lol veel berichten na mijn ergernis 
 sorry haha
Ik vind het zo interessant hoe verschillend sociale huur is in Nederland ten opzichte van Belgiƫ. De wachtlijsten zijn hier vaak jaren lang en we associƫren een sociale woning toch nog vaak met marginaliteit.
Ik vond het vooral eyeopening dat ānormaleā huurwoningen ook in de grote steden van BelgiĆ« best betaalbaar zijn en het redelijk makkelijk is om er aan te komen.
Edit: mosterd
Ik ben bij een kennis uit de kast gekomen (ja, ook rond je 30ste moet dat nog elke keer weer) & de volgende dag appāt ze mij: āwil je mij leren om lesbiennes te herkennen, hihihi? Ik zie dat nooit en dat lijkt me leuk.ā ?!!?
Mijn ergernis is eigenlijk de schaamteloosheid van sommige mensen.
Naaaahhhh rot op hoor. Echt schaamteloos.
Hihihi zo leuk!!
Wat een schaamteloze opmerking, ik snap ook niet wat er zo leuk aan moet zijn
Ik heb geen discipline en kan eten niet bewaren. Nu had ik dure eiwitrepen gekocht voor na het sporten, heb ik er van de week 5 gegeten waarvan 3 keer gewoon als tussendoortje. Die dingen bevatten vet veel kcal ook. Waarom doe ik dit, waarom ben ik zo. Nu kan ik dus ook niet eens goed voedsel kopen omdat ik het dan alsnog meteen wegwerk.
Ik eet ook eiwitrepen als lekker tussendoortje hahah vooral chocolade kokos. Maar mijne zijn 163 calorieƫn. Dat valt mee toch. Smart bar crunch van body&f.it
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.