Waar erger jij je aan #4

Gefeliciteerd!!

Aan mā€™n kind. Hij kan pringles niet op de juiste manier eten (er is er maar Ć©Ć©n ja!). Ipv de chip als een ā€œfrownieā€ in zā€™n mond te leggen, legt hij het als de smiley in zā€™n mond. En ook nog bijten natuurlijk waardoor er overal 100 kleine chipskruimels komen.

10 likes

Ik heb geen idee wat de frowniemanier is van chips eten maar ik ben geĆÆntrigeerd

3 likes

Ik vraag het me ook af. Is de frownie dat je hem op je tong legt? En de smiley zo rechtop op zā€™n zij? :see_no_evil:

Ik was na twee weken ziek te zijn geweest eindelijk weer zo goed als beter en nu ben ik zo ongelooflijk verkouden geworden dat ik me weer beroerd voel :disappointed:

1 like

Mijn vriend die altijd 10 minuten gaat zitten kakken terwijl we weg moeten.

3 likes

Caravans in de straat. Rot op met die dingen die horen op een camping niet hier alles te blokkeren.
En iemand draait hier keiharde dramatische ouwe lullen muziek.
Gisteravind was het al tot laat keiharde rap.

Normaal is het hier wel rustig maar weet niet wat het dit weekend is.


Dit is de ā€˜verkeerdeā€™ manier, als je van voor kijkt is het :frowning:

3 likes

En goed is dan omgedraaid? :smiley:

De hoeveelheid winacties afgelopen week waarbij je moet uitleggen waarom jouw moeder de liefste/beste is en waarom ze het verdient om met jou iets leuks te doen/ergens te eten. Ik wil ook winnen. Maar gewoon voor mezelf en een vriendin ofzo. Heb zelfs getwijfeld om ergens onder te zetten ā€˜ik heb geen moeder meer, maar wel een heel lieve zusā€™, maar vond ik weer erg kinderachtig van mezelf.

2 likes

Nee zo moet je ze juist eten want dan zit je tong aan de kant waar de meeste poeder zit! Wel maar 1 tegelijk!!!

2 likes

Wat zonde, een rits kun je toch gewoon laten vervangen?

Dit!!! De enige regel bij chips eten: kant met de meeste kruiden op je tong.

3 likes

Pringles is sowieso geen chips :hot_face:

4 likes

:rage::stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Dat ik hoofdpijn heb en dat zeg en mijn stiefmoeder nu heel luid een filmpje op zet

Hij was sowieso al een beetje op, stof tussen mā€™n benen aan het slijten waardoor ik steeds bang was dat het zou scheuren dus de rits was de druppel.

2 likes

Mijn verjaardag valt dus heel vaak samen met moederdag. Maar ik vind een verjaardag dus hoger in rang staan dan moederdag. Dus vandaag vierde ik mijn verjaardag maar het was dus ook de eerste moederdag voor mijn zus (baby is maand oud) komt het bezoek binnen, allemaal naar mijn zus en de baby met cadeautjes en toen ohja jij bent jarig karl, gefeliciteerd!!

Ja alsof ik de moederdag van mijn zus bij mij thuis ga organiseren met vlaggetjes en ballonnen?? Ik had gdvrdmme ook nog een sjerp om met happy birthday

34 likes

Pffff, stom zeg! Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik hoop dat je verder nog wel een beetje van je verjaardag kan genieten :sparkling_heart:

Dat ik al maaaaanden geen leuke kleding kan vinden. Echt niks! Hoe dan?! Ik ben gewoon te kritisch? Of ik haat alle trends.

4 likes