Waar erger jij je aan?

Huh dat is nieuw dan? Volgens mij is het gratis!

Ow nee ik keek naar Yellowbrick. Misschien is Parkmobile wel gratis dan

Hahaha jezus :’)

Überhaupt vragen of je boos bent
 als ik boos ben, word ik alleen maar bozer. Als ik niet boos ben, word ik boos. Ik heb het idee dat dat echt een mannending is?

6 likes

Ja net als “rustig” :angry:

7 likes

Daar had ik helemaal niet aan gedacht. Slim, thanks!

1 like

Ik zoek een camping in Duitsland in de natuur, max 3 uur van Berlijn. Eigk bij 1 van die parken.
Maar iedere camping bestaat gewoon uit campers, caravans en fucking kut kinderen.
We hadden vorig jaar een geweldige camping en ik huil echt om iedere camping hier.
Dat ik ook mail dat ik voor mn rust kom en een tent veldje wil en dat me dan wordt aangeraden verder te zoeken :’(

Mijn hoofd wil gewoon echt nooit meer bruin worden. Nu heb ik dus een hoofd dat erop lijkt geschroefd te zijn want het is super wit terwijl de rest van mijn lichaam enigszins een kleurtje heeft. Zelfs zelfbruiner doet gewoon niks op mijn gezicht :unamused: voelde me al lillek vandaag maar dit maakt het nog veel erger. Urgh

1 like

Oh ik ben jaren terug bij een camping geweest waar gewoon alleen tenten waren en geen enkel kind. Heerlijk rustig. Aan een meertje. Weet alleen niet meer waar het was :sob:

Ik heb dit oooook! Ben net 2 weken op vakantie geweest en ik smeer elke dag die kruidvat selftanner erop maar de witheid is gebeiteld in mijn kop

1 like

Dit is echt zo’n dode mus haha ik dacht echt jaa het verlossende antwoord.
Ik heb serieus grof geld en eeuwige dank over voor de gouden tip dus mocht je het nog bedenken! (of op willen zoeken als dat kan)

Erger me de pést aan mijn huisgenoten. Zó slordig en onfatsoenlijk. Ze houden ook 0 rekening met anderen, wanneer die bijvoorbeeld vroeg op moeten i.v.m. werk of andere verplichtingen en gaan dan zonder overleggen met een paar vrienden de hele nacht in ons huis spoken. Echt , doe normaal !!

Ik ben dus as we speak aan het Parkmobilen omdat de parkeerautomaat het weer niet deed. Thanks voor de tip!

1 like

Sorry😭 ik ga t aan mijn vader vragen als ik hem weer zie.

1 like

Ik heb zelf echt een heel gemiddelde lengte, maar mijn aanrecht is net te laag. Ik krijg dus altijd pijn in mijn rug als ik aan het koken ben of de afwas doe.

1 like

Ik heb een camping gevonden, even mee gebeld en ze zijn klein en niet zo veel kinderen en omdat het eco is trekken ze een bepaald type mens die ook voor rust komt dus ik heb meteen gereserveerd.
Nu even een aftelkalender maken

10 likes

en @Knofje pijnlijk herkenbaar. Maar sinds ik door heb dat ik mijn moeder niet hoef aan te komen met problemen, is ze weer geërgerd dat ik haar niks vertel. Wonen jullie nog thuis?

Ik erger me er aan dat mijn laptop niet meer fijn wil opladen en het ligt aan de laptop en niet aan de oplader. Ik heb absoluut geen geld om een nieuwe laptop te kopen.

2 likes

Super stom joh. Ziet er echt niet uit ook. Mijn gezicht verbrand ook gewoon niet? Dat is ook super raar want alles verbrand incl mijn oren en scheiding maar mijn gezicht gewoon niet terwijl het vroeger wel gewoon verbrande en ook mee kleurde met de rest. En ik was me eigenlijk nog even vaak als dat ik jaren geleden deed. Ook geen agressieve producten ofzo.
Maar wel blij om te horen dat ik niet de enige ben haha.

Klinkt goed!

Ik heb woorden gehad met een collega en ze heeft alles nu zo doen lijken alsof het allemaal mijn schuld is. Dat zij het o zo zielige slachtoffer is. Terwijl als ze in de eerste instantie niet alles zo op zichzelf betrokken had er helemaal niks gebeurt zou zijn. Maar ik ben nu natuurlijk weer de boeman die alles fout gedaan heeft.

Morgen is de inzage van het tentamen dat we afgelopen vrijdag gemaakt hebben, maar we hebben het punt nog niet eens terug en weten daarnaast nog steeds niet hoe laat de inzage is. Lekker geregeld weer dit.