Waar erger jij je aan #4

Aan mijn aanleg voor blauwe plekken, als ik een zandkorrel aantik is mn been al blauw. Vandaag wilde ik mn nieuwe rokje aan maar heb weer een mega blauw/paars monster op mijn scheen, gevalletje vaatwasser die half open stond.

Soms heb ik blauwe plekken terwijl ik niet eens meer weet waarvan. Reageren mensen helemaal geschokt ‘meeeeid wat heb jij nou???’ En ik ‘uh ja weet niet zal wel gestoten hebben’.
Mn moeder heeft exact hetzelfde dus zal wel erfelijk belast zijn? Geen idee of dat kan met blauwe plekken.

5 likes

Opladers van de Hema zijn echt kut :frowning:

Ja echt! Gaan supersnel stuk. @onomatopee ik zou ermee teruggaan, zijn ze wel ok mee in mijn ervaring. Lijkt me niet zo veilig

@Vaiana @Lort oh echt :anguished: inderdaad een miskoop dan, thanks!

1 like

Brr vanmorgen wat boodschappen gedaan en er was een groep Spanjaarden ofzo die gewoon amper aan de kant gingen toen ik langs ze wilde lopen. En buiten gingen ze naar me sissen. Ik woon in een dorp, wat is dit. En toen ik het aan mijn vriend vertelde deed hij heel koeltjes, misschien nog wel de grootste ergernis. Voel me zo gekleineerd.

Hahah ja dit heb ik ook, ik zit altijd helemaal onder. Dit weekend was ik ook bij de pedicure en ze vroeg nog of ze me geen pijn deed toen ze mijn onderbenen ging scrubben, want ik had zo veel blauwe plekken :sweat_smile:

Thanks voor de tip! Ga er eens naar kijken, lange kabel is sowieso fijn

Ik wilde een korte broek kopen bij de Hema. Wat een ellende, alles zat als een gek.

1 like

Ik werk inmiddels al circa 7 jaar en ik heb nog altijd heel veel twijfels over wat ik later wil worden. Ik heb onlangs een redelijke ‘carriereswitch’ gemaakt, maar nu, 6 maanden later, twijfel ik weer :’). Daarnaast denk ik al best lang om HBO verpleegkunde duaal te volgen, maar ik ben bang dat ik daarna weer niet tevreden ben. Why am I like this…

2 likes

Een medewerker liet een kopje vallen en een klant vond het nodig om te gaan applaudisseren.

Zo irritant. Heb in de horeca gewerkt en veel mensen vinden het ook leuk om met de hele tafel te juichen.

@Banananana Pff ja ik heb niet in de horeca gewerkt maar vind het als gast al zo ergerlijk als mensen dat doen. Kan me voorstellen dat je het echt niet chill vindt om als ober/serveerster iets te laten vallen dus hoezo dat dan nog sarcastisch na juichen ofzo, zo stom :rage:

Ik heb hier hardop om zitten lachen vanochtend, wat een ezel! Het mooiste vond ik nog wel dat er een rectificatie onder stond, ze had even doorgegeven dat ze maar liefst 20 mensen in d’r stal heeft, ipv de schamele 13 die in eerste instantie in het artikel stond.

Ik was een keer in de hema en een medewerker was drinkglazen aan het aanvullen en liet er een vallen. Maar dat ding stuiterde de winkel door en iedereen hoorde het. Dus iedereen keek op, stopte met waar ze mee bezig waren om te luisteren naar het glas en te wachten op dat ie kapot zou gaan. Maar hij stuiterde maar door en stopte toen gewoon en was niet kapot. Toen ging ook iedereen juichen en klappen. Maar dat vond ik wel terecht hahah

33 likes

Mijn anatomie past gewoon niet bij onderbroeken van de hunkemoller ofzo? Of die tussenstukjes zijn veel te smal zodat mn schaamlippen er al uitvallen of dat kruisje/stukje stof zit zover naar achter dat mn schaamlippen alsnog aan de voorkant over dat kant schuren oid. Om dat stukje stof op de juiste plek te krijgen moet ik m aan de voorkant echt zowat tot mn navel optrekken? :roll_eyes:

9 likes

Dat alle monturen die ik leuk vind bij ace&tate niet met mijn sterkte kunnen :frowning:

Ik heb dit bij een bepaald model van hunkemoller! Aan het eind Vd dag doet het ook echt pijn, het wringt zich gewoon ertussen ofzo.

Ja precies dat had ik dus net ook. Snap niet hoe dat pijn kan doen maar op de ene of andere manier doet dat t idd toch

1 like

Mijn moeder. Ik probeer sociaal te doen door haar te vertellen over mijn dag op werk maar na 10 sec luistert ze al niet meer en gaat ze er gewoon overheen praten. Toen ben ik maar weggelopen en in bed gaan liggen :neutral_face:

Deze woordgrap van de vegetarische slager :roll_eyes:
image

40 likes