Waar erger jij je aan #4

Dat mijn tegenover buren altijd de kutste liedjes op de trompet spelen. Nu is het maak me gek…

3 likes

Hier zou ik echt niet op reageren
Ben je hond niet

1 like

En dan ook nog op de fiets! Het is wel eens op een vrouw voor me beland. Was zo blij dat ik dat niet was

1 like

Bij mij weleens half in mijn gezicht. Ik fietste schuin achter mijn spugende klasgenoot. :no_mouth:

:cry:

Dat er een fout zit in mijn website waardoor ik geen nieuwe posts meer kan maken en oude niet meer kan bewerken. En om support te krijgen van de plugin waar dit door komt moet je eerst een pro abonnement nemen van 50 dollar. Terwijl ik ook niet weet of zij het voor me kunnen oplossen als ik dat afneem.

Mijn zusje neemt random ergens twee konijnen mee vandaag omdat ze schattig en gratis zijn, terwijl haar goudvissen en hamster allebei vrij snel dood zijn gegaan en ons vorige gezamenlijke konijn zijn laatste levensjaren amper aandacht kreeg (behalve van mijn moeder). Vind dit echt dom en zielig voor die beestjes, ze zullen vast een prima leven hebben dankzij mn moeder maar durf te wedden dat mn zusje er na een paar maanden niet meer naar omkijkt.

6 likes

Fanny pack is Amerikaans Engels, en fanny betekent daar billen, fanny is alleen vagina in het Brits Engels, dus het is een billentasje. In Brits Engels heet het een bum bag.

1 like

Mijn oor doet pijn van het bellen

Wat is dat voor onpraktisch design van een oor dat het niet goed tegen mijn telefoon past :expressionless:

3 likes

Een “vriendin” van mij die morgen niet eens 5 minuten om wil rijden om mij op te halen. Normaal vind ik het geen probleem om zelf ergens heen te gaan maar morgen heb ik eigenlijk geen vervoer en kom op het zijn 5 minuten. Ze zei zelfs nog dat het wel erg ver om was :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Waarom dan niet gewoon ‘de hond in het bad vinden’, dit is ergerlijk lelijk.

21 likes

Dat ik vorig jaar een dure bikini heb gekocht bij hunkemoller en ik die per ongeluk in de wasmachine heb gedaan… nu is de rek uit het broekje

En helaas hebben ze hem niet meer in de webshop :cry:

1 like

Ik heb hier zoveel slechte verhalen over bestellen bij H&M gelezen. Gisteren toch een account aangemaakt en besteld en me nu opvreten dat die bestelling maar niet komt

2 likes

Ja echt heel jammer… Oeh dat is een goeie, ga even zoeken! Denk dat ik morgen ook nog even in de stad hier ga kijken, wie weet hangt er nog een verdwaald broekje

Ik heb (bijna) alleen maar goede ervaringen met h&m, hopelijk kleine troost haha! Ik heb gister ook weer besteld.

1 like

Ik heb ook vrijwel alleen maar goede ervaringen! En dat na jaaaren van bestellen :see_no_evil:

1 like

Ik heb zo veel gedoe met een pakket, dat ik er nu helemaal wakker van lig
Ze proberen het elke keer bij mij, terwijl ik al drie keer heb aangeven dat het bij de buren mag, maar daar weigert de bezorger naar te luisteren, en dat is ook ok volgens de vrouw bij de klantenservice??
Nu zei ze dinsdag dat ie woensdag zou komen (voor de vijfde keer) dus ik de hele dag thuis gebleven, maar er is nog steeds niemand geweest en toen ik vanmorgen belde werd ik afgekapt bij het keuzemenu “want het pakket is onderweg” 1. Wanneer wordt ie bezorgd dan? 2. Ik wil gewoon iemand spreken kap m’n gesprek niet af!!!

Kan er gewoon niet van slapen nu :frowning: heb nota bene vakantie maar ben elke dag in de weer om iets te regelen voor dat fucking pakket, blijf ik hele ochtenden thuis want ze doen niet aan tijdvakken, ga ik een half uur naar de supermarkt, komt ie net dan langs natuurlijk
Ben zo chagrijnig, echt frustrerend dit
Geef me gewoon mijn pakket :cry: dit “spel” duurt al 2 weken

1 like

echt nog nooit iets kuts gehad met h&m
op internet lees je vaak alleen maar negatieve reviews ofcourse

3 likes

Sommige pakketten mogen dus niet afgegeven worden bij de buren. Ik had dit met DHL een tijdje terug. Echt mega mega irritant

Aan de muggen die mijn partner totaal overslaan en zich richten op mij :weary: elke nacht weer