Voor mij persoonlijk altijd jammer dat ik daar eerst maanden over heen moet laten gaan voor ik het me helemaal realiseer en er naar kan handelen. En je zelf dan dingen aanpraten he, dat doe ik dan. Zonde.
Zoooo blij dat ik van die ellende af ben.
Zeker waar hoor, ik zeg dit nu wel maar weet dat ik nog veel momenten zal gaan hebben waarop ik toch terug verlang naar dat wat er was. Terwijl ik ook dondersgoed weet dat dat een hele ongezonde situatie was die absoluut niet goed was voor mij. Jezelf dingen aanpraten is daarbij ook herkenbaar. Maar op die momenten is het goed om dit even weer terug te lezen zodat ik eraan word herinnerd dat ik echt niet terug moet willen naar mensen die me eigenlijk diep ongelukkig maken
Ik zeg dan maar: je hoeft het niet te begrijpen, slechts te noteren.
Ik heb net mijn krantenabonnement opgezegd, en ja hoor wie belt mij⦠Heb meteen opgehangen en ik neem nu prive nummers ook niet op. Echt hoe moeilijk kan het zijn.
Oude mannetjes die met 70 invoegen op de snelwegā¦
Ja, omg. Dat je er dan achter zit met je auto van 5 pk. Ik heb een aanloopje nodig om in te kunnen voegen vanaf de oprit, opa.
Vrouwtjes in de stad die met een standje over de Bijbel etc staan en je ongevraagd hun sprookjes willen verkopen.
Haha echt erg ja. Zo was ik laatst helemaal verbaasd omdat ik een abbonnement wilde opzeggen en de medewerker aan de lijn gewoon zei ok is geregeld, heeft u nog vragen. Geen moeilijk gedoe of onweerstaanbare korting, gewoon opzeggen klaar doeiii. Heerlijk.
Dat je bijna toch weer een abonnement wil omdat ze er zo goed mee omgaan.
Bijna wel ja haha.
Oh balen zeg! Hopelijk vind je snel iets waar je blij van wordt!
Ik heb mn (ex) vriend om 19:00 een berichtje gestuurd of die langs kwam vanavond en heb nog steeds niks gehoord. Gast, zeg gewoon ff ja of nee. Ga niet tot 00:00 wachten tot jij bedacht hebt wat je wilt. Eikel. Lul. Hondenzak.
Gisteren kwamen ze bij ons aan de deur. Ik zei al netjes nee geen interesse en ik heb geen tijd. Toch doorblijven hoezo vind jij xx en mag ik toch een folder achter laten. Twee keer moeten zeggen dat het meteen de prullenbak in verdwijnd dus zonde van het papier.
Maar ze sloot wel af met dat ik het nog wel zou merken!! Dreigende toon en triompf blik.
En ik was nog wel vriendelijk gebleven volgende keer nee bedankt en deur meteen dicht.
Haha nee bijbel mensen
Een collega. Zoān irritante stem en super kritisch en uiteindelijk zit ie steeds fout. Spijt dat ik heb gevraagd of hij dit wilde uitvoeren, had het beter zelf kunnen doen. Vooral mijn hoofd nu zo chaotisch is.
Aan het feit dat we geen vaatwasser hebben. Moet straks een grote afwas doen en als er iets is wat ik haat is het afwassen Ik heb überhaupt nog nooit een vaatwasser in mān leven gebruikt. Oh en een droger ook niet, hebben we ook niet.
Mensen die eierkoeken eten
Dat ik bijna al een week ziek thuis ben met koorts, spierpijn en zo erg aan het hoesten ben.
Hoezo? Die maken tenminste geen geluid alsof ze beton eten