Of mensen die serieus 6 van de 7 dagen doorbrengen in de UB. Hoge cijfers halen maar zo’n ongezonde druk zichzelf opliggen dat ze op ten duur er lange tijd uit zijn. Nooit tevreden zijn met een 7,5 etc. Dan kan je nog iedere maand 50 of 100 euro opzij leggen maar daar is het probleem niet mee verholpen.
~~~die kunnen waar zij van dromen~ haha dit is trollie.max hoor
Maar dan kan je gelukkig wel een nieuwe wasmachine kopen als die kapot is!
Sign me up
Om je vervolgens te ergeren aan het feit dat je hele buffer op is en je die niet kan aanvullen omdat je thuiszit met een burnout van het harde leren.
Wel leuk dat getroll als indirect gevolg bijna altijd verbroedering meebrengt.
Ik irriteer me hier aan omdat Gyros niet met die tyfus harde nederlandse G word uitgesproken… maar met een J
Maar je realiseert je toch hopelijk wel dat het even duurt voordat je die duizenden euro’s op je spaarrekening hebt als je 50 euro per maand spaart? Dus ook mensen die ‘goed’ met hun geld omgaan hebben niet direct duizendeen euro’s op hun spaarrekening.
Dat ed sheeran reclame maakt voor heinz ketchup?!?
Als je die edchup dan combineert met die unacceptable gyros van hierboven heb je het ideale uncomfort food.
KEIHARD. WANT HET IS NIET AFGARIEJOOOSTOOO MAAR EFCHARISTO.
ik krijg 200 euro huur terug deze week, wat moet ik ermee doen?
- op m’n buffer zetten
- mee op vakantie gaan
- nieuwe schoenen kopen
- uiteten gaan
- planten kopen
- 363x automaatcappucino van kopen
- FF sponsoren
- sims 4 + alle uitbreidingen kopen
- een budgetcoach cursus doen
- een halve wasmachine kopen
- m’n eigen nutellawinkel + stroopwafelshop openen in amsterdam
- investeren in de tabaksindustrie
- wijncursus volgen a la miss lip
0 stemmers
"Call me overdreven maar ik moet echt overgeven. "
Je bent een ware troubadour.
Sowieso een halve wasmachine
kan zo het Moco museum in
De nieuwe Famke Louise is geboren. Ik zou er iets mee doen kun je pochen met je geld. Of moet ik zeggen… mmmoney
Ik erger me wel aan de naam Moco Museum want lees het steeds als mocro museum.
Ik dacht de eerste keer dat ik die naam zag ook dat het een museum was dat aan Ali B. gewijd is.
Krijg je er dan ook een doos bij? Die vragen tenminste niet om borg.