Waar erger jij je aan #4

Aan mijn vriend. We zijn op vakantie en hij is zo mega traag met alles. Zit nu al 1 uur in de hotelkamer te wachten terwijl ik naar het strand wil. Maar nee hij moest eerst nog douchen en doet er 5 min over om te beslissen wat er mee de douche in moest?

2 likes

Ja ik poep elke dag (regelmatig meerdere keren op een dag), dus ook wel dagelijks op werk denk ik

1 like

Dat ik ergens super relaxte sokjes heb gekocht voor in sneakers, maar ik totaal niet meer weet waar ik ze heb gekocht.

2 likes

Ik doe dat dus echt nooit op een vast tijdstip, sowieso niet eens elke dag haha.

1 like

Ik trek er een kwartier voor uit op m’n werk, direct als ik binnen loop.

Edit: vaak op m’n lievelingstoilet, beetje verborgen

4 likes

Maar waarom ook douchen voor je naar het strand gaat? Zou ik liever pas achteraf doen ook…

1 like

Ik heb ook zo’n strakke ochtendroutine maar soms duurt poepen langer en ben ik dus te laat of zonder eten op werk :frowning: (maarja ik prop dan ook al m’n ochtendtaken in 30 minuten)

5 likes

Geen idee. Maar we hebben net inderdaad weer gedoucht.

Same here! Kan er ook niet aan wennen

1 like

Aan mijn vriend die niet op mijn vragen reageert op de app maar wel onzin berichten stuurd in een gezamelijke groepsapp.

Mijn vriend doucht ook voor hij gaat hardlopen, die logica zie ik ook echt niet.

2 likes

Als ik echt heel nodig moet dan doe ik mijn make up tijdens het poepen haha

3 likes

Had een sollicitatiegesprek net en alles ging goed tot het gedeelte over 't salaris. Ik vind het ZO FUCKING MOEILIJK om daarover te praten en nu maak ik me uiteraard vet zorgen dat ik de verkeerde indruk heb gewekt.

Ahh dat is kut ja, wat denk je dan? Dat je ā€œte hoogā€ bent geweest of juist te laag?

1 like

Lil kleine die de ā€˜R’ niet goed uit kan spreken. In dat liedje van Gemaakt voor dit. Heb echt moeten vragen aan iemand of hij zong ā€˜Ik weet dat het niet gratis is’ of wat hij dan in hemelsnaam zong, gatis? Wat is dat?

Mijn oude muis deed de hele tijd ā€˜BIEP BIEP biepbiepbiep’ omdat de laptop hem niet meer herkende en daarna weer wel. Het kabeltje was ook een beetje kapot, dus ik dacht: ok hij is gewoon overleden. Nu heb ik een nieuwe en is het weer de hele tijd BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP :sob:
En zo moet ik mijn scriptie schrijven :sob:

Edit: waarschijnlijk zit het probleem in een USB-poort. Jammer, heel dure laptop, maar ik kan de muis nu wel zonder herrie gebruiken in een andere poort. Wat een verademing :+1:

1 like

Te hoog :frowning_face: En omdat het gesprek in het Frans was heb ik denk ik ook niet goed kunnen verwoorden waarom ik vind dat ik beter betaald moet worden haha.

Daarbij komt nog eens dat ze mijn huidig loon kunnen bekijken want we zijn zusterbedrijven haha fml. Laat ons hopen dat ze me kunnen matsen met een tankkaart ofzo, zou ik al heel blij mee zijn.

Klanten.

7 likes

Dat ik nu voordat ik ga fietsen een perfecte playlist moet maken omdat ik niet op de fiets nog aan m’n muzikale keuzes kan sleutelen

Instagram storing :angry:

7 likes