Ik heb ook eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met specsavers, ook een van de redenen dat ik nu mijn ogen ga laten laseren haha.
Ik ga voor lenzen/opmetingen helemaal niet meer naar die ketens zoals pearl of specsacers, maar naar een particuliere zaak. Wel duurder maar zo veel professioneler en beter. Die mensen weten tenminste waar ze het over hebben
Een lekke band
Ik was heel fijn een film aan het kijken via on demand. Plots kapt alles ermee. Internet. Tv. Alles. Blijkt dat glasvezel het niet meer doet mja dat word dus nu niet gefixt. En Telfort is pas maandag weer te bereiken. We zitten net pas een week bij hun en nu al gezeik. Van een filmavondje op de bank naar plafondstaren in bed.
ieder jaar valt mijn vriend in slaap als het bijna 12 uur is en ik jarig ben. Dus ik wist het al, maar toch vind ik het irritant
Dankjewel!
Dit had ik laatst ook bij mân favo broek een kwartier voordat ik naar een feestje wilde gaan. Heb de broek jankend weggegooid.
Gefeliciteerd!
Mijn tante is 64 en noemt mijn oom nog steeds vriendje
Op die leeftijd vind ik het wel weer schattig
Dat is gewoon lullig gefeliciteerd
Mensen die super verbaasd gaan lopen doen als je een keertje niks gepland hebt op zaterdag, zondag of vrijdagavond
Mag ik gewoon ook een keertje niks doen? Wanneer doen die mensen hun was, vraag ik me dan af
Ik ben moe maar ik moet wakker blijven argh.
Ahhhh, dat vind ik echt sad. Wel goede reden om te gaan shoppen!
Aan mân kind. Hij kan pringles niet op de juiste manier eten (er is er maar één ja!). Ipv de chip als een âfrownieâ in zân mond te leggen, legt hij het als de smiley in zân mond. En ook nog bijten natuurlijk waardoor er overal 100 kleine chipskruimels komen.
Ik heb geen idee wat de frowniemanier is van chips eten maar ik ben geĂŻntrigeerd
Ik vraag het me ook af. Is de frownie dat je hem op je tong legt? En de smiley zo rechtop op zân zij?
Ik was na twee weken ziek te zijn geweest eindelijk weer zo goed als beter en nu ben ik zo ongelooflijk verkouden geworden dat ik me weer beroerd voel
Mijn vriend die altijd 10 minuten gaat zitten kakken terwijl we weg moeten.