Dit soort dingen. Ik vind dit zelfs seksistisch. Alsof vrouwen beter zijn dan mannen. Ik vind het ook mega cringe ‘goddess’ lol.
Ik kan mij vooral druk maken over de playlist die zij in gedachten hebben.
“Laten we even Cindy Lauper en Blondie opnemen in de lijst zodat het lijkt alsof we het verleden van het feminisme serieus nemen terwijl we eigenlijk gewoon een graantje willen meepikken van de trend van leeg empowerment.”
En het nutteloze gebruik van de ø. Je bent toch fucking Bløf niet. #goddessesvoorzeeuwsepoeziegoden
Jaa hier erger ik me ook heel erg aan! “Mijn mama mijn papa”
Ik vind dat echt gek klinken vanuit een volwassen persoon
@Vriendelijkegroet38 ik vind het irritant als anderen zo over hun moeder praten. Niet tegen hun moeder.
Ik zeg ook mama tegen mijn moeder.
Maar niet als ik het over mijn moeder (of mijn mama ) heb tegen anderen
Echt geen idee
Het erge is ook dat dit niet georganiseerd is door een of andere bar of club maar door 1 vrouw die oprecht denkt dat ze een goede feminist is en opkomt voor vrouwen blabla. Mannen zijn ook niet welkom op dat feest haha…??
Ik probeer al even mijn bestelling naar een afhaalpunt te brengen, maar UPS weigert. Mehh
En dan nog al die testimonials over female empowerment en Power women
Over die mama/moeder discussie: ik moet hier dus altijd best om denken. Tegen mijn tantes en beste vriendin van mn moeder zeg ik altijd gewoon: ja mama zei dit en dit.
En als zij het tegen mij over mn moeder hebben, zeggen zij ook: heb je mama nog gesproken?
Dat komt omdat we dat al jaaaaren zo doen, sinds ik überhaupt kon praten. Ik zeg dus tegen anderen wel gewoon ‘mijn moeder’, maar merk dat ik bij mensen waar ik close mee ben, zoals mijn vriend of beste vriendin, er om moet denken dat ik geen mama zeg haha. Vind dat inderdaad ook een beetje suf overkomen als je 27 bent
Mensen die consequent hun stories niet ondertitelen.
Ik word daar zo boos van, vooral bij grotere instagrammers.
Vind dat eigk zo verwaand dat ik je hele story niet meer wil zien maar dan moet ik het 24 uur niet open klikken dus meestal klik ik er snel doorheen.
Maarja daardoor denken die mensen natuurlijk van “joh evenveel views als wanneer ik niet ondertitel”.
Maar als je zo nodig wil vlogen maak dan lekker een YouTube filmpje of desnoods igtv en ondertitel de rest gewoon zodat iedereen het overal kan kijken!!!
Als mensen op stories een verhaal doen zoals Thesocialreporter dan zet zij daaronder in tekst een kleine samenvatting van wat ze vertelt. Zodat als je doof of slechthorend bent of ergens waar je geluid niet aan kan je het ook kunt volgen.
Ik volg vooral veel grotere instagrammers en daarvan doen veel dit supertof.
Maar sommigen gaan dus 20 stories lang iets vertellen zonder ondertitels/bijschriften. En tis natuurlijk niet echt verwaand maar ik vind het overkomen van deze moeite doe ik niet voor m’n volgers (want ik weet dat het moeite kost hoor!) jullie moeten maar gewoon luisteren naar wat ik ook te vertellen heb.
Huh wtf, zo aso. Ik zou ook echt heel boos zijn. Vraag me af wat hij dacht dan toen hij alles opat. Hoop dat hij nieuwe is gaan halen en jij zijn yoghurt kan opeten
Haha ook bijzonder dat hij dacht dat samen betekent dat hij alles in zijn eentje opeet. Hmmmmm. Maar hoop voor je dat hij nieuwe aardbeien haalt.
Aan al die kut bikinibroekjes waarin het lijkt alsof mijn schaamlippen, die ik al groot vind, 1 meter lang zijn. En aan het feit dat die maten iedere keer weer anders zijn en ik altijd naast de pot pis met mijn maat.
Ohja en dat mijn reet 9 van de 10 keer te groot is
Oh, ik zou daar niet aan denken eigenlijk het te ondertitelen. Zou ik echt teveel werk vinden.
Ik weet niet hoeveel volgers je hebt maar ik noemde in m’n eerste bericht dat het me om grotere instagrammers gaat.
Ik heb even gekeken en de mensen over wie ik het heb, hebben tussen de 2000 en 45000 volgers.
En sommigen subden dus eerst wel maar zijn daarmee gestopt en reageren niet op m’n berichtjes als ik ze ernaar vraag
Ik snap je irritatie, sla ook alle stories die niet ondertiteld maar gewoon ‘verteld’ zijn over. Vind het irritant om met geluid aan op insta te kijken en heb ook vaak geen oortjes in de buurt om aan te sluiten.
Dat de drankjes uit de supermarkt die naar komkommer zouden moeten smaken (of naar iets in combinatie met komkommer) altijd naar augurk smaken. Ik koop in het vervolg niet meer iets waar chemische komkommersmaak aan is toegevoegd iig
Auto cc is toch dat wat je zegt direct ondertiteld wordt? Zo’n app hebben ze wel maar die schijnt niet top te werken helaas
Ik begrijp je heel goed. Sowieso klik ik alle gesproken stories door, maar ik verwacht geen ondertitels. Die zie ik liever op youtube.
Ik vind het vaak ook irritant dat kleine kanalen die hun video’s ondertitelen zodra ze groter worden dit niet of minder gaan doen. Recent nog een kanaal met een interable koppel, dat eerst alles ondertitelde voor personen die slecht horen, maar daarmee gestopt is. Het kost veel werk, dus ik begrijp het wel als het lang duurt, maar nu kan ik hen ook niet meer verstaan/volgen behalve naar de bewegende plaatjes kijken
Oh wat leuk! Ze hebben zelfs een app zie ik met Nederlandse gebarentaal. Dankjewel voor de tip!
Aan de fout in mijn retour aan mango😭
I.p.v. 350 euro heb ik maar 9,99 terug gekregen (1 artikel dus).
Op mijn mail kreeg ik een standaard antwoord met hoe ik mijn artikelen kon retourneren. Bedankt Frank, maar dat was dus al gebeurd.