Waar erger jij je aan #4

Ik heb mini roze koeken gehaald en mijn vriend heeft bijna alles opgegeten. Met koek en snoep eet hij zoveel zo snel.

1 like

Als ik boodschappen doe dan vergeet ik echt bijna nooit iets te koken. Ik denk in de supermarkt ook echt altijd even goed na of ik alles heb etc. Ik doe 6 van de 7 dagen boodschappen en 7 van de 7 dagen kook ik. Mijn vriend dus één keer per week boodschappen en vergeet dan áltijd iets mee te nemen. Zo irritant. En dan durft ie ook nog te zeggen: ah loop jij even terug! UHHHHHH NEE.

4 likes

Aan de binnenkant ducttape doen wil misschien nog wel helpen zodat het niet verder doorscheurt! Heb dit uit voorzorg ook bij andere canvas schoenen gedaan omdat bij dat model er ook altijd gaten in komen, echt iedereen die ik kan met die schoenen heeft op een gegeven moment een gat bij de grote teen. Zo slecht eigenlijk.

2 likes

Bedankt, wat een goede tip! Morgen meteen even doen. Vanavond maar even mijn teennagels aangepakt, was wel echt nodig ook.

2 likes

Ik geef ook altijd 1 nummer anders dan mijn eigen nummer op aan reclame-ellende, maar ik heb wel eerst even dat nummer gebeld om te checken of het van niemand was :stuck_out_tongue:

Ik heb dit ook gehad bij een eerdere baan. Is echt heel vervelend! Ik ben toen ook eventjes gestopt met dingen vragen, maar toen voelde ik me alleen maar slechter haha. Omdat ik mezelf slecht voelde omdat ik eigenlijk wel oprecht geïnteresseerd was in mijn collega’s en ik vet veel moeite moest doen om niets te vragen :joy: Dus heb het een week volgehouden haha.

1 like

Die Booster raakt inmiddels wel behoorlijk over mijn irritatiegrens, heb jij daar ook ineens zo’n last van dit jaar?

1 like

Geef me een schaar zodat ik mijn oogbollen eruit kan prikken. Can’t handle

41 likes

Ik ben in Amerika en ik ben echt in zo’n niet kopen bui? Echt vervelend. Heb tot nu toe alleen een foundation en een deo gekocht :thinking:

1 like

Mijn stagebegeleider is ook een beetje zo, zit je urenlang vriendelijk/geïnteresseerd te luisteren naar verhalen over de vakantie en zodra het even over een ander gaat weer hij het weer naar zichzelf terug te trekken. Vraagt ook zelden iets aan mij, klaagt vervolgens wel dat ie geen indruk van me kan krijgen

1 like

Aan dat klote nummer van Beyonce

5 likes

Je mag wel hot cheetos voor mij kopen.

Ik erger me aan de kat in het huis waar ik op pas. Dat beest heeft me de hele nacht wakker gehouden en blijft maar miauwen. Ze stopt pas als ik terugpraat en een holletje maak tussen mijn benen waar ze kan liggen.

Aan mezelf. Dat ik de ochtend dat ik op vakantie ga vroeg op ben gestaan omdat ik nog iets voor werk moest doen (wat ik gister ook had kunnen doen)

Ja ik heb dus ook zo’n collega die klaagt dat de APK en alles teveel is deze maand etc. Maar ze woont gratis bij haar vriend er bij in en betaald alleen boodschappen…

3 likes

Haha ja vind het ook altijd donders vervelend als mensen doen alsof ze geen geld hebben terwijl ze een giga spaarrekening hebben

10 likes

Het klinkt heel irritant, maar dat dik gedrukte ook wel heeeeel schattig.

13 likes

Dat ik mijn vingertoppen van mijn wijsvinger en duim best wel heb verbrand en dat dit best wel geïrriteerd is nu terwijl ik eigenlijk zo snel mogelijk wil inpakken en mijn huis schoonmaken zodat ik op mn balkon kan chillen ZONDER deze irritatie. Ga het alsnog doen hoor, gewoon ff doorbijten maar gewoon irritanttttttttt op deze dag voor mn vakantie.

Ik woon er dichtbij en het is alsof ik in Rollercoaster Tycoon leef deze week met die geluiden.

Al deze vliegen omg. Thuis zitten vliegen, in de kapsalon zitten vliegen, bij mijn moeder op bezoek zaten vliegen. En ze komen steeds zooo dichtbij of zelfs op je. Wat een vieze kut beesten met dat kut gezoem.

4 likes