Waar erger jij je aan #4

JAAAA!!!

Ik ben nu allemaal klanken aan het proberen. Eerst deed ik de eu van ‘reus’, maar dat klinkt niet. Ik zeg euro met de eu van ‘beurs’ of ‘zeur’. Dat is de goede toch?

1 like

Ik heb alweer bijna tien jaar geleden een universitaire opleiding afgerond, en toen was het eigenlijk net crisis, geen werk te vinden.
Ben toen beetje blijven hangen in mijn studiebijbaan. Toen de crisis voorbij was, werd ik overal afgewezen want geen relevante werkervaring. Twee jaar geleden deed zich op mijn werk een kans voor, op gesolliciteerd, aangenomen. Superblij. Kreeg ik na drie maanden te horen dat er geen budget meer was voor mijn functie, moest ik weer terug.
Intern een opleiding gevolg, waardoor ik nu meer taken heb, maar geen andere functietitel.
Ook buiten de organisatie kom ik maar nergens binnen. Ik voel me hierin zo’n faalhaas. Carreerwise lukt echt niks.

4 likes

Ja lach maar :joy::sob: Heb hele zere vingers van de euro’s (uuro’s @Topaas) uit die pootjes te vissen.

Ik erger me ook kapot aan de schrijfstijl van m’n schoonzus en zwager. Ze ipv zijn, me ipv mijn, heb ipv heeft. Moet me steeds inhouden om ze te verbeteren

2 likes

Mijn leidinggevende. Echt wat een piep

Aan het feit dat ik netjes op tijd mijn scriptie inlever. Al ruim twee weken geleden en morgen pas de beoordeling krijg. En een vriendin hem vandaag inlevert en donderdag al de beoordeling krijgt… :angry:

@Taksi oooooh ik voel je ergernis echt zo erg. Deze zit diep bij mij haha. Met mijn hbo scriptie had een vriendin de dag erna (!) al haar cijfer en ik pas na 6 weken. We hadden dezelfde eerste lezer maar een andere tweede lezer en omdat we beiden een half jaar eerder afstudeerden was het ook niet zo dat mijn tweede lezer het heel druk had met andere dingen. Pffff heeft me echt zoveel grijze haren gekost. Hopelijk heb je wel een positieve beoordeling en kan je daarna lekker gaan feesten.

1 like

Mensen op de fiets die denken dat één vinger opsteken terwijl ze de rest van hun hand op het handvat houden genoeg is om aan te geven dat ze gaan afslaan :rage:

4 likes

Jaaa ik heb twee andere beoordelaars dus ergens snap ik het ook wel… maar als ik had geweten dat het ook zo kon had ik er ook langer aan gewerkt en later ingeleverd :weary:… maarja hopelijk idd morgen een goede beoordeling! Al ga ik er vanuit dat ik in ieder geval een kleine reparatie heb :joy: kan het altijd meevallen haha

Als je het vraagt bestellen ze hem voor je!

1 like

Aan mijn vrienden. Proberen iets te plannen maar iedereen zegt alleen maar wanneer ze niet kunnen ipv wel :roll_eyes:

Goed om te weten! Gisteravond ging een jongen het voor me controleren en vandaag zouden ze bij de vracht zitten, dus ik ga morgen maar weer eens kijken.

1 like

Mijn wekker gaat ieeere dag om 5 voor 7 zodat ik wakker word met het journaal.
Nu kan ik eigk sommige dagen (morgen bv) 20 min. Langer slapen maar ik wil het journaal ook niet missen.
Echt zo stom ik vergeet de helft vd keren ook wat ze zeggen omdat ik nog half slaap :’)

Dat ik een kaakoperatie moet ondergaan en dan een tijd niets vasts kan eten. Ik hou te veel van eten. En wie ergert zich niet aan een bezoek aan de kaakchirurg?

1 like

Huisgenoten die vragen of je ‘er op wilt letten dat…’ terwijl ze zelf exact dezelfde dingen doen en het in hun geval dan een heel weekend overheen gaat, terwijl ik gewoon vandaag van huis ben gegaan en er morgen weer ben. :sweat: Kan daar niet zo goed tegen, dus ik negeer het maar gewoon. Ook geen zin om hierover een discussie te beginnen.

1 like

:frowning: Ik weet je verhaal nog! Heb je inmiddels al iets anders?

Daarom durf ik nooit te vragen bij de jumbo of ze een bepaald product nog hebben. Ben altijd bang dat ze dat dan gaan inkopen en dat niemand anders dat dan koopt :sleepy:

1 like

Is aan de supermarkt om in te schatten hoeveel product ze gaan verkopen toch, niet aan jou. En anders stoppen ze het maar in een tgtg tasje.

Nee ik luister regionale radio en die hebben alleen op het uur een uitzending.
Heb 'm aangelaten en alleen het bericht gehoord over de opera dagen want toen werd er een stukje gezongen.

2 likes

Ben helemaal klaar met mannen die de basic skills van communicatie niet onder de knie hebben en wel verwachten op die manier een gezonde relatie te kunnen hebben. Byeeee val iemand anders maar lastig met je onverwerkte trauma’s

14 likes