Collega heeft mij tijdje terug overgehaald voor activiteit vanmiddag op werk. Wilde eigenlijk niet, maar oké vooruit als we samen gaan is het vast wel gezellig. Stuurt ze net berichtje dat ze vanmiddag niet gaat.
Ja hallo waarom moest ik me dan opgeven. Vind het lullig om zelf op de dag zelf af te zeggen t.o.v. de organisatie van de activiteit (en ben er nu toch, anders was ik vandaag thuis aan het werk gegaan), maar ja kut zeg.
In mijn huis is het 30°, in mijn auto is het 35° en op kantoor zit ik met een dictator die niet alleen de lichtsterkte maar ook de temperatuur in de ruimte wil bepalen. Het type dat ““hoofdpijn”” krijgt van TL-verlichting én airco.
JA MEID GA DAN THUIS WERKEN HE
Momenteel is het hier een aangename 23°, het is maar wachten tot ze uit meeting komt… Ben benieuwd hoe boos ze gaat zijn.
1 collega. Typt hard, ramt echt op dat ding, en veel, maar hoeft in ons werk niet. En muziek aan maar net zo dat je alleen geruis hoort, en het ergste: pakt je kopje bij de bovenrand. Zo ranzig, kan weer gaan schoonvegen, en er zit gewoon een oor aan dat kopje. Volgende keer flapt ik het er waarschijnlijk te bitchy uit. Maakte al opmerking over het getyp.
Ik zit in een bibliotheek te werken voor het raam en recht tegenover me is een huis met een schuin dakraam waar nu PRECIES de zon in valt, en die schijnt me nu dus vol in mijn ogen. Maar alle andere werkplekken zijn bezet. 
En ik erger me aan mezelf: ik wil eigenlijk gewoon the Sims spelen maar ik durf niet omdat iedereen mijn scherm kan zien en dadelijk sturen ze me weg want hoe durf ik een spelletje te doen aan deze studietafel.
Ik moet telefoontjes plegen maar niemand neemt op. Vind dat zo ergerlijk, heb het hele dag uit zitten stellen en nu krijg ik niemand te pakken.
Ik zou er dan een titanenstrijd van maken dat IK heel veel HOOFDPIJN krijg van de hitte dus dan moeten we maar een compromis sluiten hè.
Haat aan dat zulk mensen!!!
Dat mij vri3nd zoveel wc papier gebruikt als hij poept. Hij is een propper en geen vouwer
Aan mijn staafmixer, dat kloteding blijft nooit staan als je 'm ff weg wilt zetten 
Witte kazen die zichzelr feta noemen zijn toch een beetje de mannen van tinder die doen alsof ze 1.80 lang zijn terwijl ze 1.40 zijn.
Ik las eerst “mannen die zichzelf feta noemen” en was me echt aan het afvragen wat voor mannen dat dan deden 
Dat als er een bij of wesp achter je aanzit er ALTIJD eentje roept: “O! Heb je parfum op!11!11?? Moet je niet meer doen hoor!1!!11”
Mijn collega die teenslippers aanhad (ok prima) maar hij deed ze onder zn bureau uit (niet ok). En als hij zich omdraaide om met mij te praten wiebelde hij met zn blote voeten dus leek net of hij met zn lange groteteennagel naar me wees. Ben er nog naar van
Ik vind teenslippers echt al niet prima naar werk hoor. (Teen)slippers zijn voor op het strand of in een zwembad/thermen/badhuis, de rest van de tijd kun je toch wel gewoon sandalen aan als het te warm is voor schoenen? En die ook gewoon aanhouden op kantoor/werk? Hoop dat je het beeld snel van je netvlies krijgt!
Wij hebben op werk dus een soort vloer verkoeling in het beton en veel collega’s liepen op blote voeten rond vandaag😷 Whyyyy
Er was voor deze week een uitzondering op de slipper-regel, al denk ik dan idd niet aan Havaianas maar eerder aan Birkenstocks ofzo. Bedankt voor de thoughts and prayers, hoop dat ik kan slapen vannacht
Aan m’n leidinggevende die vandaag zou mailen of ik een uitbreiding krijg van m’n vaste contract. En dus niet heeft gemaild. Lekker elke minuut refreshen joejoe
Ooh het is dat het je oma is maar dat is echt niet ok eigenlijk. 
Wie is er dan dom, gezien de vragen?
Haha dit heb ik echt nog nooit iemand horen zeggen. Wel irritant lijkt me ja.
Ik was gister in een grote appie en daar hadden ze 500gram Nachochips zakken, echt joekels. Mijne heeft alleen maar die standaardmaat maar die is al op in de tijd dat de oven voorverwarmd.
En ik had ze per ongeluk in Nacho cheese gekocht i.p.v. gewoon gezout; gadverdamme. Dingen met en nep kaas smaak zouden verboden moeten worden. Koop die chips alleen om er een kilo kaas op te smelten, niet voor een zure nepsmaak.