Waar erger jij je aan #4

Na 6 weken pas? Is dat normaal? Toen wij vorig jaar uit ons huur appartement gingen werd er gecontroleerd hoe het appartement er aan toe was en toen hebben we gelijk onze sleutels ingeleverd. Die man zei ook meteen dat alles netjes was en binnen een week (3 dagen geloof ik) stond de borg op mijn vriend zijn rekening.

Vind het vooral raar omdat je bij dezelfde verhuurder blijft. Ik zou gewoon (nogmaals) proberen of er echt niks te regelen valt.

OkĂ© , zo is het vanuit jou vast ook bedoeld, ik bedoel echt letterlijk zo’n conversatie tussen twee mensen in real life

Oké ik kan het niet uitleggen maar ik vond het grappig :upside_down_face:

Ze zien het “als nieuwe verhuur” en het moĂ©t dus zo gaan, werd de vorige keer al minder vrolijk toen ik zei dat ik dus maar weer ergens vet veel geld vandaan halen moet toveren maar het enige antwoord was “ja helaas mevrouw”. Maar ik moet het wel voor 1juli hebben betaald, maar zij hebben 6 weken om het terug te storten :grinning:

1 like

Haha geeft niet, moest er een beetje om lachen!

Wat een ellende. Ach dat betalen gaat toch altijd zo. Als wij moeten betalen moet het gisteren nog. Moeten bedrijven aan “ons” betalen mogen ze er 14 jaar over doen :roll_eyes:.

4 likes

Jaa kan alleen ruik ik alleen t vuur en hoor ik voor de rest geen mensen of gezelligheid. (Heb gecheckt er staat geen huis in de fik ofzo)

Mensen die zichzelf anders proberen neer te zetten dan ze werkelijk zijn. Een soort van image proberen te creeëren die absoluut niet strookt met hun ware identiteit. Wees gewoon jezelf, je hoeft geen indruk te maken of je stoerder voor te doen.

5 likes

Dat ik te onzeker ben voor een jurk naar kantoor en dat ik het nu al kapot heet heb in m’n mom jeans. En we moeten vanmiddag “een lange sportbroek aan” voor een activiteit.

Edit: note to self, langere jurken kopen die wel maar werk kunnen

Ik erger me aan de ontzettend ranzige koffie die ik net uit een automaat heb gehaald. Hou al niet van koffie maar ik zag geen thee en panikeerde

Ik ben ook bang voor geld!

1 like

Ik ging om 6 uur hardlopen en na 10 minuten begon er weer een gast naar me te schreeuwen. Echt hoor, dat je als gast om iets over zessen bij jezelf denkt: ‘tering, ik heb nu wel zin om naar een chick in een strakke legging vieze dingen te schreeuwen’. Ik zou daar geen energie voor hebben, maar wie ben ik. En die gozer zag er best oke uit, dus waarom hij nou zo lomp moest doen snap ik al helemaal biet, want nu vind ik het een lelijke trol

8 likes

De uitspraak “she believed she could so she did”. :face_vomiting:

34 likes

Ja of “als je er maar hard genoeg voor werkt”. Als je raketbouwer wil worden en je kan niet rekenen ondanks allerlei lessen en cursussen dan kun je alsnog geen raketbouwer worden. Heeft niks te maken met hard werken.

7 likes

Ja, precies. En daarbij speelt geluk of toeval ook een (grote) rol, maar daar gaan dit soort types vaak graag aan voorbij.

En ook dat ge-“she”. Irritant.

6 likes

Groepen mensen die o zo leuk en luidruchtig zijn. Stond van het weekend op het station en er was een groep die naar Guus meeuwis was geweest. Stonden daar met lichtgevende hoedjes te krijsen en naar mensen die voorbij kwamen te roepen en commentaar te geven. Toen hadden ze luidruchtig commentaar dat niemand bij hun in de buurt bleef staan om op de tram te wachten. Snappen ze nouecht niet dat hun gedrag gewoon ontzettend vervelend en intimiderend is?

6 likes

Geld is bang voor mij!

4 likes

Ik erger me daar ook zo aan. Mijn moeder heeft ook als motto hoe luider hoe leuker. Nee, gewoon niet.

2 likes

Ik heb een iPhoneoplader gekocht bij de Hema en hij zoemt heel hard als hij in het stopcontact zit. Vliegt m’n huis straks in de fik of kan dat ding gewoon even normaal doen :rage:

Aan mijn aanleg voor blauwe plekken, als ik een zandkorrel aantik is mn been al blauw. Vandaag wilde ik mn nieuwe rokje aan maar heb weer een mega blauw/paars monster op mijn scheen, gevalletje vaatwasser die half open stond.

Soms heb ik blauwe plekken terwijl ik niet eens meer weet waarvan. Reageren mensen helemaal geschokt ‘meeeeid wat heb jij nou???’ En ik ‘uh ja weet niet zal wel gestoten hebben’.
Mn moeder heeft exact hetzelfde dus zal wel erfelijk belast zijn? Geen idee of dat kan met blauwe plekken.

5 likes

Opladers van de Hema zijn echt kut :frowning: