Waar erger jij je aan #4

Internet storing, gister ook al. Ik heb morgen een deadline voor een aantal opdrachten waar ik internet voor nodig heb. Zo kut dit.

En voor Amerika moet je ook een visum dus dat zou ik ff gauw regelen als ik hem was :sweat_smile: wat irritant ja, ik zou dat ook echt niet trekken

1 like

Als je een optie hebt houden ze de tickets een X aantal dagen met een vaste prijs vast. Dus dat hoeft niet per se!

Mijn leidinggevende. Ik zeg dat ik een gesprek met hem wil, dinsdag al. Zit hij vervolgens twee hele dagen continu met de deur dicht in gesprek met klanten, spreek ik hem gisteren in de pauze aan wanneer ik even binnen kan lopen, dat wist hij niet maar hij zou wat tijden voorstellen per mail. Krijg ik gisteravond een mail over het onderwerp waar mijn vraag over gaat en dat het nu wat hem betreft is opgelost.

• het is niet opgelost want het klopt nog steeds niet
  • ik wil nog steeds een gesprek

Dat gaat nu natuurlijk nog langer duren want hij had geen tijd in de agenda gereserveerd voor mij. :mad: en ondertussen moet dit geregeld zijn voor de tiende want anders moet ik nog langer op mijn geld wachten. Ik zit al sinds de 25e met 500e te weinig en hij blijft mij gewoon afwimpelen. :mad: :mad:

1 like

Sociale sporters. Die de gym binnen wandelen, op een machine gaan zitten, en vervolgens 30 minuten lang kletsen met de buurvrouw op de machine ernaast, en weer weggaan. Om daarna ook te klagen over spierpijn. Kom dan gewoon niet en hou geen machines bezet, er is een fucking café onder de gym. Ga smoothies drinken manmanman

6 likes

Klein leed maar ik dacht dat O My Bag solden zou hebben maar dat is dus niet het geval :rage: en ik zit te azen op een van hun modellen :rage::rage:

M’n vriend. We keken het Holleeder proces, vraagt hij waarom Holleeder eigenlijk nog verdedigd werd door zijn advocaten. Uh, omdat hij ook gewoon recht heeft op een eerlijk proces en je niet alles zomaar kunt aannemen. ‘Ja maar in Nederland heb je zoveel rechten dat is niet nomaal meer. Smijt die vent gewoon meteen de gevangenis in!!!’ Lijkt wel zo’n facebook reactie :frowning:

34 likes

Echt een van mijn grootste ergernissen dat haha. Sowieso mensen die maar van alles roepen over strafrecht terwijl ze er eigenlijk niks van weten.

6 likes

Ja ik weet het ook niet. 20 jaar zou ook knap zijn als de langste tijdelijke gevangenisstraf 30 jaar is maar goed hahah. Misschien omdat er in veel andere Europese landen er een kans is om na 20/25 jaar vrij te komen.

3 likes

Ik ben hier totaal een leek in hoor, maar ik las zojuist (n.a.v Holleeder) dat je in Nederland wel na 25 jaar van je levenslange straf een herbeoordeling kan krijgen en je dan vrij kan komen. Ze schreven ook dat dit nauwelijks voorkomt, maar in theorie kan het dan wel toch? Of is dit verouderde informatie?

Klopt, dit moet omdat levenslang anders in strijd zou zijn met het EVRM. Maar het verschil met andere Europese landen is dat het je daar vaker vrijkomt/ altijd vrijkomt en in Nederland eigenlijk niet. Tot 2016 had je dat je gratie kon krijgen (dat is volgens mij 1 of 2 keer gebeurd en dit was bij iemand die terminaal was) en vanaf 2017 kan je na 25 jaar een herbeoordeling krijgen.

1 like

Dat klopt dan niet. Sommige vinden wel dat dit niet moet meetellen omdat hij terminaal was.

Bodyshaming bij mijn kat. ‘Goh wat een hangbuikje’, ‘wat heeft ze daar nou zitten’.
Hou je bek :face_with_symbols_over_mouth: Het is wel mijn kat ja!!

7 likes

Ohhh ik kan daar ook zo slecht tegen als mensen iets slechts over mijn kat zeggen.

Wow, ik vind het nogal een verschil hahah. Maar wel leuk . Ik ga zelf naar Rome pas over 1 maand en ik ben nu al dingen aan het regelen.

eindelijk herkenning! dankjewel

1 like

Ja want in mijn ogen is ze gewoon perfect :heart:

3 likes

Amerika is sowieso bizar met bijvoorbeeld 300 jaar celstraf haha.

3 likes

Iemand heeft mijn banaan weggegooid op kantoor :rage: Ja, hij was vrij bruin maar godverdomme dan zijn ze juist 't lekkerst!

5 likes

Oh daar zou ik ook agressief van worden. Als men zegt wat heb jij een lelijke hond (bullterrier) wil ik soms zeggen, je bent zelf lelijk.

3 likes