Waar erger jij je aan #4

Zit nu in de wasmachine met nog meer vanish, volgens mij zit dat hele ding vol met schuim.

Als jullie vanavond op het nieuws horen over een meisje dat verdronken is in de badkamer omdat de wasmachine ontplofte, dan ben ik dat

6 likes

Ik was laatst aan het werk op een conferentiecentrum, en ik was een beetje chaotisch. Komt er een klant naar me toe met de vraag of ik niet iemand ken met ADHD van wie ik ritalin zou kunnen lenen. Dus ik zei dat ik ADHD heb en al ritalin slik. Maar ik vond het echt niet leuk, echt rude

Wow dit vind ik echt heel rude. Hij had ook gewoon even kunnen vragen of het wel met je gaat en of hij iets voor je kon doen

6 likes

Mijn leven voelt als een tekenfilm: ging net kijken en er lag overal schuim in de badkamer.
Heb de deur dicht gedaan want hij moet nog 5 min hahaha

Oké wasmachine gate over en uit

5 likes

ik kan bijna niet geloven dat iemand dit echt zegt. niet dat ik jou niet geloof, maar gewoon. zo ongelofelijk hoe iemand kan zijn?

heb jij gevraagd of hij niet iemand kent met veel inlevingsvermogen waar hij mogelijk een beetje van mag hebben?

15 likes

Nou, ik zei dus dat ik dat al slikte, toen was het antwoord ‘oh, mag ik ook een pilletje?’
Toen heb ik maar gevraagd of er ook behoefte was aan schildkliermedicatie of laxeermiddelen, want dat heb ik ook nog in de aanbieding

1 like

Was bang voor dit soort taferelen dus nee hahaha

giphy

Maar goed mn sokken zijn nog steeds roze en het schuim is weg

6 likes

Tele2.
Hier in mijn dorp is het bereik met Tele2 heel slecht. Mijn broertje en ik hebben beide 1 streepje, maar hij geeft geen fuck. Ik wel: ik moet dagelijks mensen bellen voor mijn werk. En nu wil Tele2 dus eigenlijk niks doen omdat ~hij er ook geen last van heeft~
Ik kan niet normaal bellen… echt zuur.

Dus als je broertje zegt dat hij er wel last van heeft dan willen ze er wel wat aan doen?
Ik vind Tele2 ook ruk maarja

3 likes

Ja, maar hij zei nee hoor ik heb nergens last van en toen zei degene die me holp ‘Ja, ja, lastig dan hé!! Allebei hetzelfde adres maar niet allebei last!’
Ja goh. Maar 3 sept gaan ze over op het t-mobile netwerk, meer wilden ze niet voor me doen nu.

Nouja uitzoeken waardoor we in dit dorp geen bereik hebben. Of korting geven? Ik heb dit al eens gehad met een andere provider en die hebben toen meteen mn abonnement ontbonden omdat ze zeiden ja je hebt gelijk, er is daar geen bereik. Maar ik moet nu tot 3 september wachten.

Ja het is echt in heel mn dorp. Ik voel de levenslust gewoon uit mn telefoon sijpelen als ik met de trein aankom zeg maar. Zo irritant. Als het niet beter wordt ga ik een goedkope samsung ofzo kopen met een ander kaartje tot mn abonnement af is gelopen ofzo

Het meest vervelende vind ik dat ze je ondanks inschrijving bij het bel-me-niet-register, je toch mogen bellen als je een klant bent geweest, maar dat ze dan wel aan het eind het riedeltje van dat register afspelen terwijl dat dus niet helpt :frowning:.

1 like

Ik raak helemaal in de war van ‘holp’. Het is toch hielp. Of ben ik mn hele leven al gek?

Het is niet als wijsneus bedoeld maar ik weet het nu even niet meer

3 likes

Hielp, maar geholpen kan dan weer wel toch?

Holp is een van de weinige woorden die er vanuit het dialect nog steeds insluipen in het Nederlands, ook al kijkt iedereen hier me heel raar aan als ik het zeg. Net als koffie inschudden, die krijg ik ook maar niet afgeleerd

1 like

Dat ik net werd uitgescholden voor ‘DEBIEL!’, omdat ik in de war was bij het oversteken.

Hahaha shit dit is spreektaal denk ik! Of een foutje gewoon

Dat hij dat dorste te zeggen, joh

7 likes

Aahh ja gatver ik ga waarschijnlijk zaterdag thee drinken bij een pannenkoekenboerderij (en mogelijk een pannenkoek eten), en dat leek me helemaal leuk en gezellig. Totdat ik me dus herinnerde dat ik daar eerder wel eens buiten tussen de wespen heb gezeten. En nu heb ik helemaal geen zin meer, want ik zit dan gewoon niet relaxed te eten. Dan ben ik alleen maar om me heen aan 't kijken of ik zo’n beest zie, en weg aan het lopen als er eentje te dichtbij komt. :cold_sweat:

Ik ben dus verder nooit gestoken, maar ik ben echt panisch voor die beesten. Volgens de buurman moest ik me gewoon eens laten steken. ja doeiiiii