Waar erger jij je aan #4

Ik heb net in de bloedhitte bij een vriendin klusjes gedaan, omdat ze niet op een stoel durft te staan. Ze heeft alleen maar gecommandeerd en zei aan het eind ‘ik had je nog veel meer klusjes kunnen laten doen’ en geen niet eens bedankt?!?!??

Stuur een factuur

15 likes

Hahaha, goeie tip!

1 like

Ik ben op het strand met vriendinnen en er hingen steeds jongens om ons heen vanmiddag aandacht te zoeken en steeds de bal per ongeluk onze kant op te gooien, opmerkingen te maken :rage: kan toch nieeee

1 like

Ik heb steeds zoveel plannen voor het weekend en uiteindelijk doe ik daar zo’n 3% van.

7 likes

EN ik vind het plaatsvervangend irritant hoe fucking veel mensen verbrand zijn?? En kindjes :slightly_frowning_face:
Let op je lichaam en je huid joh

5 likes

Ik denk een harem (m/v/x)

1 like

En nog het gore lef hebben de wc-bril omhoog te laten staan :rage::rage::rage::rage:

2 likes

Heb donderdag een vloer besteld in een zaak, voor beneden een andere dan boven. (offerte getekend en aanbetaling gedaan, hierbij stonden geen voorwaarden oid) er is besloten dat ik eventueel nog van kleur mag wisselen als mijn vriend deze niet mooi vind.
De realisatie hiervan zal in eind september zijn, maar is nog niet vast gepland.
Meteen savonds kreeg ik enorme spijt en dus heb ik vrijdag direct een mail gestuurd dat ik graag maandag bel om het even door te spreken en de opmerking dat ik het wellicht wil annuleren, de vloer beneden mag wel doorgaan. (dus de helft annuleren)
Echter kreeg ik een mail terug dat de vloer al besteld was?? Dat ik deze niet kan annuleren maar wel de kleur kan aanpassen.

1. hoe kan ik de kleur wijzigen als deze al besteld is?
  2. het is bouwvak dus de bouwbedrijven zijn dicht
  3. lijkt me sterk dat die vloer al gemaakt is binnen 1 dag en niet meer geannuleerd kan worden.
    Weet iemand hoe dit werkt, of ik nog iets kan doen en of ik in mijn recht sta als ik een deel van de offerte wil annuleren?
    Ik erger me ook aan mezelf hierin maar ook omdat het om 8500 euro gaat en ze zogenaamd niets meer kunnen doen.

Ik moet een soort team van. 24 aansturen, dat heb ik nou 2 keer gedaan maar ik vind dat heel eng. Achteraf gaat het goed, pfff die angst en onderzekerheid nog.

Wil verder trouwens niet over werk /beroep praten haha dat is me teveel altijd.

1 like

Volgens mij heb je altijd recht op 14 dagen bedenktijd dus kun je nu alsnog de hele bestelling annuleren, dan is het sowieso niet jouw probleem dat de vloer al besteld is of niet.

3 likes

Uitzonderingen op de bedenktijd van 14 dagen

In de wet staat dat de bedenktijd niet geldt voor onder meer:

• producten die u op straat, aan huis of tijdens dagtochten verkoopt voor onder de 50 euro;
  • producten die u maakt of laat maken ‘volgens de specificaties van de consument’: denk aan een maatpak, of een kast op maat;

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/bedenktijd-wanneer-niet-wanneer-wel

Ik denk dat het wel onder maatwerk valt toch? Met die kleur? Staat ergens genoteerd dat je de kleur mocht wisselen?

1 like

Dat de soepgroenten net op waren in de jumbo. Nu moet ik dadelijk zelf wortels gaan snijden

Ik moet morgen weer werken… En ik zag dat er een functie vrij is gekomen op mijn afdeling dus ik vrees dat mijn enige collega ontslag genomen heeft.

Story of my life. Terwijl mijn plannen echt niet onrealistisch zijn qua hoeveelheid en de tijd die het kost. Ik ben gewoon heel goed in mijn tijd inefficiënt indelen. En ik verdoe ongeveer halve dagen met candy crush

2 likes

Oh dit haat ik ook! Had laatst een monteur in huis die de koelkast kwam omwisselen. Vroeg of hij even naar de wc mocht. Tuurlijk.

Nou bedankt voor de remsporen :rage::rage::rage::rage::rage:

3 likes

Als ik dit tegenkom ga ik meestal naar een kledingzaak en dan doe ik alsof ik daar kleding ga passen, maar dan pas ik gewoon mijn ergens anders gekochte producten. Scheelt weer op en neer reizen. Maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt dat als je een redelijk kledingassortiment hebt, je dan ook pashokjes moet hebben.

9 likes

dit artikel… ja jammer joh dat ie niet meer mag optreden maar ik durf te wedden dat er een betere plek is voor zo’n beest dan bij natascha die met m wandelt :+1:

7 likes

Natascha klinkt ook als een gezellige meid…:expressionless:

11 likes

Pff. Dus dat dier woont nog steeds in een kooi bij het circus?

3 likes