Snap de frustratie, je kunt ook naar links swipen, dan sla je de onbekeken stories over en ga je direct naar de stories van de volgende persoon. Dan hebben ze iig jouw views niet meer. En je schijnt ook uit te kunnen zetten dat je stories te zien krijgt van bepaalde mensen, dus dat je ze nog wel volgt, maar niet meer de stories krijgt, alleen ik weet niet precies hoe…
Klopt dat ik naar links kan swipen maar als ik een uur later dan weer stories wil zien en zij hebben iets geupload dan moet ik ze dus weer naar links swipen, en dat gebeurt me zo vaak dat ik er meestal maar doorheen klik. Ook het ontvolgen van de stories kan maar het zijn dus vooral informatieve account waar ik de stories graag van volg.
Ik snap het ook wel dat 't veel werk is maar vind het wel stom haha! Maar soms luister ik ze alsnog wel en dat voelt dan als toegeven.
Vraag me ook af hoeveel mensen gesproken stories beluisteren
Ik beluister gesproken instastories
- Altijd
- Meestal wel
- Bijna niet
- Nooit
- Ik kan het niet beluisteren want ben doof/slechthorend/andere reden
0 stemmers
Bij rondleidingen voor slecht ziende moet ik aan een forummer denken die gewoon was aan gesloten bij zon groep en dr pas later achter kwam dat het een rondleiding voor slechtziende was hahah. @Nidorina was jij dat niet?
Haha heel weinig hoor, maar wist niet dat het een ‘ding’ was. Wel goed dat ik me daar nu bewust van ben!
Ik ben 3 of 4 dagen geleden begonnen met mijn rommelkamer op te ruimen, het is nu nog erger en na dag 1 al geen zin meer. Erger aan mijzelf dat ik het gewoon niet even afmaak.
Daar heb ik nooit over nagedacht, wat fijn dat ig die mogelijkheid biedt en hopelijk gaan meer mensen dat dan ook gebruiken
I feel you
Snap ik helemaal! Ik heb zelf trouwens geen auditieve beperking maar wel dat gevoel van Joe je sluit een hele groep buiten waarom doe je dat (en dus zelf een hekel aan geluid aan bij filmpjes. Al die mensen storien ook juist over tot een minderheid behoren dus dan vind ik 't stiekem nog stommer).
Ik heb trouwens een fb vriend die bij ieder plaatje dat die deelt een beschrijving toevoegt met wat je ziet. Pas na jouw post nu snap ik waarom die dat doet.
“Schat je weet toch, de beste deals vind je altijd op Sjosial deals.nl”
Aan dat mijn buurjongen weer vrijgezel is want zijn vorige bedpartner was lekker stil en zijn huidige zijn dat niet (allemaal). Heb nu oortjes ingedaan maar zie gewoon wanneer ze weer geluid maakt door hoe mijn kat steeds verschrikt opkijkt
Aan webshops die elke 30 dagen je wishlist wissen, arrrgh
Ik heb echt een loze ergernis maar Als mensen Birkenstocks dragen (niet mijn smaak maar vooruit) en dat je aan de binnenkant/voetenbed van die Birkenstocks een bruine voetafdruk ziet zitten
Vervang of maak schoon denk ik dan!!
Of als de tenen eroverheen vallen doordat ze zo afgedragen zijn GRR
Ik heb dat dus echt heel snel vanwege zweetvoeten echt na twee weken
Het is kurk, dus vocht trekt daar in. Kun je niet schoonmaken en vervangen is ook zo wat na twee weken haha
Omg nooit geweten haha van die Birkenstocks
Het begon me ook echt op te vallen dat ik het zo vaak zie, dan zal het daar wel aan liggen
Ja ik vind het zelf ook best wel vies, daarom doe ik ook nooit langer dan 1 zomer met mn birkenstocks (soms nog een ‘voorzomer’) maar daarna moeten ze echt weg
Verduisterende rolgordijnen waar dan het licht aan de zijkanten alsnog langs komt.
Ja ik snap ook nooit als mensen zeggen dat Birkenstocks jaren meegaan, op een gegeven moment zien ze er echt niet meer fris uit en staat je hele voet erin
Mensen die hun Birkenstocks met voetafdruk verkopen en zeggen ze maar een paar keer aangehad te hebben. Ook zoiets
Ja ik heb zelf ook geen problemen met afdrukken in mijn eigen slippers maar als mensen ze te koop aanbieden met zo’n dikke afdruk er in vind ik dat toch iets minder fris…
Ik vind het niet erg dat in de grote steden steeds vaker mensen in de horeca en retail werken die geen Nederlands spreken. Maar ik vind het eigenlijk wel irritant als ik in de paskamers in het Engels wordt aangesproken terwijl die persoon Nederlands is en ik “drie” zeg en zij vervolgens alsnog in het Engels blijft ratelen. (Daarvoor had ze een gesprek met iemand in het Nederlands.)