Waar erger jij je aan #4

Ja :frowning:

Ik heb zo’n hekel aan mensen die denken dat zebrapaden magische krachtvelden zijn. Gewoon fietsend over een zebrapad verwachten voorrang te krijgen. Niet bij karl dus

21 likes

Dat sommige mensen denken dat ze de enige persoon zijn die mij e-mailen. En dan boos worden dat ze niet op dezelfde dag antwoord krijgen.
NEE. ER.ZIJN.NOG.10.WACHTENDEN.VOOR.U.

6 likes

Mensen die als ze jarig zijn een instagram post plaatsen en meerdere stories Ʃn een Facebook bericht etc etc. Omg we hebben door dat je jarig bent ga weg!

Ik vraag me af of het enige doel van die mensen is om zoveel mogelijk felicitaties binnen te harken van vage kennissen?

14 likes

Bij voorkeur met gouden cijferballonnen van de hema

7 likes

Überhaupt het laten weten dat je jarig bent (social media). Ik erger me altijd dood aan mensen op Facebook die een paar minuten over 12 uur ā€˜s avonds al laten weten dat ze jarig zijn en hoeveel ā€œjaartjesā€ :face_vomiting: ze zijn geworden. Inclusief kinderfoto.

13 likes

Jaaa en met van die domme keep calm it’s my birthday plaatjes erbij. Sommige mensen vinden zichzelf echt te belangrijk.

7 likes

Een vriendin van mij verandert als zij jarig is altijd haar Whatsappfoto naar een plaatje met een tekst als: ā€œIt’s my birthday!ā€
:expressionless:

7 likes

:sob:

2 likes

Dit deed ik toen ik op de middelbare school zat. :joy: Behalve ā€˜jaartje’, maar wel met kinderfoto. Hahahah echt waarom ook?! (Het antwoord is trouwens om aandacht, maar oke )

2 likes

De felicitaties lijken me dan ook zo onoprecht. Omdat je voor mijn gevoel dan zegt: ā€œFeliciteer mij!!!ā€

2 likes

Ja dat is ook zo. Maar dat is tegenwoordig toch met alles. Elke instagram foto is eigenlijk ook een grote BEVESTIG ME VERTEL ME HOE MOOI OF GOED IK BEN AAAANDACHT!!!

9 likes

Aan een man op het station met 3 kinderen. Allereerst stinkt het vaderfiguur naar een cocktail van zweet en tevens weet hij zijn nazaad niet in het gareel te houden. Terwijl mensen nog uitstappen, proberen de kinders al de trein in te komen met wat duwwerk en de beste vent vindt het allemaal prima. Je had ook de handen van je kinderen even kunnen vasthouden en ze wat ettiketten kunnen bijleren lul.

Edit: ettiqueten Al had die de gedragsregels best op stickers mogen plakken voor zijn nageslacht.

11 likes

dat ik niet wist dat een flink deel van ggz niet wordt gedekt???

Ettiketten? :joy:

1 like

Heb het al aangepast :rofl:

1 like

Etiquette eigenlijk hahah

2 likes

Misschien kan iemand dat op een etiket voor mij plakken. :joy:

7 likes

Kunnen we even een actie opzetten om Buba te redden van Natascha en verveling de andere 23 uur per dag?

8 likes

Deze man loopt hier dus wild ejaculerend rond? :joy:

12 likes