Waar erger jij je aan #4

Mao is ook wel een woord in het Chinees voor kat, dus vind ik dan nog wel geinig.

3 likes

Verveel me de pletter deze wedstrijd

Mijn fucking slaapkamer ruikt naar bloemkool en ik word er gek van. Heb al 3 keer gestofzuigd. Bed verschoond, airco aangezet om de lucht te zuiveren en nu heb ik geurkaarsen en geurstokjes gekocht maar het ruikt nog steeds naar bloemkool

1 like

Sorry, post van al héél lang geleden maar ik deel deze ergernis zó dat ik even moest reageren. Altijd als ik hout heb aangeraakt met mn tanden moet ik daarna met mn vingers tegen mn tanden om dat nare gevoel kwijt te raken. Hoe doe jij dat? :sweat_smile:

2 likes

Ugh wat irritant… maar hoe kon hij nou niet door hebben dat hij maïs at? :thinking:

Mijn schoonmoeder van bijna 70 lust alleen witbrood met pindakaas/nutella, frieten of aardappelen :woman_shrugging: Laatst gingen we naar e chinees en toen at ze gewoon niets! Zo’n kinderachtig gedrag voor volwassenen.

(ik judge deze mensen, sorry not sorry)

34 likes

one-issue-forummer in wording

2 likes

zoute popcorn met gesmolten boter erover :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Popcorn is maïs is groente, waarom heb ik dit nooit zelf bedacht. Geniaal :drooling_face:

1 like

Ik ga met mijn tong langs mijn tanden haha. Maar wel pas nadat ik eerst de bibbers ervan heb gekregen. Letterlijk, want ik krijg daar echt een soort van rilling van tot in mijn tenen. Zo vies.

Je wil me dus ook geen Magnum of andere ijsjes met houten stokjes zien eten. Bij het laatste stukje dat zo helemaal tegen het stokje zit geplakt ben ik net een vis die het eraf probeert te zuigen. Alles om te voorkomen dat mijn tanden het hout raken :joy:

2 likes

Ja dit is echt zo naar! Biecht: om toch milieubewust te blijven heb ik nu vaak in mijn tas een metalen ijslepeltje (dus in de vorm van zo’n vierkant plastic lepeltje wat ze vaak hebben in de ijssalon). Just in case ik ergens ijs ga eten en ik geen zin heb in een hoorntje.

8 likes

Dat ik mij elke dinsdag de pleuris schrik omdat ik denk dat ik op maandag mijn anticonceptiepil niet heb genomen :angry: Op de achterkant van de strip staan afkortingen van de dagen, maar eerst in het Frans en dan pas in het Nederlands. Dus op dinsdag staat er ‘Ma’ van mardi maar dan denk ik dus telkens ‘SHIT dit is de pil van maandag ik ben niet klaar voor het moederschap’

12 likes

Dat is wel handig! Ik heb in mijn rugzak die ik meestal gebruik voor citytrips enzo wel een metalen spork. Vooral in duitsland zijn ze gek van houten vorkjes dus dat is echt de hel :scream:

1 like

Deze hout tegen tand verhalen geven me echt overal kippenvel, brrrr

1 like

Grappig, want ik zet net te kijken hoe die teamnamen scheef in beeld staan haha

Ahhh wit brood met Nutella of pindakaas. Hoe heerlijk. Ik ga dit onthouden voor mijn cheat day.

3 likes

Oh ik zou zulke mensen in mijn omgeving echt niet kunnen handelen. Door jouw beschrijving alleen al voel ik de frustratie opborrelen.

2 likes

Ik erger me aan de spierpijn in mijn bovenbenen. Ik snap ook niet hoe het komt, want ik heb niet gesport. Heb verder gewoon normale dingen gedaan, werken (zittend), Netflixen en zo haha. Daar krijg ik nou ook niet echt spierpijn van.

Vooral omdat er in het begin wel PAO stond, en daarna opeens PAOK.

1 like

Ik hoor net mijn buren een slak in de groencontainer gooien. EEN LEVEND DIER IS GEEN AFVAL. Hoop echt dat ie eruit klimt en morgen lekker weer bij ze naar binnen loopt, eikels.

10 likes