van muggen maar sinds ik slechter slaap word ik elke keer wakker van die teringbeesten, Echt deze zomer no mercy.

1 like

Ooohhh wat irritant/vervelend klinkt dat! Ik wist ook helemaal niet dat zoiets kon gebeuren eigenlijk. :anguished:
Heb wel eens gedoe dat ze niet helemaal lekker prikken en ik allemaal moeite moet doen door in een balletje te knijpen. een flesje warm water vast te houden om het bloed een beetje te laten doorlopen… maar dat valt natuurlijk dan wel mee. Hoop dat het snel over gaat!!

1 like