Waar erger jij je aan?

Dat ik mij erger aan mijn cellulite

Mannen die denken dat nu het zonnig is, ze het vrijrecht hebben om zonder shirt rond te lopen.

7 likes

Dat ik iets wilde lunchen op een terrasje maar er nergens plek was, en waar er welk plek was was de kaart ruk dus thuis maar een bakje cruesli gegeten. Echt een deceptie.

Dat mijn vriend liegt over zijn wietgebruik.

Zo inderdaaaaad. Ik zat niet te kijken, maar het staat hier aan en ik vroeg net toevallig wie die vrouw was die zo vals zong. Vooral dat duet was zo slecht haha. Heerlijk leedvermaak. Kan echt niet dit.

iets in de chat tikken, verdergaan, chaticoon rood zien worden en automatisch teruggaan om je eigen verhaal van 1 sec geleden te lezen

3 likes

feature of bug, het is maar net hoe je in elkaar zit. kan dit niet in een spoiler.

Dat ik mijn haar moet wassen maar daar vandaag absoluut geen tijd voor heb

Spoileroptie vind je onder het tandwieltje (naast de smiley) en dan verberg details!

Spoiler

Deze tekst zal worden verborgen

4 likes

Dat ik lekker van plan was uit te slapen vandaag, maar dat ik mijn hond hoorde kotsen. Dus moest eruit om het op te ruimen :tired_face:

1 like

Uitroeptekens in topictitels

Aan dat ik steeds zo ver naar beneden moet scrollen als er veel reacties in een topic zijn en ik niet gewoon naar de laatste pagina kan

Aan de prachtige overknee laarzen die ik had besteld maar te groot waren :sweat:

Dat ik nu nog in bed lig terwijl ik een actieve zondag wou hebben dus ik sta nu op :sunglasses:

Ah thanks!!! Al veel beter

1 like

Dat er al dagenlang witte pluisjes door mijn kamer zweven.

Das stof :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha nee het komt van een boom, is mijn kamer ingewaaid paar dagen terug.

1 like

Aan mezelf. Al minimaal 2 jaar weet ik dat er een methode bestaat die echt geweldig is voor krullend haar. nooit de moeite genomen om me erin te verdiepen aangezien het ’ te moeilijk was’ . Ik ben nu sinds 4 dagen begonnen met deze methode en nu al zit mijn haar een stuk beter!
Zoo jammer dat ik dit niet eerder heb gedaan. :sweat:

1 like

Welke methode?

Aan dat ik zo geil wordt van dit weer. En nu effe geen mogelijkheid om het af te reageren.

En joe can it zeker better dan her?!

2 likes