Waar erger jij je aan?

Aan de kerk die hier om 9u zondagochtend meent te moeten luiden. Kut dorp.

1 like

Ik heb wel twee abonnementen?? Misschien omdat het week vrij en weekend vrij is

1 like

Ik legde dit aan m’n vriend voor, wat z’n vrouw zou zijn als ie super succesvol zou zijn (trophy wife weet je wel, super mooi of nog iets anders) en hij zei alleen maar “jou natuurlijk!”

Maar goed ja in general welkom in het patriarchaat van de wereld waarin mannen zoals Donald trump bepalen dat het beste wat een vrouw kan zijn gewoon mooi is

Wel lekker modern van hem. Mannen kunnen ook geldwolven zijn!!!

Ja dat kan misschien wel. Maar een abonnement is alijd dominant dus als je week korting combineert met studenten week vrij gaat dat niet goed omdat het systeem niet weet of je dan vrij mag of met korting

1 like

Ik erger me er aan dat een van mijn goede vriendinnen X. zo moeilijk te bereiken is.
De ene keer heeft geen mobiel, de andere keer geen internet of tegoed om een sms te sturen. Dan duurt het lang vooraleer ik antwoord heb.

Maar wat ik nu eigenlijk vervelend vind is: ze zegt iedere keer als we elkaar zien dat ze een beetje jaloers is op de vriendschap tussen B. en mij. Maar B. en ik wonen in dezelfde studentenstad en koken vaak samen of studeren vaak samen. Het is ook veel makkelijker om spontaan af te spreken. Anyway vriendin X vindt het pijnlijk om te zien dat ik zo goed overeenkom met B. omdat ik ook een lange tijd zo intens met haar, X., ben omgegaan. Maar in die periode woonde X ook nog in mijn studentenstad en studeerde ze ook nog, waardoor afspreken veel vlotter ging.

Nu wonen we verder van elkaar en werkt ze ook heel veel, én is ze moeilijk te bereiken waardoor afspreken dus moeilijk gaat. Ik heb haar al in mijn examenperiode midden juni gezegd dat ik naar haar toe wil komen na mijn examens. Naarmate mijn examens aan een eind kwamen heb ik haar ook verschillende keren een bericht gestuurd en gevraagd of ze kon doorgeven wanneer we konden afspreken. Soms antwoordde ze niet, de andere keer zei ze dat ze het nog aan haar baas moest vragen wanneer ze vrij was
 maar ik weet nu dus nog steeds niet wanneer ze kan.

En eerlijkgezegd ben ik er op dit moment een beetje klaar mee. Ik heb afgelopen maand al verschillende keren contact gezocht en zij amper. Ik weet wel dat ik nu wel weer een bericht kan sturen met de vraag wanneer ze nu kan afspreken maar ik heb er op deze manier echt geen zin in.

En als we elkaar dan zien, zal ze wss weer zeggen dat ze me mist en dat onze vriendschap minder is maar op dit moment denk ik echt “doe dan moeite voor me!!”.

Zo dat moest ik even van me afschrijven. Ik zal het haar sowieso wel zeggen als ik haar zie maar pff nu ben ik toch echt geĂŻrriteerd.

1 like

Er is dus een facebookpagina, spotted in Breda, en als je dan bijv bij uitgaan iemand tegengekomen bent kun je daar een berichtje achterlaten. Ik zie SUPER SUPER vaak bijv
‘Ik zoek Nick van 24 jaar, je studeert scheikunde, woont in Breda Noord en droeg een rode polo. We zagen elkaar donderdag bij de graanbeurs’
Nou op zich prima, maar dan gaan er miljoen mensen hun vriend taggen die GEEN Nick heet en ik vind dat zooooooooo irritant!! Ze zoekt Nick, geen Jeroen, Mark, Stan of Tim. GA WEG!!!

Het is maar net waar je je aan ergert natuurlijk, maar jezus christus te paard wat vind ik dit irritant.

18 likes

Gelukkig ben ik niet alleen :exploding_head:

1 like

Dat ik nog geen 50 posts heb maar wel graag mee wil posten in bepaalde topics in het ledengedeelte. Maar ik wil ook niet heel veel onzinposts schrijven om er maar in te kunnen.

3 likes

Dat mijn nagels met dit weer zo intens hard groeien dat ik gewoon elke 2 weken terug moet om m’n gellak weer opnieuw te laten doen.

Er zit een mug in m’n huis maar ik kan 'm niet vinden. Ik hoor 'm ook niet 's nachts met als gevolg dat ik allemaal muggenbulten heb maar die fucker kan ik niet pakken :rage:

Ik vind het super irritant dat mijn tante steeds memes op facebook post over afvallen, summerbody’s en de sportschool. Ze is hartstikke slank en heeft geen eens vetribbels als ze zit. Stop!!! Ik erger me kapot :angry::rage:

2 likes

14 likes

omg een reactie op fb

iemand zei: ik ben trots op je
de ander reageerde met: ohh, wat ben toch je toch een schatje een
wat is dat met die ‘een’ ??

zag het laatst ook al een keer :o_o: dus is denk ik wel bewust

Whaha ik ken dit van een club waar ik vroeger vaak kwam. De meest random personen werden dan getagged die er in de verste verte niet op leken. Expres uiteraard. Ik vond dat toen altijd grappig :see_no_evil:

2 likes

@anon98052296 maar je kan gewoon meerdere persoonlijke ov kaarten hebben hoor! Heb ik ook :). Op allebei een ander abonnement

1 like

Parkeerautomaten die het niet doen. En dan nergens een paal die het wel doet. Wat moet je dan is zo een geval?

Dat ik ‘My vag’ van Awkwafina in mijn hoofd heb. Waarom???

De app parkmobile installeren

Toevallig was ik daar vanochtend mee bezig maar dat kost 10 euro zag ik? Ben ik te gierig voor :grimacing: