Waar erger jij je aan #4

Ik heb 4 weken vrij
En mijn vriend heeft het voor elkaar gekregen 3 dagen vrij te hebben in die 4 weken
Precies de 3 dagen dat ik congressen heb

We zijn al 2 jaar niet op vakantie kunnen gaan samen omdat hij het nooit voor elkaar krijgt zijn vakantie tegelijk met mij te plannen (vergeet het te vragen/vraagt het te laat/etc). Wordt hier zo ongelofelijk boos en verdrietig van argh.

Ohh zo mee eens! Is ook een vrij grote ergernis van mij, ik zie het vooral heel vaak op dit forum.

1 like

Wij zeiden met je kop door de helft haha

6 likes

Wat je zegt ben je zelf
Met je kont door de helft
Met je kont door de muur
Tot twaalf (twaa-luf) uur

8 likes

Haha maar volgens mij verzon niemand dat zelf en werd het gewoon nagezongen :wink:

1 like

Ik houd absoluut NIET van zoet eten. Taart, muffins, cake , chocolade, bonbons, het kan me allemaal gestolen worden. Na jaren hebben m’n ouders dit door en hadden ze gisteren heel lief een kipsatebroodje van de bakker voor mij gehaald en voor de rest taart oid. Ik weet niet meer hoe vaak ik moet uitdrukken dat ik niet van zoet hou en me er naar en opgefokt door ga voelen. De vraag “JE DOET TOCH NIET AA.N DE LIJN HE?!” “DOE JE AAN DE LIJN OFZO?!” kan ik niet op 10 handen tellen. Dus ik heb de keuze om met pijn en moeite een stuk taart tussen m’n strot te douwen en me daarna heel raar opgefokt/nerveus voelen (hetzelfde heb ik bij caffiene) of gewoon om het niet te eten. Maar door dat gezeur dat ik dan TOCH het moet eten en proberen. Laat mij aub omg.

6 likes

jpeg

Ik erger me echt heel erg aan hoe ik heel veel fantastische vrouwen zie daten met losers die ze niet behandelen met het respect dat ze verdienen (en ik weet dat “respect” als loze term kan worden gezien, maar ik bedoel ermee dat hun manier van zijn en hun wensen niet worden gezien en erkend zoals ik dat in een evenwichtige relatie vanzelfsprekend en belangrijk acht).

22 likes

Dat ik mijn huissleutel ben vergeten en niet naar binnen kan tot mijn vriend er is. En dat is twee uur later. Ik ken niemand in de stad waar ik woon dus kan ook nergens naar toe. :sob:

1 like

Jaa super stom ook! Is al de tweede keer, maar de eerste keer bedacht ik het me sneller en kon ik 'm nog ophalen. Dit keer dus niet hahaha. Ik ga denk ik inderdaad maar lekker in de zon zitten. Ijsje halen is ook een goed idee!

1 like

Aan Ups, die een pakket voor me heeft

Ze doen niet aan tijdvakken, leveren niet bij een afleverpunt en ook niet bij de buren.
Welk normaal mens kan dan ooit een pakket aannemen? Nu heb ik deze week toevallig vakantie maar ga niet de hele dag zitten wachten, al helemaal met dit weer niet. Word er hoorndol van

1 like

“Pyro-culinair avonturier”, “unpluggen”, “oertechniek”

Jord is al mijn ergernissen in 1

47 likes

“Gerookte lekkernijen” “De ruwe keuken” en “Zwarte Rook” klonk ook niet oergenoeg voor em

5 likes

Noooooooooope bye.

3 likes

Nee, maar deze look was ook vrij voorspelbaar;

18 likes

*stoere BBQer, een vrouw is natuurlijk een gezellige griller met niet stoere dingen zoals denken aan mensen met andere eetwensen, sausjes en rauwkost LAMEEEE

7 likes

Pyro-culinair klinkt als een mooi woord voor aangebrand eten.

26 likes

Vogels die op mijn zadel schijten :rage::hocho:

1 like

Zogenaamde self-care bloggers/instagrammers. Constant preken over het belang van tijd nemen voor jezelf, terwijl ze zelf vaak halftijds werken of afgeschreven zijn.

Ik ben het er in principe niet mee oneens maar godverdomme waar haal je de tijd vandaan om op een doordeweekse dag te brunchen of een wandeling te maken in het park??

10 likes

De man met de langste baard ter wereld is over zijn eigen baard gestruikeld en had toen zijn nek gebroken wat leidde tot zijn dood. Moet hier ff aan denken aangezien ik dit gister las en stiekem grappig vond.

20 likes

Aan de steigers die al 3 maanden om ons gebouw heen staan. Je kan niet eens fatsoenlijk op het balkon zitten.