Ik heb een lease auto en ik heb in januari al m’n pakket in minder km gewijzigd, dus zou minder per maand gaan betalen, wat in zou gaan op 1 maart. Uiteindelijk werd in maart gewoon het oude bedrag afgeschreven, dus heb meteen gebeld en was een systeemfout en ik zou het met terugwerkende kracht terug krijgen. Uiteindelijk in mei nog geen cent terug gekregen, maar wel elke maand het oude bedrag betaald, dus weer gebeld en ze zouden het hele bedrag verrekenen met m’n factuur van mei. Vervolgens werd eind mei het oude bedrag afgeschreven, weer gebeld en sorry vergeten, maar op m’n factuur van juni zou het echt verrekend zijn!!! Krijg ik net m’n factuur en is het er weeer niet vanaf gehaald. Dus als ze het van de week afschrijven, boek ik het meteen terug en maak ik het zelf over en verreken ik het zelf wel. Ben er nu behoorlijk klaar mee.
Jemig dit is wel heeeel slecht
Beetje laat maar dat was ik!
Maar 1 keer gedaan hoor overigens 
Zo wat irritant. Daar zou mijn bloed ook echt van gaan koken 
Wauw, dit is inderdaad zo onaardig! Snap ook niet waarom mensen altijd wat over een ander te zeuren hebben.
Sowieso is iemands gewicht erg persoonlijk (of je nou bevallen bent of niet). Om daar dan iets over te zeggen richting diegene is echt niet nodig en vooral kwetsend…
Probeer het je niet aan te trekken, ook al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Je bent goed zoals je bent 
Ik erger me aan de mensen in het programma op npo 1 (leef je droom). Een familie gaat naar Bali om daar zelfvoorzienend te leven met nauwelijks geld of een duidelijk plan. En nu gaan ze zelf een huis bouwen op een plek waar ze zijn gewaarschuwd dat dat geen goede plek is met het weer daar.
Gefeliciteerd 
dat een vriendin van me naar ons favoriete influencer-yoga-retreat-eiland gaat en niet naar griekenland onder het mom van “ja maar in griekenland zitten nog zoveel vluchtelingen dus niet veilig, en net zo duur!”
excuse me
Wat onzinnig ook weer. Je hebt vrij recent een kind gebaard. Het is nogal wat voor je lijf. Bij sommigen duurt het langer dan bij de ander, maar wtf je hebt een kind gebaard. Je lichaam is prima.
Het moment waarop je midden in de nacht 2min alleen naar je auto moet lopen, je je vriend belt voor “gevoel van veiligheid”. En hij antwoord met ‘ik ben nu aan de beurt met voetbal op de playstation’. #prioriteiten
Kan hij niet multitasken dan? Uiteraard niet want het is een man 
Aan dat m’n vriend gister niet wilde blijven slapen omdat hij geen zin had om met de bus naar mij te gaan, dus hij zei dat ie vandaag wel zou komen. Ik zei prima, maar dan niet zoals altijd zo laat komen want dan kunnen we niet eens meer wat doen vandaag. Nou, het is nu 14u en hij is er nog steeds niet. Stuurt ie nu net een appje dat hij er bijna aan komt… heb maar gezegd dat ie helemaal niet meer hoeft te komen. De halve dag is nu al voorbij en ik moet ook nog de weekboodschappen doen… Vanavond iets doen is ook geen optie en dat wist ie, ik moet vroeg slapen omdat ik morgen al 5:30 op moet. Wist gister al dat dit ging gebeuren, ugh. Ik zit altijd maar op iedereen te wachten en nu is mijn halve dag weer verneukt. Laat dan maar weer zitten.
Mannen ook altijd 
ik wil niet irritant zijn nu haha maar ik zou hem laten komen! ik weet niet hoelaat die er dan is? 14:30? is inderdaad je halve dag voorbij maar je hebt nog heel veel uren tot het avond is
en kunnen jullie samen boodschappen doen!
Ja je hebt een punt, had gekund. Maar heb er nu al geen zin meer in, ben al pissed off. Ik ga nu boodschappen doen met m’n pa, dan zijn we pas rond 15u weer terug. Dusja als ie dan zou komen hebben we idd nog een paar uur, maar is het al te laat om naar de stad/strand whatever te gaan dus dan zitten we toch weer te niksen hier.
Jong personeel van de Action.
Ik ging voor iemand even naar de Action om te kijken of ze nog van die koelmatten voor huisdieren hadden. Uiteraard kijk ik zelf eerst bij de ‘aanbiedingen’ en bij de dierenafdeling voordat ik vraag: “Ik zie geen koelmatten liggen bij de dierenafdeling, waar kan ik ze wel vinden of zijn ze op?”. Wijst zo’n meisje “daaaaaaaaaaaaar dieren”. Dat was niet mijn vraag maar ze kwam zo onvriendelijk over dat ik dacht dan zoek ik wel een collega van haar maar die was nog een graadje erger. :’)
En het valt mij op dat veel jongeren bij zowel de Lidl als de AH gewoon veel groentes niet herkennen. Zijn broccoli en bloemkool tegenwoordig exotisch of ben ik wereldvreemd dat ik deze groente nog gebruik in maaltijden?
Ik snap je heel goed en ik heb het zelf ook een paar keer meegemaakt in een vorige relatie. De dag was dan al voor mij verziekt.
Ja herken dit ook van mn ex, die kwam gerust om 6 uur een keer aan als we de dag samen zouden zijn. En dan ging hij ook nog eens rare verklaringen zoeken (de zon is nog niet onder, dus ik dacht, ik ben op tijd) in plaats van dat ie zegt: ja sorry, ik ben gisteren tegen beter weten in gaan drinken met mn vrienden waardoor ik de hele dat brak in bed heb gelegen. Want dat was altijd wel het geval
Ah bah, dat is al helemaal vervelend… Daar zou ik me dan al helemaal rot om voelen.
Verder moet ik echt niet veel klagen hoor, want mijn vriend heeft over het algemeen juist heel veel voor me over en kiest uit zichzelf eigenlijk altijd voor bijv een avondje met mij boven een zuipavond. Maar met afspreektijden etc is hij gewoon zo laks, ik weet dat hij het niet expres doet (hij heeft ook ADD dus z’n geheugen is een zeef) maar het blijft irritant.