Waar erger jij je aan #4

Heb je al eens zo’n stekker met anti muggen spul geprobeerd? Ik heb die wel eens gehad en had wel het idee dat het werkte. Al is het alleen voor in je slaapkamer, zodat je niet wakker wordt van dat kut geluid en onder de muggenbulten zit.

1 like

Dit was van Nuon, alhoewel goede doelen hier ook aan de deur komen. Die jongen kwam eerst ergens in de middag, toen heb ik niet opengedaan :sweat_smile: daarna kwam hij rond etenstijd, toen heeft mijn vriend opengedaan en gezegd dat ik alle administratie regel en nu niet thuis was (ik doe ook alles regelen, de reactie van die jongen was ‘oh doet je vrouwtje alles regelen? haha lekker makkelijk!’ Echt VROUWTJE wtf) en daarna stond ie rond 8 uur dus weer aan de deur en toen heb ik uiteraard weer niet opengedaan.

3 likes

Ik heb nog niet gegeten, ik zit in de trein naar huis en nu zit er iemand tegenover mij pasta te eten… :angry:

1 like

Dat mijn haar (heel steil) zo graag in een scheiding zit dat er zelfs een scheiding te zien blijft als ik een staart of knot maak.

3 likes

Oh irritant! En is ie nog komen eten of is het toch een maaltijdsalade geworden?

Mensen die op de facebookpagina van een supermarkt oid een klacht plaatsen over bijvoorbeeld iets wat voor de tht-datum bedorven is. Inclusief foto en alles. Ga gewoon terug naar de winkel? Je weet toch wel dat je in zo’n geval gewoon een nieuw product meekrijgt.

1 like

Hallo het is 18 mei :mad:

2 likes

Ze hebben hier de straat compleet verbouwd zodat mensen niet meer als tokkies met 80 erdoorheen kunnen rijden, maar nu liggen er maldense drempels waardoor ik de hele tijd BONK BONKBONK BONK hoor. Shit… ik heb tinitus dat zich uit in een hele lage bromtoon en deze bonken zitten in dezelfde lage frequentie waardoor ik compleet flip.

Ik heb echt een schijthekel aan verliefd zijn want ik kan aan niks anders denken en ik heb wel nuttigere dingen te doen dan constant afgeleid te zijn :mad:

7 likes

Dat je de fashioncheque niet bij Zara kan gebruiken

1 like

Echt mensen moeten eens leren dat ze moeten kappen met het vragen naar kinderen.
Op mijn werk vragen ze er ook iedere keer naar of maken opmerkingen. Ik ben single en heb een erfelijke aandoening waardoor ik geen kinderen wil en dat weten ze, maar toch iedere keer die opmerkingen.

1 like

Leuke plannen hebben en die af moeten zeggen doordat ik me shit voel. Super irritant. En ik wil mijn date zien maar in deze staat is dat ook niet zo verstandig.

Dat als ik met mijn ouders ergens naartoe ga we een hele rondreis moeten maken iedere keer :rolleyes:

Dan stappen we in de auto en gaan we naar een feestje maar eerst moeten we nog even naar de bloemist, dan nog iets naar het postkantoor brengen, dan nog tanken, dan geld afhalen bij de bank en dan arriveren we eindelijk. En dan na het feestje niet meteen naar huis maar eerst nog langs die ene meubelzaak en nog even naar de supermarkt etc etc etc.

Iedere keer weer. Nu zouden we lekker naar huis rijden maar nee opeens denken ze ‘kom we gaan lekker naar een nieuwe bank kijken’

Ga volgende keer echt met m’n eigen auto denk ik :thumbsup:

3 likes

Ik ben zo moe en het lukt gewoon niet om te slapen

Ik vind dit zo ontzettend naar. Inderdaad, bemoei je met jezelf. Maar ook zooveel stellen voor wie dit zo een pijnlijke en emotionele vraag is.

5 likes

Heb ik zulke dikke vingers?! Ik zit de hele tijd in het verkeerde topic en dan denk ik: waarom gaat in het Pokemontopic over trouwschoenen? Of: waarom is dit een biecht?!

4 likes

Dat mn broertje selectief op vragen op whatsapp reageert. Als ik meerdere vragen na elkaar stel krijg ik nooit overal antwoord op :mad:

1 like

dat ik bij dit liedje altijd denk dat ze :musical_note: GUACAMOLE :musical_note: gaat zingen maar dat niet doet:

Oke het is nog niet zo ver. Maar ik erger me nu al aan Emma Wortelboer die namens Nederland de punten bij het songfestival gaat uitdelen :frowning: .

8 likes

Same, maar ik vind het wel heel erg leuk voor je

1 like