Wow, wat een egoïst. Je zou toch mogen verwachten van een volwassen man in 2019 dat hij zich bewust is van de privileges die hij als man geniet in deze samenleving.
Ik had super mooie laarsjes gezien op marktplaats en had de verkoper gemaild dat ik ze over wilde nemen voor haar vraagprijs. Zijn ze al verkocht 
haal ze er dan af
nu heb ik ze gezien en krijg ik ze niet meer uit mijn hoofd
Ik wil om die reden ook geen creditcard, maar mijn broer vertelde laatst dat dat tegenwoordig helemaal niet meer op die manier hoeft, dat je (volgens mij) letterlijk een bedrag op je creditcard kunt zetten en op is op. Ook kun je aangeven dat je niet rood wil staan, correct me if I am wrong maar zeker de moeite waard om even op te zoeken!
Moest gister dus sporten in de brandende zon, omdat ik al overmatig zweet had ik geen zonnebrand opgedaan want zweet het er toch weer af, het gaat van mijn gezicht druipen en komt sowieso ook in mijn ogen.
Nou dat heb ik geweten hoor… ben nu knal rood.
Klopt inderdaad! Dat is dan een prepaid creditcard. Dus als jij €15,- op de creditcard zet dan kan je dat bedrag uitgeven. Alleen sommige bedrijven accepteren een prepaid creditcard niet. Bijvoorbeeld sommige huurautobedrijven. Daar moet je wel rekening mee houden.
Bij deze creditcard hoef je ook niks te delen over je inkomen etc.
En @Banananana haha, thanks! Ja, met pubers werk ik. Daar waren sommigen, en mijn leidinggevende dus, echter niet zo enthousiast over. Ik vind het van mezelf wel tof, maar er komen wat existentiële vragen over mijn werkplek naar boven nu.
@Violoncello yup, that’s me. Zo’n klimaatgekkie dat je vakantie naar Spanje af wil pakken!11!! 
Dat mijn wc een hok is wat nu tering heet is.
Ik zit dus met de ventilator op de wc gericht te kakken met de deur open. Gelukkig woon ik ook alleen
Doet me denken aan een poosje geleden toen de cassière niet wist wat een nectarine was. Ze dacht dat het een appel was.
Ik heb 1 uur en 14 minuten geleden eten besteld, expres bij deze tent want die zijn altijd supersnel, maar nu is het er nog niet 
Ik hoop heel hard dat dit een gevalletje ik-postte-en-een-minuut-later-ging-de-bel wordt.
Edit: omg de bel ging echt een minuut na mn post
Had ik dit maar eerder gedaan 
Dat heet een debet card. Is een creditcard waar je eerst geld op zet, voordat je het uitgeeft. Hebben wij ook aangeschaft voor de vakantie. Maar het blijven dure dingen.
Een debit card is toch gewoon een reguliere pinpas?
Nee het is echt een creditcard maar je hebt er geen krediet voor. Hebben wij aangeschaft bij Via Buy.
Gauw gaan drinken dan
Goed om te weten haha, vertaalde in het buitenland eigenlijk altijd mijn pinpas naar debit card.
mijn vriend vind het leuk om een vakantie last minute te boeken. Ik niet. We willen ongeveer rond de 20e vertrekken en we twijfelen nog tussen Miami en Griekenland (want die twee landen lijken echt op elkaar). En eigenlijk is het grotendeels afhankelijk van waar hij de mooiste auto kan huren. Ik wil gewoon weten waar ik heenga
De littekens op m’n benen. Ik viel vroeger vaak op m’n knieën dus die hebben al wat lichte littekens hier en daar. Daarnaast ben ik twee en drie jaar geleden nog een keer gevallen en had ik simpele schaafwonden die je nu nog steeds(!) heel goed ziet.
Heb nu een muggenbult op m’n been (die flink open is gekrabd -in m’n slaap-) en ik ben alweer bang dat het een litteken achter gaat laten. Zo lelijk 
Klinkt als mij, haha. Vroeger zo vaak op m’n bakkes gegaan dat m’n knieën echt te lelijk voor woorden zijn. Sowieso erger ik me vaak aan m’n eigen onhandigheid, zucht…
Scheren. Het grote gedoe.
Enorm herkenbaar
Heb het al zo lang ik me kan herinneren
Heb ik ook heel vaak! Weet niet zo goed waarom