Waar erger jij je aan #4

Aan het feit dat als ik iets persoonlijks deel met mijn vader via de app ( wij vinden het beide lastig om, voor ons, lastige dingen face to face te delen soms met elkaar dus dit leek opzich een goede oplossing) dat ik dan een bericht terug krijg uit de wij/ons vorm. Oftewel hij heeft alles besproken met zijn vriendin, waar ik geen goede band mee heb.
Ik weet ook dat dit ergens echt een onredelijke irritatie is, want hij mag het natuurlijk delen met haar, want het is zijn partner. Maar ik blijf het zo kut vinden.

Maar jij bent zijn dochter. Als jij dat liever niet wilt, kan hij het toch gewoon niet met haar bespreken? Vind ik helemaal niet gek, vooral omdat ze niet jouw moeder is en het persoonlijke dingen zijn.

8 likes

Is dit nog steeds aan de gang? Vreselijk! Ik zou bijna een nieuw nummer gaan overwegen.

Ik ben het met je eens, maar ik heb hier al zo vaak discussies over gehad met hem. Hij vindt dat hij alles moet kunnen bespreken met haar. Dus ja, daar heb ik het maar mee te doen.

Gister deed mijn beste vriend iets wat mij best kwetste en toen zei hij “Sorry dat je je gekwetst voelt”. ehm. Dat is geen ding??? Dat is toch geen excuus. Gelukkig zei hij vanmorgen wel dat het hem speet dat hij me had gekwetst, maar ik vind dat echt zo walgelijk als mensen zeggen: sorry dat JIJ JE ZO VOELT. Zeg dan maar niks.

20 likes

Ik erger me aan alle influencer meisjes die op insta stories delen over het Amazonegebied dat in brand staat en meer aandacht voor het klimaat vragen, terwijl ze ondertussen de hele wereld overvliegen voor fotoshoots

15 likes

zo naar, die opmerkingen
 is een beetje in hetzelfde rijtje als ‘ik betreur de ophef’

1 like

Ik mag geen nieuwe studentenkaart van mijn universiteit, waardoor ik nu dezelfde foto heb waarmee ik me in 2014 (!) voor het eerst mee aanmeldde :mad: Ondertussen ben ik 21 en moet ik overal die kutpas met een kutfoto van toen ik 15 was gebruiken. Nou heb ik wel een baby face van hier tot tokyo maar ik ben mn emo fase ook weer uit, en hoef daar ook niet meer dagelijks aan herinnert te worden door die foto

Bij mij zit er een foto van 12,5 jaar terug op :rofl: (was foto van tijdens middelbare school en ben meermaals gestopt en opnieuw begonnen maar je oude pas met het zelfde studentnummer is dan gewoon weer werkzaam bij mijn instelling). Maar wie ziet die pas? Ik moet hem wel eens bij een tentamen of in de bieb laten zien, maar ik heb me er echt nog nooit druk om gemaakt.

Ik vraag aan twee vriendinnen/klasgenoten feedback voor een herkansing maar dit vinden ze te veel moeite en negeren m’n bericht/vraag. Nou weet ik ook weer wie ik de volgende keer ook geen feedback ga geven. Beetje kinderachtig wel maar ja

Nou dat tweede vinden best veel mannen denk ik

Vooral ik haha, vind ik al erg genoeg. Hoef niet zo nodig geconfronteerd te worden met m’n 15 jarige zelf :’) En ik heb er wel eens problemen gehad met tentamens, dat ik niet herkend werd en toen nog een extra ID bewijs moest laten zien

1 like

Ik heb al jaren een jumpsuit, maar kom er heel slecht in/uit. Ik kan niet bij de rits en ik kan er een touwtje aan hangen, maar alsnog is het een circusact om ‘m aan te krijgen. Dus ik heb het pak nooit aan.

Dat mijn vriend denkt dat hij mij helpt door een artikel over intermitting fasting door te sturen en er een heel betoog over gehouden dat ik deze manier van afvallen zou moeten proberen. Flikker op en bemoei je niet met mijn poging tot afvallen.

Aan ziggo. Mijn hemel je betaald de hoofdprijs voor hun producten, maar het heeft zo’n beetje elke week wel een storing. Rot op man.

2 likes

Onder een facebook advertentie van het bedrijf waar ik voor werk:
image

Ok mevrouw ik geef door aan Facebook dat u graag geen advertenties meer ziet op uw feed.

:roll_eyes::roll_eyes:

12 likes

Haha dit zou zo mijn oma kunnen zijn. Ze zit de halve dag op Facebook, maar begrijpt niet dat dit soort dingen niet zo werken

3 likes

Aan mijn vrienden die nooit zelf met suggesties komen als er iets afgesproken moet worden, maar ondertussen wel de hele tijd commentaar hebben op suggesties van anderen of het ergens niet mee eens zijn.

3 likes

Mijn samsung-telefoon probeert me sinds 2 weken te dwingen samsung-internet te gebruiken. Als ik mijn telefoon aan zet opent hij meteen dat schermpje en ook als ik gewoon bezig ben met iets anders op mijn telefoon start hij dat internetscherm te pas en te onpas op.
Echt heel irritant.

Mensen die zeiken om het feit dat hun huur nu wel 600 euro is voor een 3 kamer woning in Amsterdam en dat de woningbouw het niet moet flikken om hun huur omhoog te gooien hoor!!!

get real
en als je huur omhoog gaat verdien je wss genoeg om het te kunnen betalen

5 likes