Ik kan me nog herinneren van mijn basisschool tijd dat er aan 2-3 kinderen uit groep 7 of 8 werd gevraagd of ze bij de kleuters de klas wilden versieren na schooltijd zodat de juf/meester hun eigen taakjes kon doen. Zo werd ook door de leerlingen de klas schoongemaakt en daar kreeg je op het einde vd week dan wat lekkers voor ofzo
Ja echt, alsof Google eerder weet dat ik een kind wil dan ikzelf.
deze kan er ook bij
Aaahhhh dit is meer dan ergeren, ik heb nu zin om borden kapot te smijten door die berichten.
Mān vriend die nu tijdens het avondeten op speaker een vriend belt. Moet dit nu??
EDIT: hij snapte, nadat ie op mijn aanwijzing op moest hangen, wel dat t een beetje lomp was.
Aan een vriend van me die zich idioot gedraagt en alles de schuld geeft van zijn autisme
Had zoān porie pleister gebruikt maar ik heb er alleen maar puisten van gekregen heb ik het idee.
Hij was ook niet zo succesvol als normaal dus misschien had ik het gewoon niet moeten doen.
Deze is leuk voor je moeder:
Ik vond het best skeer van de KLM dat er geen vega broodje op de vlucht was, alleen een broodje kipfilet. Ik kreeg twee van die stroopkoekjes die je bij de koffie krijgt. Beetje ouderwets om alleen vlees aan te bieden.
Ja dat vind ik ook zo stom. Blijkbaar doen ze het alleen bij intercontinentale vluchten, want daar kan je wel (heel uitgebreid, vega, vegan, kosher, etc.) kiezen.
Ja het was geen lange vlucht maar had wel zin in iets hartigs, had zelf alleen wat snoepjes mee
Ja snap ik, dan is het echt zoān domper
Ja dat had ik wel verwacht, tenminste iets van kaas dan maar. Maar ik kreeg die koekjes
Moet je dat niet van te voren aangeven voor een vlucht?
Inderdaad, vind kaas dan ook niet echt vega waardig nee. Valt mij toch tegen van de KLMā¦
Nee, dit was een vlucht naar Kopenhagen, stijgen en weer landen. Is vaak met langeafstandsvluchten met warme maaltijd denk ik.
Njah ik heb zelf laatst een mega korte vlucht met KLM gehad. Er was amper tijd het eten uit te delen en weer het afval op te halen.
Vind het naar Kopenhagen eigenlijk al helemaal raar omdat dat zoān ontzettende āvega stadā is ook
Njah. Je krijgt tenminste iets bij KLM. Bij andere maatschappijen krijg je helemaal niks.
Ze hebben toch altijd wel nootjes of chips oid?