Waar erger jij je aan #4

Por, goos,frus

Ik word oud :sweat_smile:

3 likes

Ik zat al te denken? Por? Wat is dat? Haast? Inlevingsvermogen? Tempo?

1 like

Gus =gozer. Ik neem aan dat por iets met snelheid is.

1 like

Hahaha ja die zag erna staan.

Hahaha @TheOne ik ook denk ik. Ik denk dat goos, gozer is?! Hahah

Oh spuit 11 zie ik

2 likes

Haha oeps, ik dacht dat por en frust ook ‘echte woorden’ waren maar misschien toch niet :thinking:
Goos = inderdaad een ‘afko’ (hihaho) voor gozer
Dacht dus dat ‘frusten’ ook kon als werkwoord namelijk, maar autocorrect vertelt me van niet.

3 likes

Wat is por dan? Ik ben echt benieuwd haha en wat zou ‘frusten’ dan betekenen?

Maarr wat is por dan?

Eeeh weet niet zo goed hoe ik die precies uitleg, als in vlot/snel denk ik?
En frusten is dan geërgerd zijn, dus frustraties hebben :woman_shrugging:

1 like

Excuses excuses voor al deze verwarring.

3 likes

Wat een rotopmerkingen, lekker constructief. Maar de banenmarkt is op dit moment juist ontzettend goed hoor, er is veel meer vraag dan aanbod. Komt vast goed, succes met je scriptie!

Er zit een man in de tram naast me zijn vingers te knakken en ik kan alleen maar denken doe normaal met je skelet

8 likes

Wij krijgen de sleutel van ons nieuwe huis op 5 sep, maar mogen niet een weekje langer in ons huurappartement blijven. Dus het is of een week weer naar onze ouders of een maand lang betalen voor niks… echt top dit

1 like

Wat lastig! Valt er een regeling te treffen met de huidige bewoners van jullie nieuwe huis? (bv al gerief gaan stockeren in garage,…?) Voor 5 dagen een hele maand huur betalen is op het gekke af, maar ja, je moet je spullen wel kwijt…

Ik erger me echt kapot aan jouw collega’s altijd, wat heb jij voor zure mensen om je heen daar haha :persevere:

7 likes

Ugh voel me niet super en heb geen zin nog buiten te komen. Maar ging vanavond waarschijnlijk nog afspreken met wat vrienden, dus had voorgesteld naar mij thuis te komen (dichtbij iedereen + gratis drank voor de vrienden + ik kan er als een slons uitzien dus win-win-win). Maar nu stelt er iemand voor toch op café te gaan. Meh ok ik kom wel af (en het wordt sowieso leuk dus daar niet van), maar ben even aan het balen.

Als de huidige bewoners eerder over zijn dan kunnen we wel sneller in ons nieuwe huis, maar daar kunnen we niet echt vanuit gaan helaas… In de garage zou nog wel een optie zijn, dat is een goeie!

Een goede vriend van ons woont tegenover ons in de flat en ik hoor net dat we de grote meubels bij hem kwijt kunnen (hij woont alleen en heeft nog 1 kamer “over”) dus dat is super fijn! En is niet zo ver sjouwen haha. We gaan dan allebei 1 weekje terug thuis wonen, ook wel gezellig.

ja ik bedoel dan die collega’s! stommm zeg

1 like

Ik heb nog even gezocht maar niet gevonden haha

Mijn teennagel was half afgescheurd en zit echt een heel scherp randje aan en denk al zeker twee weken: Goh, misschien moet ik die eens knippen.

En nu heb ik serieus een gaatje in mijn Vans, door die scherpe nagel. En die heb ik pas een paar maanden.
Zo irritant.

3 likes