HAHA zo aso maar ook zo grappig???
Hahaha ik zeg het niet graag maar âthat escalated quicklyâ.
Ik zie hier een mooie aflevering van De Rijdende Rechter in de maak overigens @Beautician
Maar dat klinkt toch gek? Of ligt dat aan mij.
Ik weet niet beter⊠ik snap dat het voor jou gek klinkt maar in mijn omgeving gebruikt iedereen wilt
Wilde vanavond vroeg naar bed want gister korte nacht gehad en heel ongesteld, geven de buren een feestje
Groepslesdocent die de oefeningen UIT DE MAAT VAN DE MUZIEK DOET
Ik had vanmiddag allemaal leuke dingen uitgezocht bij de sale van Gymshark, alleen geen tijd om te bestellen. Dus net gesport en klaar op de bank, is de sale gestopt
Je mag wel meerdere ov pasjes hebben! Ik heb er een met studenten week ov en een met een weekendvrij (betaald) abbo. Kan inderdaad niet samen op een pasje maar de vrouw aan de telefoon zei: al heb je 20 pasjes
Mensen die ânieuwsgierigâ spellen als ânieuwschierigâ âŠ
Haha dit ben ik. Hou ervan om het dan nog ongemakkelijker te maken
Ik lig al een uur domme filmpjes te kijken in bed en PRECIES nu ik wil gaan slapen moet ik naar de wc
Rechtsboven was er een hoekje afgescheurd, dus dat hoekje had een specifieke vorm (beetje vaag uitgelegd maar je snapt 'm wel) en daar herkende ik 'm aan.
Ach ik gooi wel alle reclame voortaan in hun bus joh.
Al die domme mensen op klacht.nl. Ja ik wilde naar de Primark op zondag. Op Google gekeken naar openingstijden en er stond dat hij open was, maar hij was dicht! Dus nu een klacht over de winkel!!!
Terwijl als ze met hun domme hoofd gewoon op de website van de Primark hadden gekeken ze hadden kunnen zien dat die winkel dicht is.
Je moet nooit vertrouwen op die tijden van Google zelf. Die kan iedereen namelijk aanpassen. En dan willen ze betere communicatie over de openingstijden. Hallo kijk zelf gewoon beter man.
Hoe heb je dat gedaan?
Aan een vriendin van mij, altijd komt ze met een heel drama verhaal over hoe zwaar ze het wel niet heeft en blabla. En dan reageer ik daar elke keer uitgebreid op en dan krijg ik gewoon geen reactie daarop. Ben eigenlijk wel klaar met die vriendschap.
Anoniem bellen. Ga toch weg man, ik heb daar echt geen zin in. En zeker niet als ik in mijn pauze op werk zit. Heb maar een halfuurtje pauze en die wil ik aan mezelf besteden en niet aan jouw stomme telefoontje.
Super goed dat je doet en mag ik vragen wat voor werk je dan doet? Klinkt heel interessant!
Ik liep zondag ook even de albert heijn in bij mij in de buurt, en daar zag ik ook een auto achterin de hond zitten en ik werd er ook gewoon echt verdrietig van. Hij zag er nog helemaal prima uit en de raampjes stonden ook wel open, maar hoe de fuck haal je het in je hoofd? Het is dat er niemand in de buurt was, maar anders had ik er ook zeker iets van gezegd, vind dat zo afschuwelijk!
Normaal ben ik best begripvol, foutje kan gebeuren, maar deze man begreep het echt niet. Geen excuses, niks.
Nou echt de stomste ergernis ooit, maar hier komt ie dan:
Als je hetzelfde plas-ritme hebt als een random collega. Om 10 uur ga ik naar WC en loop ik bijna simultaan met haar ernaar toe, geen probleem. 2 uur later, loop ik weer naar de WC en loopt zij ook van dâr bureau weg. Daarna weer, ik loop de WC in en zij komt de WC uit. En zo blijft het doorgaan.
VET AWKWARD
True. Maar ik was echt even buiten proportie boos. Ik denk omdat het me iets te vaak gebeurt. Iedereen lift maar mee op de trend zonder enige vorm van kennis. Hallo, lees je in mafkees.