Laf hun pannenkoeken
Ik heb zoân ontzettende jeuk net onder mijn borsten en ik wil ZO GRAAG mijn bh uittrekken maar ik zit op kantoor er is geen enkele manier waarop dat niet heel erg zou opvallen (ik heb een nogal onthullende jurk aan).
Ik erger me aan het feit dat ik net helemaal stoer aan mijn vader heb laten zien hoe makkelijk je mijn medicijnen kan breken, waardoor ik nu met heel veel halve pilletjes zit, terwijl ik eigenlijk altijd een hele neem 
Kom op Hats, denk na. En met eentje was de demonstratie ook al geslaagd geweest
Like voor de herkenbaarheid! Ik nam een tijdje halve van mijn pillen, en in plaats van dat ik elke keer het halfje van de dag ervoor nam brak ik gewoon een nieuwe. Nu neem ik weer elke dag hele en moet ik 1000 halfjes bij elkaar schrapen die door het hele huis liggen 
Ze waren dicht! 
O noo, dit soort dingen kunnen echt mijn dag verpesten. Zaken die op vakantie zijn of ineens door de vakantie afwijkende tijden hebben. Hopelijk alsnog ergens lekker geluncht.
Soms vind ik er eentje op de vloer, en dan weet ik niet zeker of het een pilletje is of bijvoorbeeld een restje rijst. Dan zijn ze vies ook. Echt gĂȘnant eigenlijk. Ik ben heel rustig in mijn hoofd als ik mijn medicijnen neem, maar ja, dan moet ik ze wel nemen en kunnen vinden. Dat is een hindernis
Jaaa! Echt zo kut! Haha. Helemaal omdat hij altijd dicht is op mijn vrije dagen
echt balen. We hebben ok geluncht maar helaas niet waar ik op gehoopt had mehhh 
Mijn ene konijn heette Eleanor Napoleon aka Nappy. 
maG iK MeE iN JE KOffEr
Als jij in een trollykoffer past mag je mee hoor.
Ik altijd informatie opzoek als ik een serie aan het kijken ben, en dus spoilers lees. Altijd.
Als mensen 3 uur aan t typen zijn. Hallo maak ff een proef bericht in een notitie maar laat me niet in spanning
Die translator van dit zogeheten wonderkind. Maar eigenlijk vind ik het ook wel weer grappig. Het klinkt iig nergens naar.
Mao is ook wel een woord in het Chinees voor kat, dus vind ik dan nog wel geinig.
Verveel me de pletter deze wedstrijd
Mijn fucking slaapkamer ruikt naar bloemkool en ik word er gek van. Heb al 3 keer gestofzuigd. Bed verschoond, airco aangezet om de lucht te zuiveren en nu heb ik geurkaarsen en geurstokjes gekocht maar het ruikt nog steeds naar bloemkool
Sorry, post van al héél lang geleden maar ik deel deze ergernis zó dat ik even moest reageren. Altijd als ik hout heb aangeraakt met mn tanden moet ik daarna met mn vingers tegen mn tanden om dat nare gevoel kwijt te raken. Hoe doe jij dat? 
Ugh wat irritant⊠maar hoe kon hij nou niet door hebben dat hij maïs at? 
Mijn schoonmoeder van bijna 70 lust alleen witbrood met pindakaas/nutella, frieten of aardappelen
Laatst gingen we naar e chinees en toen at ze gewoon niets! Zoân kinderachtig gedrag voor volwassenen.
(ik judge deze mensen, sorry not sorry)