Ik moest een nieuw wachtwoord ergens voor aanvragen en ik zou binnen enkele minuten een mail krijgen met het nieuwe wachtwoord. 4 uur later en nog steeds geen wachtwoord te bekennen . Ook niet in de spam oid
Ik had dat laatst ook een keertje, was een jongen die zich voordeed als meisje die me appte en toen een jongen bleek te zijn en leek gewoon een manier om meisjes te fixen?
Die verkopers aan de deur!! Vandaag is dezelfde jongen gewoon 3!! keer aan mijn deur geweest. Bestaat er ook zoiets als een Nee sticker hiervoor zoals bij reclame want ik word er woest van, schrik me iedere keer de tering als de deurbel gaat.
Ooh thanks, superhandig! Ga het meteen doen
Mensen die denken dat de oude bewoner hier nog woont. Hoevaak hier wel niet iemand voor de deur staat aan te bellen⦠'s nachts ook gewoon. En het zijn ook enge types met vage verhalen
Kinderen die krijsen en huilen in het ov en ouders die niets zeggen of doen. Heb zelf ook een kind en hoop niet dat t ooit bij mezelf gebeurt maar vind t echt vervelend
Oooh niet leuk. Ik erger me eraan dat mān dochter alweer om 5.38 uur wakker was.
Nou de laatste 2 weken ineens niet meer. Ervoor soms 7.00/7.30 uur. Alles na 7.00 uur ben ik al blij mee
Dat iemand in de familiaire sfeer mij belt en het gesprek begint met: āAls je thuis bent MOET jeā¦ā Oke vriend, ik moet niks.
Ik heb mān neus heel erg verbrand zaterdag en nu lijkt het alsof ik schurft heb
Ik kan er ook niet afblijven dus het ziet er echt dramatisch uit.
Dat mensen me bellen om de kleinste dingen. App gewoon ik heb geen zin in small talk om dat gesprek maar op te vullen. Terwijl je ook gewoon kunt appen met hey wil je ff dit en dat doen. Ik onthou dat niet als je een dag van te voren belt voor iets
Ik ben bij een loting appartement op plek 9 van de 1299 gekomen. Ik heb er dus heel veel āachter me gelatenā, maar je kunt er alsnog geen fuck mee want de nummer 1 accepteert het toch wel
Ja en anders iemand van de 2 t/m 8 wel Krijg dan zelf altijd eerst een mini-vreugdemomentje als ik een zeldzame keer zo goed eindig om 1 sec later dat realisatiemoment te hebben haha
Jaa fuck ik las nu 9 uit 1299 en dacht wooooow zo dichtbij. Maar het betekent natuurlijk niks hahahaha
Dat is waar natuurlijk, maar bij deze sociale huur loting dingen worden ze in >95% van de gevallen door de nummer 1 geaccepteerd en zie heeel af en toe staan dat het door nummer 2 of 3 is geaccepteerd, en misschien dat ik ooooit (ik reageer al meer dan een jaar bijna wekelijks op dit soort dingen) een keer nummer 4 heb zien staan haha. dus ik zie het somber in
Dat iemand de dop van mijn ventiel heeft gehaald en ik nu naar huis kan lopen.
Ik nam net een hap uit een nakād reep omdat er niks anders in huis is en ging bijna over mān nek. Hoezo eet mijn vriend dit??
Aan mezelf. Heb me echt heel schompes zitten vreten aan brie (2/3 van het ding) op crackertjes en digestive koekjes (2/3 pak). Zit echt zoooo veel. Zo ongezond gedrag dit. Snap niet helemaal waarom.
Ik wil dit jaar graag op vakantie via een reisorganisatie en niks zelf uitzoeken. Vlucht incl enz geen stress. Maar mijn vriend vind dat saai en wil met de auto en dan het liefst een week van te voren een airbnb boeken.
Wij hadden een zelfstandige rondreis via NRV geboekt in Marokko, wel een gearrangeerde taxi bij het vliegveld, huurauto wordt gebracht en alle hotels zijn al geboekt, maar daar buiten kun je zelf lekker rondcrossen en zien wat je doet, niet erg avontuurlijk, maar ook niet erg stressvol