Erger me de pést aan mijn huisgenoten. Zó slordig en onfatsoenlijk. Ze houden ook 0 rekening met anderen, wanneer die bijvoorbeeld vroeg op moeten i.v.m. werk of andere verplichtingen en gaan dan zonder overleggen met een paar vrienden de hele nacht in ons huis spoken. Echt , doe normaal !!
Ik ben dus as we speak aan het Parkmobilen omdat de parkeerautomaat het weer niet deed. Thanks voor de tip!
Sorry😭 ik ga t aan mijn vader vragen als ik hem weer zie.
Ik heb zelf echt een heel gemiddelde lengte, maar mijn aanrecht is net te laag. Ik krijg dus altijd pijn in mijn rug als ik aan het koken ben of de afwas doe.
Ik heb een camping gevonden, even mee gebeld en ze zijn klein en niet zo veel kinderen en omdat het eco is trekken ze een bepaald type mens die ook voor rust komt dus ik heb meteen gereserveerd.
Nu even een aftelkalender maken
en @Knofje pijnlijk herkenbaar. Maar sinds ik door heb dat ik mijn moeder niet hoef aan te komen met problemen, is ze weer geërgerd dat ik haar niks vertel. Wonen jullie nog thuis?
Ik erger me er aan dat mijn laptop niet meer fijn wil opladen en het ligt aan de laptop en niet aan de oplader. Ik heb absoluut geen geld om een nieuwe laptop te kopen.
Super stom joh. Ziet er echt niet uit ook. Mijn gezicht verbrand ook gewoon niet? Dat is ook super raar want alles verbrand incl mijn oren en scheiding maar mijn gezicht gewoon niet terwijl het vroeger wel gewoon verbrande en ook mee kleurde met de rest. En ik was me eigenlijk nog even vaak als dat ik jaren geleden deed. Ook geen agressieve producten ofzo.
Maar wel blij om te horen dat ik niet de enige ben haha.
Klinkt goed!
Ik heb woorden gehad met een collega en ze heeft alles nu zo doen lijken alsof het allemaal mijn schuld is. Dat zij het o zo zielige slachtoffer is. Terwijl als ze in de eerste instantie niet alles zo op zichzelf betrokken had er helemaal niks gebeurt zou zijn. Maar ik ben nu natuurlijk weer de boeman die alles fout gedaan heeft.
Morgen is de inzage van het tentamen dat we afgelopen vrijdag gemaakt hebben, maar we hebben het punt nog niet eens terug en weten daarnaast nog steeds niet hoe laat de inzage is. Lekker geregeld weer dit.
Ik heb verkeerd gelegen in mijn slaap en nu doet mijn rug pijn.
Een van mij buren heeft mijn nee-nee sticker van mijn postvak gehaald en op zijn/haar brievenbus geplakt…echt why?
Plak er wel een andere op hoor maar zo vreemd.
Hoe weet je dat het de jouwe is? En ik zou mijn nee-nee sticker gewoon terugpakken. Zo asociaal.
Grapjas, net alsof jij dat niet door zal hebben?
Ja dit. Of in een vergadering zitten en dat de ‘to do’s’ verdeeld moeten worden en het dan ongemakkelijk stil is waardoor ik de taken dan maar weer aanneem (en dan erger ik me daarna ook weer aan mezelf, omdat ik mezelf met extra werk heb opgezadeld puur omdat ik er niet tegen kan als niemand zich aanbiedt…)
Zou Spotify (Vlaanderen) hun advertenties voor Premium ZO ONDRAAGLIJK IRRITANT maken zodat iedereen uit wanhoop Premium pakt? De vrouwenstem klinkt nog oké, maar die man klinkt alsof hij onder schot een tekst afleest.
Edit: en ik erger me ook kapot aan mijn vet haar. Verkeerd ingeschat en mijn knot doet pijn en ik wil naar huis.
Aan mensen die sloom fietsen op een smal fietspad waardoor je ze niet kan inhalen
Klantenservices die je aanspreken met ‘Hi (voornaam)!’.
Nou het is in Nederland ook zo kan ik je vertellen. Ik krijg om de zoveel tijd een reclame waarin een vrouw dertig uitspreekt als ‘dettig’, ik erger me daar zoo aan
En ‘invormatie’ omg hier gaat mijn bloed van koken