Waar erger jij je aan #4

Ik heb regelmatig los zout op mijn pinda’s of cashewnoten gegooid. Omdat ik in de winkel dacht ‘ongezouten is beter’. Ja, vast, maar ook minder lekker.

4 likes

afbeelding

26 likes

Ik snap ook niet zo goed hoe ze zonder spaargeld standaard 150 euro ofzo tekort komt elke maand en toch zo leeft, of kan leven zelfs. Als er niks op je rekening staat, kun je toch geen rondjes meer geven/roti bestellen/boodschappen doen?

Ze zal wel rood staan en het ene gat opvullen met het andere

1 like

Ben jij mijn buurvrouw? Als je iemand op de achtergrond jou na hoort praten ben ik het.

1 like

Hahah ik heb laatst ook meegedaan aan die rubriek. Zo confronterend

1 like

Hahaha doet me denken aan wat mijn vroegere eindredactrice altijd zei: schrijven is schrappen. Je zou die lap kunnen inkorten tot 3 zinnen.

3 likes

Ze woont in Den Haag toch haha (snap je punt wel hoor)

2 likes

Ze geeft geen geld uit aan een dure televisieabonnement, maar wel 41 euro voor internet, 23 euro aan netflix etc. en 52 euro aan haar telefoon. Daar kan je ook wel flink op besparen lijkt me :roll_eyes:

4 likes

Haha wauw. Ze wil er vierhonderd netto bij als oplossing. Stoppen met roken, niet de drogist zo vaak spekken, al die loze tv abonnementen opzeggen, de fiets pakken, minder vaak eten bestellen en een beetje bukken bij het boodschappen doen in de supermarkt: €400 gevonden!

16 likes

Ligt daar zoveel geld in dat schap… ben even naar de supermarkt brb

41 likes

Ik heb donderdagavond drie kwartier gelachen omdat ik zei dat ik iets niet onder boelen of stanken zou steken :eyes:

20 likes

Dat zul je NOOIT uit mijn mond koren homen!

4 likes

Wist je dat als een koe melig is dat tie dan geil is. :slightly_smiling_face:

5 likes

Dat ik het love island topic niet kan vinden

5 likes

De monteur voor de wasmachine komt vandaag tussen 10.00 en 18.00. Wat is dit nou weer voor tijdsindicatie.
Ja tussen 1970 en 2019 komen we een keer langs joe

25 likes

Die Esra he, hoe dit ze dit?

• Boodschappen: 275 euro
  • Lunch & eten bestellen: 100 euro
  • Uitgaan & uit eten: 150 euro

Ik vraag me af wat ze voor boodschappen doet als ze ook nog meerdere keren per week bestelt en buiten de deur luncht en eet? Lijkt me vooral makkelijk om daar wat te besparen. Ik geniet ook zo af en toe van ergens lunchen of eten maar dat is toch helemaal optioneel en het snelste budget om in te snijden als je geld tekort komt?

4 likes

Hoezo ergeren jullie je zo aan andermans uitgaven? :stuck_out_tongue_winking_eye: je word er zelf niet slechter van toch?

14 likes

Ik zag alleen maar herkenbaarheid.

9 likes