Waar erger jij je aan #4

Ik had plannen gemaakt om morgen met vrienden te gaan zwemmen. Nu willen ze opeens ergens anders heen omdat een van hun anders heen en weer moet fietsen na werk. Nou fuck off ik ga geen 1,5 uur fietsen in die bloedhitte
ik hou mijn eigen feestje thuis wel voor mijn ventilator.

Gatverdamme! Ik had deze gekocht en nog even vluchtig de ingredienten gecheckt, er stond een heel verhaal over cane sugar dus ik dacht mooi, normale suiker. Zit er verdomme toch stevia in! Ik vind stevia echt zo fucking goor.

2 likes

Ik was heel vrolijk vandaag en dan doet/vind ik dat mijn vriend raar doet en dat bepaald dan mijn hele mood. Nu ben ik sad en chagrijnig

1 like

Dit is echt zo herkenbaar, heb ook al geen zin om te reageren dan.

1 like

Ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk is om blij te blijven als je vriend naar doet.

Dat ik sinds ik in deze stad woon (2 jaar, hoofdstad van Brabant) vandaag voor de 20e keer ben gevraagd waar uit Limburg ik kom. IK BEN OOK GEWOON BRABANDER, al heel mijn leven en mijn ouders ook :triumph:
#nohate #onelove #maarikbengewoonbrabants #ookalhaatikguusmeeuwis

2 likes

Dan ben je toch echt een Limburger

11 likes

Of een Utregter

4 likes

Of gewoon een zichzelf respecterende Nederlander.

15 likes

Hahah ik kom zelfs uit de buurt van zijn geboortedorp. Maakt het nog erger.

Oké dit vraagt om een poll:

• Brabander en ik haat Guus Meeuwis
  • Brabander en ik hou van Guus Meeuwis
  • Geen Brabander en ik haat Guus Meeuwis
  • Geen Brabander en ik hou van Guus Meeuwis
  • Ik ken Guus Meeuwis niet maar wil wel stemmen

0 stemmers

1 like

Dat ik gister werd geraakt door een voetbal op het strand :no_mouth: Kreeg ik een sorry van degene voor wie de bal bedoeld was in plaats van de sukkel die hem schoot.

Geen Brabander maar vind hem wel oké. Geen haat, ook geen houden van. Haha

18 likes

Ja same, heb maar op houden van gestemd

1 like

Heb jij gezegd dat jij dan 1,5 uur moet fietsen?? En dat is dan niet belangrijk ofzo?

Haha ik ben niet zo van de nuances :joy:

1 like

Dat mn vriend een voetbal wedstrijd op z’n mobiel gaat kijken en luisteren en z’n koptelefoon niet op zet. Ik ben echt pas een minuut wakker. Heb dan nog behoefte aan rustig wakker worden.

Ik haat guus meeuwis omdat het is een nacht een terug kerend nummer is in mn leven

2 likes

Waarom zijn placemats alleen gemaakt om er leuk uit te zien maar houdt niemand er rekening mee dat die shit moet worden schoongemaakt?

10 likes

Echt hé toen ik jong en dom was heb ik van die geweefde placemats van plastic gekocht. Ideaal als daar jam tussen kwam #not.