Waar erger jij je aan #4

De vraag of in ons nieuwe huis de tweede slaapkamer een baby kamer wordt kan ik ook echt niet meer aan.

Maar KLM is ook wel aanzienlijk duurder dan veel maatschappijen juist omdat ze een vrij hoge servicestandaard hebben en vind het anno 2019 wel echt raar om geen vega optie te hebben.

7 likes

@Nox @instantramen Haha ik vind het inderdaad al heel wat hoor, maar doe dan alles sowieso vega, hoef je ook niet veel weg te gooien bij meer keuze. En verwacht voor de KLM standaard wel meer ofzo.
@Karl_Lagerfeld Ja geen idee? Ik vroeg is dat vlees, zei ze ja, en ik kreeg die koekjes op mijn opklaptafeltje gelegd? Voelde mij al bezwaard, dus ging niet vragen of ze nootjes had :sweat_smile:

@HvO ja ik wist niet dat het een broodje kipfilet zou zijn, vorige KLM vlucht wat broodje eiersalade maar weet niet of die zonder bacon of iets was, at toen zelf wel nog vlees, jaren terug. Maar om voor een vlucht van een uur van tevoren contacten met de maatschappij is ook weer zoiets… :laughing:

2 likes

:face_vomiting:

6 likes

haha een vriendin tegen een andere vriendin vandaag op een snap: ohhh jaloers hoor, good life, terwijl wij hard werken, lekker vakantie!

ok jij hebt net 6 weken vakantie gehad en toen werkte de rest?:smiley:

8 likes

Maar het gaat niet zo zeer om aanwezig moeten zijn tussen bepaalde tijden, als wel dat je gewoon je werk niet gedaan krijgt in de uren die ervoor staan. Als er op je contract staat dat je voor het lesgeven aan een klas en nakijken en voorbereiden en vergaderen en oudergesprekken een x aantal uren krijgt betaald, maar in theorie zijn alle lesuren aan die klas per jaar opgeteld al meer dan dat x aantal uren, dan moet je indd ā€˜gratis’ overwerken. Tussen aanhalingstekens, want je krijgt er 12 weken vakantie voor terug indd.
Edit: het aantal uren wat een school je geeft voor een bepaalde taak of lesgeven aan een klas of de opslagfactor daarover verschilt indd per school of per bestuur. En dit verhaal gaat over het vo trouwens.

1 like

Op Europese vluchten naar mijn weten niet!

vraag me altijd af of tijdschriften echt een gigantische database hebben met mensen met gare verhalen of dat het gewoon verzonnen is

7 likes

Dat de incheckpoortjes in de bussen in Zwolle zo sloooom zijn, duurt lang voordat iedereen is ingecheckt en ik heb maar een paar minuten overstap tijd op station. Bij Arriva gaat het voor mijn gevoel veel sneller en daar heb je een groot scherm waar duidelijk opstaat wanneer je ingecheckt bent

Ik kan mij herinneren dat de break out de liefde en seks rubriek had. Hier werd een koppeltje naakt afgebeeld en over hun liefdesleven geschreven.

Later bleek dat ze arme Polen en Roemenen die elkaar nog nooit hadden gezien hiervoor inzetten

8 likes

Ah ja dit had ik laatst inderdaad gelezen. Echt niet okƩ.

Waarom er voor de ene collega de hele planning wordt om gegooid als er wat is, en dat ik voor een belangrijke afspraak niet een uur later mag komen. DIE IK OOK GEWOON INHAAL.

1 like

He deze ergernis had ik ook onlangs! Ik kreeg alleen geen stroopkoekjes toen ik hem afsloeg :o
Ik vond het ook wel raar, het is 2019 en je biedt enkel vlees aan? Doe dan juist alles/alleen vega zou ik denken.

5 likes

De buren hebben een borrel. Sowieso een intro borrel van het corps. Bij ouders thuis. Ik vind dat sowieso super lame en maar ook irritant want ik moet gewoon werken morgenochtend.

1 like

Helemaal niks? Dat is helemaal raar zeg :upside_down_face:. Inderdaad alles vega is altijd goed lijkt mij.

Dat ik een gaatje aan de zijkant van mijn tand heb en morgen dus de tandarts moet gaan bellen :frowning:

Wilde gaan slapen en dacht net: eigenlijk wel gezellig, dat geouwehoer in de tuin, geeft een beetje campingvibes. Gaan ze naar binnen :mad:

2 likes

Jawel, bij Ryanair krijg je gratis rugpijn door de kut stoelen

7 likes

hahaha vind dit ook zo vervelend, alsof iemand die foto gaat jattenšŸ˜‚

1 like

Ja precies dit! :joy: