Waar erger jij je aan #4

Er zit echt 's werelds luidste mug op mijn slaapkamer maar ik kan 'm niet vinden? Hij zoekt ook elke keer een paar seconden en dan is 'ie weer stil… Laat me slapennnnn!

Ik zit in de metro en daarin zit een gestoord wijf heel hard te verkondigen dat mensen kanker krijgen door hun eigen gedrag. En dan wijzen naar allerlei mensen.

2 likes

Zapp Sport op Nederland 3 besteed er overigens wel veel aandacht aan. Ron Boschart heeft een heel leuk programma over de leeuwinnen!

2 likes

Dat mijn vriend besluit om ‘s ochtends na 4 uur slaap nog eens even lekker op me te gaan zeiken omdat ik blijkbaar veel geluid maak als ik gaap, en als ik aangeef dat niet door te hebben alsnog door te gaan met verwijten te maken
Niet aan mn kop zeuren ‘s ochtends joh

2 likes

Balen zeg!! Misschien kan je dit proberen om warm te worden: kruik maken, thee drinken, douchen/in bad, met een föhn warme lucht blazen onder je kleding. Vreselijk om het koud te hebben. :disappointed:

1 like

Dat mijn google docs me de hele tijd probeert te verbeteren bij een zin waar het ‘ik vind’ is en hij er ‘vindt’ van wilt maken

3 likes

Ja omg ik heb nu al dertig keer ‘factuur’ gegoogeld omdat ik naar facebook wilde :mad:

2 likes

Haha ojaa stofzuigen!! Gegarandeerd warm daarna :smiley:

Ik krijg nu het beeld in mijn hoofd van die Oprah meme met daarbij de tekst

IEDEREEN KRIJGT KANKER

6 likes

Ik snap het niet?

3 likes

Zo was het een beetje. En toen ging ze ook nog naar een vrouw wijzen naast me, en zeggen dat ze zo’n oude kop heeft omdat ze altijd zo oordeelt over anderen.

Mensen die iemand anders verdenken dat die persoon mijn design heeft ‘gekopieerd’ zonder mij in te lichten. Als je iemand daarvan verdenkt kan je toch ook gewoon aan die persoon of aan mij vragen hoe het zit? Ik zat echt niet te wachten op drama’s van het niveau tienermeisjes op de middelbare school.

En mensen die grijs haar bij jonge vrouwen gelijk stellen aan ‘onverzorgd’. Heel leuk en aardig dat je mij probeert duidelijk te maken dat ik mijn uitgroei moet bijwerken omdat ik op dit moment druk aan het solliciteren ben, maar als een werkgever mij niet zou aannemen vanwege mijn uitgroei dan zou ik daar sowieso niet willen werken.

2 likes

Ik ben een affiliate campaign aan het opzetten en struikel over de influencers met 5000 volgers die een mediabureau hebben. En die mediabureaus zijn vervolgens echt super pushy, als je niet binnen 1 dag antwoord geeft gaan ze je elke dag mailen. Rustaaag dames.

1 like

ah echt irritant dit haha
ik vind het wel echt een typisch ochtenddingetje hoor, je ergeren aan onbenullige dingen. in de ochtend kunnen we niks hebben ;p

Hahaha van hem bedoel je? Hij duidde juist op dat ik ‘s nachts lag te gapen. Maar ochtendhumeur is echt zijn middle name, en ik mag eigenlijk niet eens tegen hem praten ‘s ochtends dus dan is het extra irritant dat hij dan wel tegen mij gaat zeuren. Hij heeft inmiddels wel al z’n excuses aangeboden voor de timing gelukkig!!!

1 like

haha ja van hem hahaha
en goed dat hij sorry heeft gezegd haha

1 like

Je kan beter ibuprofen nemen tegen menstruatiepijn

2 likes

Of andersom; als je vraagt ‘wil je dit/dat (voor me doen)’ en dat iemand dan heel nonchalant en een beetje ongeïnteresseerd zegt reageert met ‘ja kan’. Uh het hoeft niet hoor, zeg gewoon ja of nee :’)

3 likes

Collega’s zijn een cadeau voor me aan het regelen omdat ik zoveel jaar in dienst ben. Dus ik mag telkens bij niemand in de buurt komen :confounded:
En ze denken serieus dat ik niks in de gaten heb…

Ik pas op de hond van een vriend en ik kom er nu pas achter wat een rotbeest ze is. Zal blij zijn als ze weer weg is.

4 likes