Waar erger jij je aan #4

Ik erger me aan m’n vrienden (what else is new). Ik werk altijd in het weekend, bijna altijd zaterdag en zondagavond. Dus kan nooit echt afspreken, alleen op vrijdagavond. Ik probeer al wekenlang te meeten voor een borreltje en elke keer kunnen ze niet of zeggen ze af. Maar ondertussen zien ze elkaar wel met andere gelegenheden. Maar omdat zij gewoon fulltime door de week werken en ik onregelmatig kan ik daar nooit bij zijn. Zo gaan er weken voorbij zonder dat ik iemand zie :unamused:

1 like

Aan een vriendin van mij, die sinds 20 april al niet terugappt. Prima dat ze niet gelijk reageert, maar voor haar lijkt alleen haar ‘vriendje’ mee te tellen (hij is 34) :nauseated_face:

@Banananana erg vervelend! Ik herken het ook en ik heb het met sommige mensen maar opgegeven.

1 like

Wat doet zijn leeftijd er toe?:grimacing:

Nou, zij doet altijd zo obsessief over haar ‘vriendje’, en als ik haar niet zou kennen zou ik denken dat het om een stel vijftienjarigen gaat :face_with_raised_eyebrow: Maar zij loopt gewoon te dwepen met een volwassen man! Vind het zo raar om iemand van die leeftijd steevast vriendje te noemen.

3 likes

Niet per se een ergernis, maar ik snap er even helemaal niets meer van.

Ik heb afgelopen week voor morgen gereserveerd bij een restaurant voor 4 personen, nu kwam er toch een 5e persoon bij en heeft een vriendin van me vanmiddag gebeld om dit door te geven. Nu konden ze mijn reservering helemaal niet vinden, dus hebben ze alsnog een tafel voor ons gereserveerd.
Maar ik wilde toch even bellen om ervoor te zorgen dat er niet 2 tafels voor ons zijn gereserveerd, dus ik belde daarnet nog even om alles te checken.

En nu zei de man die ik sprak dat hij alleen mijn reservering heeft staan die ik een tijdje geleden heb gemaakt en niet die nieuwe van mijn vriendin van vanmiddag. Hij gaf ook aan dat ze al een paar dagen vol zitten voor morgen, dus er is vanmiddag helemaal geen nieuwe reservering opgeschreven.

We snappen er allebei helemaal niets meer van, want we hebben gewoon hetzelfde telefoonnummer gebeld :joy:

2 likes

Haha ja toch zo irritant :stuck_out_tongue:

1 like

Mensen die een boterham met pindakaas eten in de trein. Vooral op dit moment, nu ik al misselijk ben.

Vind pindakaas heerlijk hoor, maar kan de geur echt niet hebben als ik het niet zelf eet.

Boomerang filmpjes

3 likes

Mijn laminaat staat bol op een plek waar ik veel loop. Irritant gevoel als je er overheen loopt en weet nu al dat als ik zondag bezoek krijg iedereen dat gaat benoemen alsof ik dat zelf nog niet heb kunnen voelen/zien

1 like

Zeg iets obvious terug. Als iemand een puist heeft, even vragen of dat een puist is.

Helpt meestal wel. Kets die bal.

9 likes

Plak er een sticker op:

JA STAAT BOL

15 likes

Ik keek al heel de dag uit naar mijn fles wijn. Zit de kurk klem. Echt goffer. Dus nu een prosecco opengetrokken die nog ergens in mijn koelkast lag maar ik vind m meh. Boeeee

2 likes

Dat ik een deel van mijn vriezer moest ontdooien, en daardoor geen B&J Love is… kon meenemen bij mijn gezonde boodschappen, en nu heb ik maar anderhalve beker :sweat_smile: #hamsteren

Als een collega thee haalt voor mij en voor zichzelf, en het gaat om merkthee, dan vind ik het geen probleem om hetzelfde zakje gebruiken. Daar proef ik niks van. Maar ik snap je wel hoor. Ik doe thuis gewoon 1 zakje per kop yolo

1 like

Ik stond op de markt bij een kraampje op mm beurt te wachten. Sta al een tijdje, komt er een vrouw aan de andere kant erbij staan.

Ben ik aan de beurt, wordt ze helemaal boos op mij omdat zij aan de beurt is en er al een hele tijd staat?!?!

Eh, trut, je staat er nog helemaal niet langer en bovendien weet ik zeker dat ik er eerder stond. Rot op.

1 like

Dat mijn volledige onderlip is veranderd in 1 gigantische koortslip.
En nu voel ik m’n bovenlip ook al tintelen

Wilde ze kaas?

11 likes

Nee, noten

(ik weet niet of ik een referentie naar iets mis ;p)

4 likes


Hieraan.

5 likes

Sorry, is van een internetgekkie (uiteraard)

4 likes