Dat die omroeppraatjes van conducteurs in de trein vaak zo lang zijn en dan ook nog eens herhaald worden in het Engels. Zit soms echt minuten te luisteren
Ja heb ik ook maar het trilt nog steeds haha.
en vooral als ze benadrukken dat de trein op tijd is.
Ja en het doen alsof we in een vliegtuig zijn; on behalf of the personnel, we wish you a pleasant day. Make it stoool
of als ze lollig doen om 7 uur 's ochtends, ksst
Reizigers he
Ik vind het altijd leuk als we in Rotterdam aankomen en ze zeggen dat we weer in de mooiste stad van NL aankomen. Een bepaalde conducteur doet dat wel vaker
@Violoncello ik heb dit met sommige kledingstukken van de S.hoe.by. Na 1 keer wassen volgens het etiket en dan is het gekrompen. Ik ben wel wat aangekomen maar dat is ook niet in 1 wasbeurt haha. Vind ik wel jammer want daarom koop ik daar een stuk minder.
En de conducteur hoor je dan in zichzelf lachen van “kijk hoe grappig ik ben” en heel de coupe rolt met hun ogen.
Omg maar ik zou ook een lollige conducteur zijn die voor elke stop een leuk feitje zou opnoemen hahhaa.
Leven is al saai genoeg!
Zullen wij ook een podcast beginnen? Ipv hier de boel vervuilen.
I knew it…
Als mensen zo koppig volhouden dat ze GEEN HOLLANDER maar Nederlander/Fries/Brabo oid zijn
Ja ik vind het ook leuk als mensen nog iets leuks van hun werk proberen te maken.
Then again, ik ga nooit met de trein haha
Ik heb op mijn kin een dikke vieze puist die maar niet verdwijnt en ik durf ze niet uit te duwen omdat ik denk dat ik het niet goed doe en het dan alleen maar erger wordt. Mijn vriend zit me er al een paar dagen mee te plagen (je huisdier wordt groter!!) en bestookt me met tips over hoe ik moet uitduwen want hij kijkt youtube puistenfilmpjes en kent er nu alles van, zegt hij. Dus had ik hem gevraagd om mijn puist uit te duwen en nu wil hij niet!! Want omg puisten van andere mensen zijn vies!! Echt stop dan met commentaar te geven en doe je niet zo stoer voor met je filmpjeskennis
Jetlag
Heb ik iets gedaan?
Grapje haha. Jetlags zijn supervervelend ja!
Vliegende mieren. Arghh vieze beesten ben net weggerend van het terrasje waar ik zat
Dat mijn huisgenoot altijd denkt dat ie het beter weet terwijl ik letterlijk een bron stuur waarin het tegendeel wordt bewezen. Hou je kop en luister gewoon een keer
Onaangekondigd bezoek terwijl ik met twee jonge kinderen zit (lees: er moet altijd wel iemand eten of slapen dus het komt nooit uit). Vooral mijn schoonfamilie heeft hier een handje aan, ze laten gerust maanden niets horen en opeens staan ze uit het niets aan de deur en moet ik de kinderen langer ophouden want ja die hebben ze al zo lang niet gezien! Net zat ik de baby te voeden op de bank toen ik de auto van mijn schoonmoeder de straat in zag rijden. Ik ben opgesprongen, heb de bel uitgetrokken en de deur dus niet open gedaan (heb me verstopt in de keuken haha) voelt echt pure evil maar dan moet ze maar bellen vantevoren. Beetje lullig is dat ze mij wrs op de bank had zien zitten Oh voor de duidelijkheid: mijn schoonmoeder is geen leuk mens