Waar erger jij je aan #4

Ik heb m’n hamster een keer naar putin vernoemd :grimacing::flushed:

7 likes

Geen dictator naam, maar ik heb met mijn vriend besloten dat als we ooit een konijn nemen, we hem Mans gaan noemen (Als in Mans Zelmerlow ) haha :flushed:

10 likes

Ik wil mijn hamster later rasputin noemen :sweat_smile:

6 likes

Aan mn pinpas die soms gewoon geen zin heeft om iets te doen. En ik maar poetsen en doen en dat ding maar “Onleesbaar” gvdddd ben dan altijd in staat om mn bank account te laten zien. “KIJK IK HEB HEUS WEL GELD HOOR”

Kut pas

13 likes

Ik had dat ook vet vaak dus nu heb ik een mobiele pas en dat is veel chiller. Behalve bij stomme pinautomaten die niet aan contactloos doen.

2 likes

Dat ik met mijn vriend bij round and round zou gaan lunchen, maar dat hij maar niet bevestigt hoe laat ik er nou moet zijn waardoor ik in een soort voedsel purgatory zit haha

2 likes

Laf hun pannenkoeken

1 like

Ik heb zo’n ontzettende jeuk net onder mijn borsten en ik wil ZO GRAAG mijn bh uittrekken maar ik zit op kantoor er is geen enkele manier waarop dat niet heel erg zou opvallen (ik heb een nogal onthullende jurk aan).

3 likes

Ik erger me aan het feit dat ik net helemaal stoer aan mijn vader heb laten zien hoe makkelijk je mijn medicijnen kan breken, waardoor ik nu met heel veel halve pilletjes zit, terwijl ik eigenlijk altijd een hele neem :cry::cry: Kom op Hats, denk na. En met eentje was de demonstratie ook al geslaagd geweest

8 likes

Like voor de herkenbaarheid! Ik nam een tijdje halve van mijn pillen, en in plaats van dat ik elke keer het halfje van de dag ervoor nam brak ik gewoon een nieuwe. Nu neem ik weer elke dag hele en moet ik 1000 halfjes bij elkaar schrapen die door het hele huis liggen :thumbsdown:

4 likes

Ze waren dicht! :cry:

O noo, dit soort dingen kunnen echt mijn dag verpesten. Zaken die op vakantie zijn of ineens door de vakantie afwijkende tijden hebben. Hopelijk alsnog ergens lekker geluncht.

1 like

Soms vind ik er eentje op de vloer, en dan weet ik niet zeker of het een pilletje is of bijvoorbeeld een restje rijst. Dan zijn ze vies ook. Echt gênant eigenlijk. Ik ben heel rustig in mijn hoofd als ik mijn medicijnen neem, maar ja, dan moet ik ze wel nemen en kunnen vinden. Dat is een hindernis

1 like

Jaaa! Echt zo kut! Haha. Helemaal omdat hij altijd dicht is op mijn vrije dagen :joy: echt balen. We hebben ok geluncht maar helaas niet waar ik op gehoopt had mehhh :sob:

Mijn ene konijn heette Eleanor Napoleon aka Nappy. :smirk:

3 likes

maG iK MeE iN JE KOffEr

14 likes

Als jij in een trollykoffer past mag je mee hoor.

1 like

Ik altijd informatie opzoek als ik een serie aan het kijken ben, en dus spoilers lees. Altijd.

3 likes

Als mensen 3 uur aan t typen zijn. Hallo maak ff een proef bericht in een notitie maar laat me niet in spanning

5 likes

Die translator van dit zogeheten wonderkind. Maar eigenlijk vind ik het ook wel weer grappig. Het klinkt iig nergens naar.