Groot gelijk heb je!
Ik zat de laatste dagen eens na te denken en ik ben tot de conclusie gekomen dat zowat alle afspraken met vrienden vanuit mij komen. Er zijn er maar 1-2 die zelf ook iets voorstellen en mijn vaste vriendengroep ook nog wel eens, maar meestal neem ik wel het voortouw. Zelfs iemand die me als getuige heeft gevraagd voor haar bruiloft (dus zou zeggen dat ik een goede vriendin ben?) heeft echt al een jaar niet vanuit haarzelf iets voorgesteld.
Blegh, erger me nu aan hen maar ook aan mezelf. Ik wil eens zien of ik mensen helemaal uit het oog verlies als ik niks meer voorstel, maar dan zie ik mezelf al appen als ik het te lang vind duren.
Ik MOET een email sturen vanavond, het liefst zsm, maar hotmail doet het maar niet? Irritant!
Groot gelijk inderdaad! Sowieso onaangekondigd bezoek is bij mij not done
Mijn kantoor is verhuisd, zodat ik nu 1u20m enkele reis met de bus zou moeten ipv een half uur. Maarrr de bus komt nu elke keer gewoon niet waardoor het 1u45m duurt. Met de auto zou het 20min zijn maar die heb ik niet.
Ik vind dit op zoveel manieren niet oké maar omdat iedereen verder wel een auto heeft boeit het niemand. Soms kan ik meerijden maar er woont verder niemand waar ik woon. Zit nu ook bloedchago in de bus, was om 17:15 klaar maar de eerste bus kwam pas om 17:50 ipv 17:25
Mensen die door de hele trein blijven rond lopen. Er zijn zit plaatsen ga zitten het is maar een kleine trein geen museum waar vanalles te zien valt. En er is ook geen wc en die verschijnt ook niet ineens als je blijft rond lopen ja oke danku joee.
Misschien kun je (als je geen geld hebt voor een autootje) een brommer kopen ofzo? De tijd die je uitspaart is het dat wel waard lijkt me!
Misschien een tip: open doen met je jas aan. Als het leuk bezoek is âkom je net thuisâ en bij minder leuk bezoek aka schoonfamilie zou je ânĂ©t weggaanâ.
Over die ov conducteursâŠ:
Ik wilde in Amsterdam ooit met de tram naar het Rijksmuseum, dus ik vraag de bestuurder of hij naar het Rijksmuseum gaat. âNee, ik mot werken vandaag!â
Joe!
De nieuwe zomer dienstregeling in het ov en hoe onlogisch die is
En aan hoe slecht ik het trek om tijdelijk even 40 uur te werken? Is nu mijn derde week maar pffff nu al helemaal zat van die lange dagen op het werk en het laat thuis zijn/vroeg moeten slapen/vroeg op moeten. Heb het echt onderschatđ
Hahaha goede tip! Die ga ik ook voortaan gebruiken
Wanneer je 2 keer de keuze hebt tussen aanmelden. Aanmelden om een nieuw account aan te maken en aanmelden om als bestaande gebruiker weer in te loggen.
Je ov verhaal
Haha zo droog, moest hier om grinniken.
Een vriendin vraagt om af te spreken zaterdag. Nou prima. En dan komt ze opeens met allemaal eisen van ja moet wel werken en dan ben ik om zo laat in de stad dan zie ik je daar. Like waar komt opeens die tijd vandaan? Ik kan er om die tijd niet eens zijn. Sowieso wordt altijd alles naar haar hand gedraaid en ben ik dan de schuldige als ik terugkrabbel.
Het kost zoveel moeite om gewoon eens normaal met haar af te spreken. Heb er gelijk minder zin inâŠ
Haha ik achteraf ook
Dat bij het boeken van de vakantie ik moest kiezen tussen âmejâ en âmevrâ en dat het bij mannen sowieso âdhrâ is. Alsof je leveled up als je de mevr van een dhr bent.
Ik was tegenwoordig alles op max 30, gaat anders bijna altijd fout
Misschien een raar idee maar kan je niet een scooter kopen oid?
@Tubing wil ik wel maar ben sparen voor een auto en dan vind ik dat eigenlijk zonde. Maar ga het wel weer overwegen dus thanks!
Heb ik ook gedaan om de tijd te overbruggen, zo fijn! Mis dat ding ook echt. Hoeft niet duur te zijn, zeker als je maar tijdelijk nodig hebt.
Er loopt iemand naast me op de loopband echt heel goor met zân handen te doen. Echt zo idioot loopt hij ermee te wapperen waardoor ze knakken. Doe in het openbaar normaal met je skelet