Waar erger jij je aan #4

Same here! Kan er ook niet aan wennen

1 like

Aan mijn vriend die niet op mijn vragen reageert op de app maar wel onzin berichten stuurd in een gezamelijke groepsapp.

Mijn vriend doucht ook voor hij gaat hardlopen, die logica zie ik ook echt niet.

2 likes

Als ik echt heel nodig moet dan doe ik mijn make up tijdens het poepen haha

3 likes

Had een sollicitatiegesprek net en alles ging goed tot het gedeelte over 't salaris. Ik vind het ZO FUCKING MOEILIJK om daarover te praten en nu maak ik me uiteraard vet zorgen dat ik de verkeerde indruk heb gewekt.

Ahh dat is kut ja, wat denk je dan? Dat je ā€œte hoogā€ bent geweest of juist te laag?

1 like

Lil kleine die de ā€˜R’ niet goed uit kan spreken. In dat liedje van Gemaakt voor dit. Heb echt moeten vragen aan iemand of hij zong ā€˜Ik weet dat het niet gratis is’ of wat hij dan in hemelsnaam zong, gatis? Wat is dat?

Mijn oude muis deed de hele tijd ā€˜BIEP BIEP biepbiepbiep’ omdat de laptop hem niet meer herkende en daarna weer wel. Het kabeltje was ook een beetje kapot, dus ik dacht: ok hij is gewoon overleden. Nu heb ik een nieuwe en is het weer de hele tijd BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP :sob:
En zo moet ik mijn scriptie schrijven :sob:

Edit: waarschijnlijk zit het probleem in een USB-poort. Jammer, heel dure laptop, maar ik kan de muis nu wel zonder herrie gebruiken in een andere poort. Wat een verademing :+1:

1 like

Te hoog :frowning_face: En omdat het gesprek in het Frans was heb ik denk ik ook niet goed kunnen verwoorden waarom ik vind dat ik beter betaald moet worden haha.

Daarbij komt nog eens dat ze mijn huidig loon kunnen bekijken want we zijn zusterbedrijven haha fml. Laat ons hopen dat ze me kunnen matsen met een tankkaart ofzo, zou ik al heel blij mee zijn.

Klanten.

7 likes

Dat ik nu voordat ik ga fietsen een perfecte playlist moet maken omdat ik niet op de fiets nog aan m’n muzikale keuzes kan sleutelen

Instagram storing :angry:

7 likes

Ja gvd zo irritant
En whatsapp

1 like

Ik zit bij de tandarts in de wachtkamer. Maar ze zitten hiernaast allemaal te eten.
Ja euh ik had om 1755 een afspraak.

Dat de Uithoflijn in plaats van eind deze zomer op zijn vroegst ergens in december gaat rijden. Echt bizar hoe lang het al duurt en dat er weer vertraging is en uiteindelijk is die tramlijn eigenlijk niet eens genoeg om het groeiend aantal reizigers op te vangen. Lekker bezig Utrecht. :upside_down_face:

5 likes

Het is zeker niet gezond. Maar ik slaap ook al 4 jaar in een slaapkamer waar af en toe schimmel voorkomt, en leef ook nog

Ben momenteel wel ziek :""D

Ik zit op de bank met mn nieuwe shiny telefoon en de oude ligt naast me en ik vind het soort van zielig. Die oude ligt daar zo gebarsten als een gevallen soldaat, ergernis want slaat nergens op

13 likes

Aan die vrouw in de jumbo die eerst rustig haar boodschappen in ging pakken en daarna pas ging afrekenen. Stonden met 3 man te wachten, de kassiĆØre zei er niets van en ik moest mijn tong eraf bijten

4 likes

Ohh ja dat snap ik wel :disappointed_relieved: tot vandaag was hij nog goed genoeg voor je maar nu is ie vervangen

2 likes

Aan van die kinderen op united wardrobe die dan commenten: ruilen? Terwijl het om een dure buddha to buddha ring gaat, en zij alleen maar goedkope shit op dr pagina heeft staan… echt vervelend. Sowieso zijn sommige mensen Mp en Uw echt zo raar haha!

7 likes