Waar erger jij je aan #4

In VS liep voor mijn gevoel iedereen met airpods in
Jongeren met ouders, met vrienden, alleen - iedereen. Alsof ze met elkaar aan het bellen waren bijna

3 likes

Ik hang het draadje gewoon in mn zak/tas, waar mn telefoon ook is, dat bengelt niet zomaar los. Met airpods lijkt het me wel lastiger, om die nou in dat doosje te duwen voor die tien seconden… en los ergens in gooien doe je daar ook niet mee lijkt me, gezien de prijs. Maar ja, gezien de prijs ga ik dat probleem sowieso voorlopig niet hebben :grin:

Dat deed ik bij de appie ook altijd, bleef ik die mensen gewoon aankijken en als ze dan (terwijl ze nog aan het bellen waren) me zo aankeken van hallo schiet op, zei ik echt uiterst vriendelijk ā€œik wacht wel even tot u klaar bent met bellen hoor, moet toch tot 6u werken dus ik heb alle tijd​:slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:ā€

25 likes

Ik vind het zo schijtvervelend als mensen zeggen dat ik wel op m’n telefoon moet letten.
Als ik in een chille omgeving ben (camping, m’n buitenwerk) laat ik dat ding overal liggen. Ja ook midden op een tafel op het plein. En dan gaan mensen me 10 x zeggen dat ik er wel goed op moet passen hoor want straks is die weg.
Echt bemoei je met je eigen spullen en zeg maar lekker goh logisch als die wel gejat wordt.

1 like

Aan de sterke wachtwoorden suggesties van mijn i-Phone. Laat me gewoon altijd maar zelf kiezen, want is er überhaupt iemand die voor die optie gaat en ā€˜keotndja829-/3&@381/!7irie’ wel een lekkere vindt om te onthouden? Goed veilig wel, kom er zelf niet eens meer in.

21 likes

Ik werk in de klantenservice van onder andere een snoepmerk en daar is dit de meest gehoorde klacht. En als iemand daarover klaagt moeten wij ze een gratis verpakking opsturen ter compensatie. Is een ander merk dan degene die jij nu laat zien maar ik zou zeggen probeer er wat gratis drop uit te slepen :sunglasses:

2 likes

Ok ik ga alle klantenservicen bellen met deze klacht, ben bijna jarig dus kan wel wat gratis snoep gebruiken om uit te delen. :sunglasses:

7 likes

Ik had laatst een zak haribo kikkers en daar zat opeens een haribo eitje in. En die vind ik smerig. Dus ik had een mail gestuurd en hoopte op gratis snoep, krijg ik echt zo’n stom wannabe popi jopi mailtje terug en kreeg niks gratis :frowning:

10 likes

Dat een van mijn apps ikea tradfri een ander logo heeft en ik die oude mooier vind. Hij is nu felgeel in plaats van wit. En het ergert me nog meer dat ik me aan zo iets onbenulligs erger :thumbsup:

2 likes

Ik heb haribo ook wel eens gemaild met een klacht, moest ik de snoepjes met verpakking opsturen naar ze zodat zij de klacht konden beoordelen. Yeaah nevermind

2 likes

Dat de lift vanochtend bezet was. Moest dus naar de 5e verdieping lopen.

Ik kan nog steeds niet in een programma waar ik mijn werk oa in moet doen. Voor mijn vakantie ging het wel, nu ben ik er uit gegooid?

Ik moet ā€˜s ochtends altijd poepen maar ik moet al vrij vroeg op wegens werk, waardoor mijn ochtendroutine precies past tussen de tijd dat ik opsta en de tijd dat ik de deur uit ga. Maar waar in dat tijdsbestek moet ik nou poepen?! Ik heb er geen tijd voor :sob: poepen jullie massaal op je werk ofzo? Let me know want heb nu al 3 dagen niet gekakt door dit

Aan mijn vriend. We zijn op vakantie en hij is zo mega traag met alles. Zit nu al 1 uur in de hotelkamer te wachten terwijl ik naar het strand wil. Maar nee hij moest eerst nog douchen en doet er 5 min over om te beslissen wat er mee de douche in moest?

2 likes

Ja ik poep elke dag (regelmatig meerdere keren op een dag), dus ook wel dagelijks op werk denk ik

1 like

Dat ik ergens super relaxte sokjes heb gekocht voor in sneakers, maar ik totaal niet meer weet waar ik ze heb gekocht.

2 likes

Ik doe dat dus echt nooit op een vast tijdstip, sowieso niet eens elke dag haha.

1 like

Ik trek er een kwartier voor uit op m’n werk, direct als ik binnen loop.

Edit: vaak op m’n lievelingstoilet, beetje verborgen

4 likes

Maar waarom ook douchen voor je naar het strand gaat? Zou ik liever pas achteraf doen ook…

1 like

Ik heb ook zo’n strakke ochtendroutine maar soms duurt poepen langer en ben ik dus te laat of zonder eten op werk :frowning: (maarja ik prop dan ook al m’n ochtendtaken in 30 minuten)

5 likes

Geen idee. Maar we hebben net inderdaad weer gedoucht.