Dat mijn nagels met dit weer zo intens hard groeien dat ik gewoon elke 2 weken terug moet om m’n gellak weer opnieuw te laten doen.
Er zit een mug in m’n huis maar ik kan 'm niet vinden. Ik hoor 'm ook niet 's nachts met als gevolg dat ik allemaal muggenbulten heb maar die fucker kan ik niet pakken
Ik vind het super irritant dat mijn tante steeds memes op facebook post over afvallen, summerbody’s en de sportschool. Ze is hartstikke slank en heeft geen eens vetribbels als ze zit. Stop!!! Ik erger me kapot
omg een reactie op fb
iemand zei: ik ben trots op je
de ander reageerde met: ohh, wat ben toch je toch een schatje een
wat is dat met die ‘een’ ??
zag het laatst ook al een keer dus is denk ik wel bewust
Whaha ik ken dit van een club waar ik vroeger vaak kwam. De meest random personen werden dan getagged die er in de verste verte niet op leken. Expres uiteraard. Ik vond dat toen altijd grappig
@anon98052296 maar je kan gewoon meerdere persoonlijke ov kaarten hebben hoor! Heb ik ook :). Op allebei een ander abonnement
Parkeerautomaten die het niet doen. En dan nergens een paal die het wel doet. Wat moet je dan is zo een geval?
Dat ik ‘My vag’ van Awkwafina in mijn hoofd heb. Waarom???
De app parkmobile installeren
Toevallig was ik daar vanochtend mee bezig maar dat kost 10 euro zag ik? Ben ik te gierig voor
Huh dat is nieuw dan? Volgens mij is het gratis!
Ow nee ik keek naar Yellowbrick. Misschien is Parkmobile wel gratis dan
Ja net als “rustig”
Daar had ik helemaal niet aan gedacht. Slim, thanks!
Ik zoek een camping in Duitsland in de natuur, max 3 uur van Berlijn. Eigk bij 1 van die parken.
Maar iedere camping bestaat gewoon uit campers, caravans en fucking kut kinderen.
We hadden vorig jaar een geweldige camping en ik huil echt om iedere camping hier.
Dat ik ook mail dat ik voor mn rust kom en een tent veldje wil en dat me dan wordt aangeraden verder te zoeken :’(
Mijn hoofd wil gewoon echt nooit meer bruin worden. Nu heb ik dus een hoofd dat erop lijkt geschroefd te zijn want het is super wit terwijl de rest van mijn lichaam enigszins een kleurtje heeft. Zelfs zelfbruiner doet gewoon niks op mijn gezicht voelde me al lillek vandaag maar dit maakt het nog veel erger. Urgh
Oh ik ben jaren terug bij een camping geweest waar gewoon alleen tenten waren en geen enkel kind. Heerlijk rustig. Aan een meertje. Weet alleen niet meer waar het was
Ik heb dit oooook! Ben net 2 weken op vakantie geweest en ik smeer elke dag die kruidvat selftanner erop maar de witheid is gebeiteld in mijn kop
Dit is echt zo’n dode mus haha ik dacht echt jaa het verlossende antwoord.
Ik heb serieus grof geld en eeuwige dank over voor de gouden tip dus mocht je het nog bedenken! (of op willen zoeken als dat kan)