Waar erger jij je aan #4

Ik las eerst “mannen die zichzelf feta noemen” en was me echt aan het afvragen wat voor mannen dat dan deden :thinking:

10 likes

Dat als er een bij of wesp achter je aanzit er ALTIJD eentje roept: “O! Heb je parfum op!11!11?? Moet je niet meer doen hoor!1!!11”

3 likes

Mijn collega die teenslippers aanhad (ok prima) maar hij deed ze onder zn bureau uit (niet ok). En als hij zich omdraaide om met mij te praten wiebelde hij met zn blote voeten dus leek net of hij met zn lange groteteennagel naar me wees. Ben er nog naar van

19 likes

Ik vind teenslippers echt al niet prima naar werk hoor. (Teen)slippers zijn voor op het strand of in een zwembad/thermen/badhuis, de rest van de tijd kun je toch wel gewoon sandalen aan als het te warm is voor schoenen? En die ook gewoon aanhouden op kantoor/werk? Hoop dat je het beeld snel van je netvlies krijgt!

9 likes

Wij hebben op werk dus een soort vloer verkoeling in het beton en veel collega’s liepen op blote voeten rond vandaag😷 Whyyyy

4 likes

Er was voor deze week een uitzondering op de slipper-regel, al denk ik dan idd niet aan Havaianas maar eerder aan Birkenstocks ofzo. Bedankt voor de thoughts and prayers, hoop dat ik kan slapen vannacht

5 likes

Aan m’n leidinggevende die vandaag zou mailen of ik een uitbreiding krijg van m’n vaste contract. En dus niet heeft gemaild. Lekker elke minuut refreshen joejoe

Ooh het is dat het je oma is maar dat is echt niet ok eigenlijk. :neutral_face:

Wie is er dan dom, gezien de vragen?

3 likes

Haha dit heb ik echt nog nooit iemand horen zeggen. Wel irritant lijkt me ja.

Ik was gister in een grote appie en daar hadden ze 500gram Nachochips zakken, echt joekels. Mijne heeft alleen maar die standaardmaat maar die is al op in de tijd dat de oven voorverwarmd.

En ik had ze per ongeluk in Nacho cheese gekocht i.p.v. gewoon gezout; gadverdamme. Dingen met en nep kaas smaak zouden verboden moeten worden. Koop die chips alleen om er een kilo kaas op te smelten, niet voor een zure nepsmaak.

3 likes

Ik had plannen gemaakt om morgen met vrienden te gaan zwemmen. Nu willen ze opeens ergens anders heen omdat een van hun anders heen en weer moet fietsen na werk. Nou fuck off ik ga geen 1,5 uur fietsen in die bloedhitte
ik hou mijn eigen feestje thuis wel voor mijn ventilator.

Gatverdamme! Ik had deze gekocht en nog even vluchtig de ingredienten gecheckt, er stond een heel verhaal over cane sugar dus ik dacht mooi, normale suiker. Zit er verdomme toch stevia in! Ik vind stevia echt zo fucking goor.

2 likes

Ik was heel vrolijk vandaag en dan doet/vind ik dat mijn vriend raar doet en dat bepaald dan mijn hele mood. Nu ben ik sad en chagrijnig

1 like

Dit is echt zo herkenbaar, heb ook al geen zin om te reageren dan.

1 like

Ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk is om blij te blijven als je vriend naar doet.

Dat ik sinds ik in deze stad woon (2 jaar, hoofdstad van Brabant) vandaag voor de 20e keer ben gevraagd waar uit Limburg ik kom. IK BEN OOK GEWOON BRABANDER, al heel mijn leven en mijn ouders ook :triumph:
#nohate #onelove #maarikbengewoonbrabants #ookalhaatikguusmeeuwis

2 likes

Dan ben je toch echt een Limburger

11 likes

Of een Utregter

4 likes

Of gewoon een zichzelf respecterende Nederlander.

15 likes