Ja
Ik heb zoān hekel aan mensen die denken dat zebrapaden magische krachtvelden zijn. Gewoon fietsend over een zebrapad verwachten voorrang te krijgen. Niet bij karl dus
Dat sommige mensen denken dat ze de enige persoon zijn die mij e-mailen. En dan boos worden dat ze niet op dezelfde dag antwoord krijgen.
NEE. ER.ZIJN.NOG.10.WACHTENDEN.VOOR.U.
Mensen die als ze jarig zijn een instagram post plaatsen en meerdere stories Ʃn een Facebook bericht etc etc. Omg we hebben door dat je jarig bent ga weg!
Ik vraag me af of het enige doel van die mensen is om zoveel mogelijk felicitaties binnen te harken van vage kennissen?
Bij voorkeur met gouden cijferballonnen van de hema
Ćberhaupt het laten weten dat je jarig bent (social media). Ik erger me altijd dood aan mensen op Facebook die een paar minuten over 12 uur ās avonds al laten weten dat ze jarig zijn en hoeveel ājaartjesā ze zijn geworden. Inclusief kinderfoto.
Jaaa en met van die domme keep calm itās my birthday plaatjes erbij. Sommige mensen vinden zichzelf echt te belangrijk.
Een vriendin van mij verandert als zij jarig is altijd haar Whatsappfoto naar een plaatje met een tekst als: āItās my birthday!ā
Dit deed ik toen ik op de middelbare school zat. Behalve ājaartjeā, maar wel met kinderfoto. Hahahah echt waarom ook?! (Het antwoord is trouwens om aandacht, maar oke )
De felicitaties lijken me dan ook zo onoprecht. Omdat je voor mijn gevoel dan zegt: āFeliciteer mij!!!ā
Ja dat is ook zo. Maar dat is tegenwoordig toch met alles. Elke instagram foto is eigenlijk ook een grote BEVESTIG ME VERTEL ME HOE MOOI OF GOED IK BEN AAAANDACHT!!!
Aan een man op het station met 3 kinderen. Allereerst stinkt het vaderfiguur naar een cocktail van zweet en tevens weet hij zijn nazaad niet in het gareel te houden. Terwijl mensen nog uitstappen, proberen de kinders al de trein in te komen met wat duwwerk en de beste vent vindt het allemaal prima. Je had ook de handen van je kinderen even kunnen vasthouden en ze wat ettiketten kunnen bijleren lul.
Edit: ettiqueten Al had die de gedragsregels best op stickers mogen plakken voor zijn nageslacht.
dat ik niet wist dat een flink deel van ggz niet wordt gedekt???
Ettiketten?
Heb het al aangepast
Etiquette eigenlijk hahah
Misschien kan iemand dat op een etiket voor mij plakken.
Kunnen we even een actie opzetten om Buba te redden van Natascha en verveling de andere 23 uur per dag?
Deze man loopt hier dus wild ejaculerend rond?