Waar erger jij je aan?

Het lampje van de oven kapot is. En nu moet gaan uit zoeken hoe te vervangen ughā€¦

1 like

Een vriendin van mij zegt telkens ā€˜ineneā€™ in plaats van ā€˜ineensā€™ en het is echt een schat hoor, maar ik word er helemaal agressief van haha. Zoā€™n lelijk woord, waarom :sob:

8 likes

Ik erger mij aan het weer en nee ik ben niet iemand die ook zeikt als het regent of sneeuwtā€¦ben gewoon klaar met die hitte :frowning:

1 like

heh? is this for real. dat is niet eens een woord. is het hip?

haha wat fuuuuucking kutttttt!
stel dat hij dat tegen jouw ouders zegt, dan moet je zeggen dat iemand op bezoek is geweest die rookt.

Dan is dit een heerlijk topic voor jou :grin:

2 likes

Een collega van mij zegt altijd ā€˜enpluserbijā€™.

Laatst zei ik tegen haar dat het maar op een manier erger kan en dat is als je er ā€˜enpluserbijopgeteldā€™ van maakt.

2 likes

Omg perfect!

Hahahaha ja die had ik ook bedacht. Ach ze zijn nog drie weken weg, dat merken we dan wel Weer. Maar ben nog steeds geƫrgerd door de sociale controle hier.

1 like

Ik erger me trouwens aan die mailtjes van webwinkels met ā€˜Gefeliciteerd erin!ā€™ en ze je dan via een kortingscode zo ver proberen te krijgen om iets in de winkel te kopen. How about no!

Ja ik dacht dus ook dat dat duivelsoortjes waren. Maar ik kwam er laatst achter dat dat zoā€™n soort klep is die ze eraf kunnen klikken en dan hou je zo van die rode dingetjes over en dat lijken net duivelsoortjes. Volgens mij zitten er dus drukknoopjes op.

Ja, ik snap er ook niks van. Mijn ā€˜baasā€™ (midden 20) zegt ook altijd ā€˜ineneā€™. Geen idee waar het vandaan komt, maar krijg er rillingen van haha

OkĆ© dit overtreft ā€˜ineneā€™ ruim :joy: Sterkte met je collega hahaha, wat afgrijselijk

1 like

Mooi moment om jezelf weer bij al die mailing lists uit te schrijven :tongue:
en gefeliciteerd ook!!

1 like

Ja is ook waar!

Dankjewel :smiley:

Ik lig hier in mijn onderbroek als een zeester in de verbouwingstroep aan een verlengsnoer op onze matrassen die we naar beneden hebben gegooid. Ventilator staat aangesloten evenals mijn telefoon. Ik baal op dit moment dat mijn vriend zijn ouders de sleutel nog niet heeft terug gevraagd. Die kunnen zĆ³ onaangekondigd langskomen als ze zin hebben.

1 like

Heb je geen haak op de deur? Of kan je de sleutels niet van binnen in het slot steken, dan kan je het ook niet meer van buiten openen.

Of geven aan een AZC?

1 like

hahaha toen mijn vriend en ik deze reclame zagen keken we elkaar aan en zeiden ā€˜we nemen wel een extra katā€™

1 like

Je kan op je verjaardag wel een gratis tompouce halen bij de Hema als je daar een account hebt :joy:

Oja en gefeliciteerd! :tada::tada:

Dat zou wel lullig zijn want mijn vriend moet ook nog thuis komen. Ze moeten gewoon wegblijven ksssttt