Waar erger jij je aan #4

Dat iedereen behalve ik op t station friet aan het eten is.

1 like

Ik eet 1 keer in de 2 of 3 maanden friet, geloof me. Dan geniet je! Ik ben het gewend om het weinig te eten maar als je het dan weer krijgt is het echt genieten :star_struck:

Geen idee wat je hier aan hebt haha maar je bent goed bezig!

1 like

Dat er op Google en tijdens het kiezen van een pakketpunt stond dat de winkel tot 17:30 open zou zijn, maar ik om 17:15 toch echt voor een dichte deur stond. Dus ik heb mn pakketje nog niet :roll_eyes:

Bij mij wel, maar dan wel de simpele van HA. Heb er ook van speciaalzaken gehad, maar daar bleef ik last houden, en kon ik ze echt geen hele dag inhouden.

1 like

Dat ik samen met mijn ouders/zus zou eten. Ik kom daar aan, 10 minuten te laat. Zijn ze al klaar. Weet meteen weer in welke rang ik sta in mijn familie.

Dat mijn pakketje naar een UPS punt is gebracht aan de andere kant van de stad. Er zitten er hier 2 in de buurt, doe normaal.

1 like

Wat stom. Als je in de buurt had gewoond, had ik je nu nog een halve pan neppaella kunnen geven. Hier had iemand weer voor een heel weeshuis gekookt (ook een ergenis).

Ja denk dat ze wel al dik 20 minuten eerder begonnen waren. Vond het echt stom. Ben ook meteen weer gegaan en thuis gaan eten

1 like

Ja ik vond het ook heel stom! Had gelukkig thuis nog wat in de koelkast wat ik heb opgewarmd (geen paella helaas)

1 like

Aan de naam Cees. Als ik dat zie noem ik je gewoon Sees hoor, wat een aanstelleritis.

20 likes

Nee want dat klopt volgens de uitspraakregels.

C als S uitspreken als de C gevolgd wordt door e of i. De andere klinkers de C altijd uitspreken als K.

15 likes

Mijn buren moeten echt echt echt kappen met onder het raam staan en met elkaar praten a.k.a. schreeuwen. Ik ben bijna op het punt dat ik een emmer water over ze heen gooi.

Edit: blijkbaar zit ze binnen met het raam open met iemand te bellen op luidspreker. Kan moeilijk een emmer water naar binnen gooien helaas.

3 likes

Er zit wel enige logica achter, aangezien het van Cornelis komt, en daarin is het natuurlijk wel een k.
Ik kende trouwens ook iemand die het zelf als Sees uitsprak, maar zal niet dezelfde zijn als @kali, deze meneer is een aantal jaar terug al overleden.

1 like

Ik ben dan wel weer fan van de Zeeuws Vlaamse methode van een G uitspreken als een H

Hert Jan
Gert heeft ook een programma en dat spreken ze dan uit als de Harde van Herd.

11 likes

Niet hepoept?

5 likes

Ik had een Amerikaanse student die Justin Case heette

2 likes

‘Aanfoto???’ United Wardrobe :unamused:

11 likes

Wij noemden dat vroeger een buideltasje en ik vond het fantastisch voor schoolreisje! Volstouwen met pakjes drinken en snoep en dan hoppakee naar Duinrell!

19 likes

Dat ik het makkelijker vind om aan iemand te vertellen dat iemand is overleden dan contact met iemand opnemen dat ik een baan/stageplaats/opdracht niet aanneem.

En een sinaasappel met pepermunt erop!

8 likes