Mijn overstapbus komt deze week 3 dagen gewoon niet opdagen waardoor ik 40min langer moet werken ‘want moet wel mn uren maken’. Vind het zo stom want ik ga gewoon elke dag op tijd weg thuis. En ons kantoor is verhuist dus ik heb er toen ik hier kwam werken niet eens voor gekozen om naar deze plaats te gaan uuugghhh
Ik kan mijn tante echt niet lang om me heen hebben, vind het ergens echt erg van mijzelf. Maar ze heeft ook gewoon nóóit door wanneer ze “moet” gaan. Ze is echt zo’n bezoek wat blijft hangen en dan heel subtiel vraagt “wat ga jij koken?”
Ze wilt denk ik té graag die band met mij, wat ik ook met mijn moeder heb gehad.
Als beloftes niet gehouden worden
zeker omdat ik het nu al aan zag komen en dan nog teleurgesteld ben
Dit, heb op moment precies hetzelfde
Haha of : ‘nou zeg, dat zeg ik toch ook niet over jou?’
Dat danoontje ijsjes zo lang niet eetbaar zijn
De buren en visite die de hele oprit blokkeren. Eerst met die caravan nu een auto er nog voor. Het is dat mijn vriend zo terug komt en hij kan gaan vragen of ze de auto weg willen halen want ik kan niet waarschijnlijk niet normaal. Irritatie zit zo hoog. We kunnen niet een in of uit onze oprit.
Oh en die auto reed ook nog eens keihard.
Ik had dinsdag pasta gemaakt die echt super lekker was en natuurlijk had ik te veel, dus in de diepvries gegooid. Net een bakje opgewarmd en het is echt vies.
Ik vind ontdooide pasta ook mega vies. Het wordt echt smurrie. Je kan beter alleen de saus invriezen en nieuwe pasta koken. Maar het had ook gewoon in de ijskast gekund toch 
Mijn vriend wilde super graag ijs, en ik dacht: nou vooruit, ik wil toch ook nog melk in huis halen voor mijn koffie morgenochtend.
Kom ik 15 min later thuis, ligt ie gewoon te pitten. Nu eet je dat ijs op ook. Ben hier echt een beetje pissig over. 
Aan mijn besluiteloosheid. Kan niet kiezen welke sieraden ik nou voor mijn bruilofts look wil.
Leg het in zn nek
Ik heb een pedaalemmerzak in mn kamer die naar de plasticverzamelzak moet. Maar die is vol dus dan moet ik de zak verwisselen en de volle op het balkon zetten, waar ik dan eerst ruimte voor moet maken. Dus ik heb het nog niet gedaan en ik erger me dood aan mezelf.
Dat had ik inderdaad beter kunnen doen 
Een vriendin die zegt dat ik niet zo graag en overhaastig een kind moet willen. Zij is 25. En zwanger. Ik ben 30. En verminder vruchtbaar. Flikker ajb op.
Herkenbaar, ookal hoef ik alleen maar voor oorbellen te kijken.
Ik twijfel of ik grote oorbellen en geen ketting of subtiele oorbellen en ketting doe. En of ik dan zilver of zilver met edelsteen doe.
Heb weinig echte sieraden en ik wil nu wel iets echts, maar ook mooi kopen.
Ja, heb ik! Echt zo’n rotopmerking is dat. Gadver.
Nee, dat weet niemand. Het ging daarbij meer om het besef dat we niet meer vlinderig verliefd zijn. Ik heb nooit een geheim gemaakt (en hier al helemaal niet) van mijn onwijs sterke, gekmakende kinderwens maar dat vriend nog niet wil.
ZO hatelijk dat! Een collega had ooit mijn hele voorraad noodrantsoen (voor als ik brood ben vergeten) weggegooid want die reepjes waren drie dagen over datum. Als ik dat toch nog wil eten laat me dan!