Dat is me ook al te avontuurlijk! Ik wil gewoon naar Curaçao
Dat ik nergens meer vegetarische rookworsten kan vinden (of mijn supermarkten zijn gewoon stom). Ik weet dat het mei is, maar de Unox schappen liggen ook nog vol met verschillende rookworsten
Aan die tyfus lelijke extensions van dat kind in de hollands nieuwe reclame. Sowieso die hele kut reclame. Maar vooral die lelijke extensions
Bij mij hebben ze de roockworst van dvs vervangen voor de vegeterrier
Oh dat kan ook nog ja. Die heb ik nog niet gezien.
Haha, ik proef je woede. Laf it.
Het is een seizoensproduct, komt van het najaar weer terug, maar ligt niet aan je supermarkten dat ie er niet meer ligt.
Ik heb vd week nog de vega Unox bij de ap gezien
Mijn moeder: “Wat wil je voor je verjaardag hebben?”
Ik: ik hoef niks, maar als je perse iets wil geven doe dan maar een bijdrage voor een Fitbit Versa.
Mijn moeder: “Oh ik heb nog wel een smartwatch (lees activitytracker van Aliexpress), je mag die wel hebben”
Vraag dan gewoon niet wat ik wil hebben?!
En nu kan ik uit goed fatsoen dat ding niet alsnog per direct voor mezelf bestellen. Had ik maar niks gezegd…
Hier ben ik zo mee eens! Ik kan me zo aan die reclame ergeren
Dat m’n hoest overdag denkt: mweh. En 's nachts: HIER BEN IK WEER. ELK UUR!!!
Godvertyfus waarom doet het zo’n pijn om ongesteld te zijn
Ik kan me zo toch niet concentreren
Waarom wordt dit niet afgeschaft (of waarom mag je niet gewoon thuis blijven in een bed vol kussens en zachte dekens met netflix en boeken en lekker eten en thee)
Verwende biecht misschien, maar ik zou vanavond naar iemand gaan en diegene zou voor eten zorgen. Dat gaat toch niet lukken, daar en het eten en nu doen we het bij mij thuis. Nu moeten we/ik alsnog iets bedenken/boodschappen doen, en ik vind zelfs dit kleine ding om te moeten regelen al te veel. En mijn huis moet ik nu dus ook opeens opruimen, dat stond niet op de planning. Wil rust aan mijn hoofd. Word even gek van alle dingen om me heen die aandacht vragen.
Nieuwbouw eengezinswoningen zijn zo duur in Den Haag. Ik vraag me echt af wie dit allemaal kan betalen?
Andere ergernis is ook dat alleen appartementen óf villa’s worden gebouwd en niks tussenin.
Ik weet niet wat ik moet doen.
Oh dat zou ik ook heel irritant vinden ja, vind het niet verwend hoor! Kun je niet iets afhalen of laten bezorgen?
Net weer een verpakking open moeten maken waar netjes in een hoekje staat ‘hier open maken’ en dat het daar dus TOTAAL niet lukt. Het ziet er dan niet eens uit alsof ze het daar makkelijker proberen te maken. De andere kant scheurde veel makkelijker open…
Ik zat lekker in de tuin in de zon te genieten, gaat de buurman het gras maaien.
In t Westland bouwen ze wel eensgezinswoningen of wil je daar niet heen?
Ik wil dicht bij mijn ouders blijven (centrum den haag). Maar ik kijk wel daarbuiten! Locatie moet ook wel goed zijn, snelweg goed bereikbaar en goede ov.
De huizen die in DH gebouwd worden zijn wel prachtig hoor:
Ah ja, snap ik! Dan weet ik ook ff niks. Jaaa dat zijn hele mooie huizen, rijd er bijna dagelijks langs ivm werk. Zou er alleen echt niet willen wonen want niet echt gunstig gelegen qua winkels enzo… oh, en duur