Waar erger jij je aan #4

vraag me altijd af of tijdschriften echt een gigantische database hebben met mensen met gare verhalen of dat het gewoon verzonnen is

7 likes

Dat de incheckpoortjes in de bussen in Zwolle zo sloooom zijn, duurt lang voordat iedereen is ingecheckt en ik heb maar een paar minuten overstap tijd op station. Bij Arriva gaat het voor mijn gevoel veel sneller en daar heb je een groot scherm waar duidelijk opstaat wanneer je ingecheckt bent

Ik kan mij herinneren dat de break out de liefde en seks rubriek had. Hier werd een koppeltje naakt afgebeeld en over hun liefdesleven geschreven.

Later bleek dat ze arme Polen en Roemenen die elkaar nog nooit hadden gezien hiervoor inzetten

8 likes

Ah ja dit had ik laatst inderdaad gelezen. Echt niet okƩ.

Waarom er voor de ene collega de hele planning wordt om gegooid als er wat is, en dat ik voor een belangrijke afspraak niet een uur later mag komen. DIE IK OOK GEWOON INHAAL.

1 like

He deze ergernis had ik ook onlangs! Ik kreeg alleen geen stroopkoekjes toen ik hem afsloeg :o
Ik vond het ook wel raar, het is 2019 en je biedt enkel vlees aan? Doe dan juist alles/alleen vega zou ik denken.

5 likes

De buren hebben een borrel. Sowieso een intro borrel van het corps. Bij ouders thuis. Ik vind dat sowieso super lame en maar ook irritant want ik moet gewoon werken morgenochtend.

1 like

Helemaal niks? Dat is helemaal raar zeg :upside_down_face:. Inderdaad alles vega is altijd goed lijkt mij.

Dat ik een gaatje aan de zijkant van mijn tand heb en morgen dus de tandarts moet gaan bellen :frowning:

Wilde gaan slapen en dacht net: eigenlijk wel gezellig, dat geouwehoer in de tuin, geeft een beetje campingvibes. Gaan ze naar binnen :mad:

2 likes

Jawel, bij Ryanair krijg je gratis rugpijn door de kut stoelen

7 likes

hahaha vind dit ook zo vervelend, alsof iemand die foto gaat jattenšŸ˜‚

1 like

Ja precies dit! :joy:

Help… Dit tekentje betekent toch stilte?

Ik zit expres in een stiltecoupƩ. Althans, dit betekent dus volgens mij stilte, toch? Dat andere logootje is met kletsende mensen.
Er komen net twee meisjes binnen die hardop zitten te tetteren. Na een tijdje zeg ik ā€œhee, sorry maar dit is een stiltecoupĆ©.ā€ Zegt de ene: ā€œEhhh nee niet hoor!ā€ Ik: ā€œEh jawelā€¦ā€ Toen begon ze nog dat er dan silence op de ramen staat, maar volgens mij is dat van vóór de logo’s toch?
Maar goed, uiteindelijk zijn ze weggegaan.
Ik voelde me echt een zeikoma maar vind het zo debiel als mensen gaan kletsen in de stiltecoupe…

1 like

Ja dit is echt een kutte afbeelding. Het is inderdaad geen ā€˜echte’ stiltecoupe want dan staat er inderdaad silence. Dit tekentje gebruiken ze in sommige dubbeldekkertreinen waarbij beneden dan pratende mensen zijn en boven werkende mensen. Het zou dus iets stiller moeten zijn dan beneden, maar mensen mogen wel gewoon praten

Edit: In deze treinen hebben ze trouwens vaak wel ook nog echte stiltecoupƩs, misschien kun je die opzoeken?

1 like

idd, het is een zogenoemde ā€œwerkcoupeā€ vertelde iemand mij. Als in, rustig je ding doen en bijv zachtjes praten. Enorm verwarrend!

@Puzzelmeiske @Roguee Wat onhandig dan! Totaal onduidelijk iig :face_with_raised_eyebrow:

Word net a. onverwachts ongesteld en b. toen ik de wasmachine open deed bleken al mn mooie nieuwe sokken roze.
Wie had gedacht dat de rode korte broek van mijn vriend die hij al 15 jaar heeft nog af geeft???
Heb alles nu maar in een vat met vanish gepleurd, als iemand nog tips heeft hoor ik het graag

1 like

Ik heb vrij vandaag en ik dacht vorige week dat ik het heerlijk zou vinden om vandaag om 14;00 mijn wenkbrauwen te laten doen maar eigenlijk vind ik dat atm dus niet en zou ik liever in bad gaan nu.

1 like

Zit nu in de wasmachine met nog meer vanish, volgens mij zit dat hele ding vol met schuim.

Als jullie vanavond op het nieuws horen over een meisje dat verdronken is in de badkamer omdat de wasmachine ontplofte, dan ben ik dat

6 likes