Mijn DHL pakket staat op bezorgmoment ‘vandaag’ en als sinds 10u op ‘onderweg’ en ik moet zo weg en wat is dit voor achterlijke informatieverschaffing ughhhh
Ik ben op zoek naar een kledingrek en kwam toen dit prachtige stukje tekst tegen. Hoe dan? Wie schrijft dit?
De echte modebewuste vrouw of man heeft aan de traditionele kledingkast vaak niet genoeg. Deze barst als het ware van de kledingstukken, met als extra nadeel het verlies aan overzicht. Kies daarom voor dit dubbel kledingrek waar plaats is voor allerlei outfits!
Ingewikkeld hoeft u het allemaal niet te maken, met een minimalistisch en betaalbaar rekje werk je vaak het meest efficiënt. Kies bijvoorbeeld om alle nieuwigheden hier te hangen, of werk net met de outfits voor het komende seizoen.
Over het succes oordelen bij dit soort verzamelaccessoire is moeilijk zonder de exacte mogelijkheden te kennen. Met 25 kg verzamelcapaciteit per rail doet het kledingrek alvast z’n duit in het zakje. Ideaal toch?
Andere belangrijke troeven schuilen in z’n flexibiliteit. Om te beginnen zijn zowel de hoogte als de lengte verstelbaar. Varieer en creëer de optimale oplossing. Het tweede puntje in flexibiliteit refereert naar het mobiele karakter. Verplaats het meubel naar hartenlust! Laatste aspect dat onder de noemer flexibiliteit valt is het polyvalent karakter. Gebruik het als groot gezin of als echte shoppingqueen, in de inkomhal of als vervanger van een dressing, aan jou de keuze!
Bij Acaza kan je terecht voor allerlei types muur- en wanddecoratie. Ook het meubelassortiment is steeds nadrukkelijk vertegenwoordigd. Jouw vertrouwde omgeving opsmukken met stijlvolle wanddecoratie en woonaccessoires? Bij Acaza ben je alvast aan het juiste adres!
Zo’n chick die direct nadat de trein vertrekt naast me gaat zit bellen. Sowieso heb ik een hekel aan mensen die hun mond niet ff kunnen houden, dat eeuwige geouwehoer, maar bellen is nóg erger.
Ik zat hier dus laatst over na te denken. Ik vind het niet zo heel erg als mensen babbelen in de trein, maar bellen kan ik ZO slecht tegen, terwijl het op hetzelfde neer komt eigenlijk.
Ik ben nu heel benieuwd waarom het een rotbeest is, mocht je zin hebben om het van je af te schrijven…
Altijd als ik alcohol koop (vandaag, en ehm… 1 oktober was de keer ervoor) hoef ik mijn ID niet te laten zien. Hallo ik ben 23. Zie ik er uit als zoveel ouder?
Ach beter een polyvalent karakter dan een boreaal karakter zullen we maar zeggen. Maar wat een verschrikkelijke beschrijving.
Verschilt bij mij héél erg per stad! Sommige steden moet ik standaard mijn ID laten zien en in andere eigenlijk nooit.
Dit had ik laatst ook! Gekozen bij wehkamp voor de avond bezorging tussen 6 en 9. Bezorgtijd van het pakket laf tussen 6.15 en 8.45! Echt okey? Dan kun je deze schatting net zo goed weg laten!
Dat mijn vriend altijd in de tuin, keihard, moet gaan zitten bellen. De hele buurt hoeft er niet van mee te genieten
Ik erger me aan hoe zij met geld omgaat. En sowieso haar toon.
Ja dat weet ik, maar ze moeten het toch officieel vragen tot 25? Dus dan interpreteer ik het alsof ik eruit zie als ouder dan 25 haha
@instantramen Ah vandaar! Word je sneller in grote steden gevraagd of juist niet?
Besparen door lenzen langer door te dragen dan de bedoeling* is.
*gezondheidstechnisch gezien.
Goedzo meid
Heb een Xbox gekocht maar zit al TWEE UUR te wachten tot ik mn spelletje kan spelen en het gaat sowieso nog een uur duren
Pff wat maken kinderen toch altijd een teringherrie! Eerst de kinderen van de buren die in de tuin aan het schreeuwen waren, nu gaan ze ergens verderop los op een trampoline
Ik moet een hutje op de hei
Ik was net een soortgelijke rant met mn vriend aan het houden.
Gelukkig heeft ze wel een zorgverzekering die €30/maand goedkoper zou kunnen, wordt d’r glazen oog hopelijk wel vergoed
Wat een bedrag aan boodschappen, lunchen, uit eten en eten bestellen!
Ja bizar hé, ik vond haar argument dat ze nu pas haar studieschuld kon afbetalen ook een beetje raar. Ze had ook zelf kunnen sparen en aflossen als ze toen te weinig verdiende voor dat minimale bedrag.
Mijn zoute pinda’s zijn niet zout. Godsiedorrie, ik heb toch niet voor niets zoute pinda’s gekocht, anders kocht ik wel gewone