Waar erger jij je aan #4

Waarom kan even snel lenzenvloeistof halen nooit even snel?

Het is al-tijd druk bij de opticien en nooit met mensen die snel wat moeten hebben. Alle medewerkers zijn altijd druk bezig met brillen aanmeten en er is niemand die tussendoor even mijn lenzenvloeistof afrekent (nog geen 30 seconden werk).

Waarom ik dan zelf niet een medewerker vraag of ik ff snel mag afrekenen? Ik kan niet zo goed mensen onderbreken. :sob:

4 likes

De klantvriendelijkheid bij opticiens is soms ver te zoeken, maar fijn dat je nu (hoewel het even kan duren haha) wel goed geholpen wordt. Doet me denken aan toen ik voor het eerst lenzen ging proberen. Na een weekje testen had ik nog steeds ontzettend last van mijn ogen en zag ik gewoon wazig. Zegt die opticien: ā€œJa dan moet je maar anders gaan kijken.ā€


:upside_down_face:

9 likes

Mensen die jaren dertig huizen de vernieling in helpen door hun wansmaak. Als je het niet kunt waarderen, koop dan iets anders.

Sorry, zit VT Wonen te kijken met een superlelijke tegelvloer. Wel liefde voor voorheen Victor en nu Kees met al hun shade.

19 likes

Nooo er zit daadwerkelijk verschil in de sterktes tussen lenzen en bril! Maar niet overdreven veel, max een half? Ik heb zelf een hoge sterkte met cilinder en een bril dragen went nooit helemaal. Laatst moest ik de mijne op door een ontsteking en ik miste ook regelmatig opstapjes haha. Het brilglas vervormt, zeker als het bij de zijkanten is bijgeslepen.

1 like

Ik heb ook eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met specsavers, ook een van de redenen dat ik nu mijn ogen ga laten laseren haha.

1 like

Ik ga voor lenzen/opmetingen helemaal niet meer naar die ketens zoals pearl of specsacers, maar naar een particuliere zaak. Wel duurder maar zo veel professioneler en beter. Die mensen weten tenminste waar ze het over hebben

1 like

Een lekke band

2 likes

Ik was heel fijn een film aan het kijken via on demand. Plots kapt alles ermee. Internet. Tv. Alles. Blijkt dat glasvezel het niet meer doet mja dat word dus nu niet gefixt. En Telfort is pas maandag weer te bereiken. We zitten net pas een week bij hun en nu al gezeik. Van een filmavondje op de bank naar plafondstaren in bed. :unamused::unamused:

ieder jaar valt mijn vriend in slaap als het bijna 12 uur is en ik jarig ben. Dus ik wist het al, maar toch vind ik het irritant

1 like

Dankjewel! :cake:

1 like

Dit had ik laatst ook bij mā€™n favo broek een kwartier voordat ik naar een feestje wilde gaan. Heb de broek jankend weggegooid.

Gefeliciteerd! :confetti_ball:

Gefeliciteerd!!!

@Melman waarom heb je hem niet laten repareren?

1 like

Mijn tante is 64 en noemt mijn oom nog steeds vriendje :grimacing:

1 like

Ik zit in de trein in de stiltecoupƩ en er zit een man achter me die nu voor de derde keer een couplet van een liedje fluit. Hij fluit het liedje ook niet uit ofzo, dat maakt het nog irritanter. Gelukkig kan ik er zo uit.

1 like

Op die leeftijd vind ik het wel weer schattig :joy:

1 like

Dat is gewoon lullig :slightly_frowning_face: gefeliciteerd

Mensen die super verbaasd gaan lopen doen als je een keertje niks gepland hebt op zaterdag, zondag of vrijdagavond

Mag ik gewoon ook een keertje niks doen? Wanneer doen die mensen hun was, vraag ik me dan af

2 likes

Ik ben moe maar ik moet wakker blijven argh.

Ahhhh, dat vind ik echt sad. Wel goede reden om te gaan shoppen!

1 like