Waar erger jij je aan?

Ik dacht hier iets anders bij dan je bedoelt denk ik :sweat_smile:

9 likes

Mijn mama doet dat altijd als ik voor haar moet bellen. Ik vind dat zo irritant.

Het is ook irritant, 9 van de 10 keer versta ik er ook helemaal niks van.

1 like

WoW dat wist ik helemaal niet? Bizar eigenlijk! Op vakantie zag ik zoooveel meiden topless en ik merkte ook dat ik er zelf weer helemaal aan moest wennen. Dan komt het besef pas dat het bij ons zo weinig voorkomt.

Vind ik lief van die vriend, zijn bedoelingen natuurlijk in eerste instantie

Heb je dit ook tegen hem gezegd?
Lijkt me mooi om t uit te leggen

2 likes

dat ik tijdens een hittegolf weave extensions heb laten zetten

Het is mijn eerste werkdag na mijn vakantie, op kantoor is het gewoon 30°, mijn hersenen worden gekookt

En ik heb nog minder concentratie omdat ik heel de tijd aan mijn grootmoeder denk die in het ziekenhuis ligt. Ze was mee op vakantie met ons maar is heel ziek geworden (heb zelfs de ambulance moeten bellen) en is dit weekend gerepatrieerd, maar het gaat niet beter, en ze weten ook niet wat ze heeft … Kan echt huilen

1 like

Dat de wachttijden in het ziekenhuis altijd zo lang zijn. Zitten er alweer 30 minuten.

Hahaha :joy:

1 like

Aan de man die in de trein naast me zit, zit de hele tijd te zuchten en te steunen en hij ruikt muffig en ik voel me gewoon zo ongemakkelijk naast hem. Ik geloof dat hij er zo uitgaat, ik hoop het zo.

29 likes

Oh nee, wat naar van je grootmoeder :frowning: Hopelijk knapt ze weer op en krijg je snel goed nieuws. Succes nog met werken!

1 like

Dankjewel :slight_smile: We mochten wat eerder naar huis en daar nog wat verder werken dus dat is fijn. Ook uit het ziekenhuis stabiel nieuws voorlopig :slight_smile:

1 like

Haha en voor dat die dingen eens droog zijn ben je een dag verder. Had er ook altijd een beetje spijt van met warm weer.

@Lula als je een ventilator hebt en die bij de tafel/eten zet blijven ze weg.

1 like

Moet mezelf tegenhouden om niet elke dag alleen maar hier te posten aangezien ik me 24/7 erger. En daar erger ik me dan weer aan. :+1:t2:

9 likes

Ik erger me er aan dat het me niet lukt mijn bruine kleur bij te houden. Ik wil eigenlijk gewoon elke dag onder de zonnebank

2 likes

Mensen die slenteren (die dan ook vaak in de weg lopen)

13 likes

Mijn god, er rijdt hier iemand tig rondjes op z’n motor en het maakt zoveel herrie. Ga lekker ergens anders op je motor rijden!!

image

Sidenote: Ik kwam dit weekend iemand tegen die ongeveer dat haar had en enge anabolen spieren.

12 likes

Wespen tijdens de lunch. Heb honderd keer liever last van vliegen of muggen.

1 like

Ja, er komt blijkbaar een plaag. Huilen :cry:

Er vloog vanmiddag een horzel naar binnen. Het klonkt als een helicopter.