Altijd als ik alcohol koop (vandaag, en ehm… 1 oktober was de keer ervoor) hoef ik mijn ID niet te laten zien. Hallo ik ben 23. Zie ik er uit als zoveel ouder? 
Ach beter een polyvalent karakter dan een boreaal karakter zullen we maar zeggen. Maar wat een verschrikkelijke beschrijving.
Verschilt bij mij héél erg per stad! Sommige steden moet ik standaard mijn ID laten zien en in andere eigenlijk nooit.
Dit had ik laatst ook! Gekozen bij wehkamp voor de avond bezorging tussen 6 en 9. Bezorgtijd van het pakket laf tussen 6.15 en 8.45! Echt okey? Dan kun je deze schatting net zo goed weg laten! 
Ik erger me aan hoe zij met geld omgaat. En sowieso haar toon.
Ja dat weet ik, maar ze moeten het toch officieel vragen tot 25? Dus dan interpreteer ik het alsof ik eruit zie als ouder dan 25 haha
@instantramen Ah vandaar! Word je sneller in grote steden gevraagd of juist niet?
Besparen door lenzen langer door te dragen dan de bedoeling* is.
*gezondheidstechnisch gezien.
Goedzo meid 

Heb een Xbox gekocht maar zit al TWEE UUR te wachten tot ik mn spelletje kan spelen en het gaat sowieso nog een uur duren
Pff wat maken kinderen toch altijd een teringherrie! Eerst de kinderen van de buren die in de tuin aan het schreeuwen waren, nu gaan ze ergens verderop los op een trampoline
Ik moet een hutje op de hei
Ik was net een soortgelijke rant met mn vriend aan het houden.
Gelukkig heeft ze wel een zorgverzekering die €30/maand goedkoper zou kunnen, wordt d’r glazen oog hopelijk wel vergoed 
Wat een bedrag aan boodschappen, lunchen, uit eten en eten bestellen! 
Ja bizar hé, ik vond haar argument dat ze nu pas haar studieschuld kon afbetalen ook een beetje raar. Ze had ook zelf kunnen sparen en aflossen als ze toen te weinig verdiende voor dat minimale bedrag.
Mijn zoute pinda’s zijn niet zout. Godsiedorrie, ik heb toch niet voor niets zoute pinda’s gekocht, anders kocht ik wel gewone
Ik heb regelmatig los zout op mijn pinda’s of cashewnoten gegooid. Omdat ik in de winkel dacht ‘ongezouten is beter’. Ja, vast, maar ook minder lekker.

Ik snap ook niet zo goed hoe ze zonder spaargeld standaard 150 euro ofzo tekort komt elke maand en toch zo leeft, of kan leven zelfs. Als er niks op je rekening staat, kun je toch geen rondjes meer geven/roti bestellen/boodschappen doen?
Ze zal wel rood staan en het ene gat opvullen met het andere
Ben jij mijn buurvrouw? Als je iemand op de achtergrond jou na hoort praten ben ik het.
Hahah ik heb laatst ook meegedaan aan die rubriek. Zo confronterend